pleomax je napisal/-a:Nimam tega avta ampak, a ti cukne avto ko spustiš in daš gas pri teh obratih ali ko držiš nogo na gasu? Ker recimo 208-ka s 3-valjnikom (brez turba) cukne kar, ko daš na gas pri nizkih obratih (dejansko nekoliko bolj kot pri drugih močnejših avtih) in je baje fora, da ima nastavljeno to loputo za gorivo, da se odpira v nizkih obratih malo bolj, da ni tako zelo zaspan, ko speljuješ in posledica je, da cukne tudi malo bolj. Mogoče ima clio enako stvar, ker pri 1500 turbina najbrž še ne poprime za delo kaj dosti in tukaj se pozna ta prostornina majhna. Mogoče se pa motim. To je samo moje laično razmišljanje. Na začetku je malo smešno, kot da si se nedolgo nazaj vsedel v avto, ampak se zelo hitro navadiš in pol tega cukanja ni, pač ni 1.9 TDI
- Ko ugasnem avto (imam gumb za vžig) sem ene dvakrat še dodatno malo obrnil volan, da se je zaklenil. Ko sem naslednji dan pritisnil gumb za vžig je volan sam od sebe "cuknil" in avto se je vžgal. Kar malo scarry zgleda, ko volan takole sam od sebe cukne. Sem namreč mislil, da ga je potrebno ročno premikati in pritisniti gumb za vžig.
clioilc je napisal/-a:Ma zanimivo mi je, da zjutraj je vse ok, praktično ne cuka, popoldne ko grem s šihta ga pa "matra" to cukanje v drugi prestavi nekaj metrov. Kot da topleje ko je zunaj bolj cuka.
PS.: Kaj pa ostalo tisti ki imate cliota: se vam tudi če ročno zaklenete volan in ko nato vžgete avto volan sam od sebe odklene (cukne sam od sebe)?
Pa pri zavornem pedalu, slišite nek rahel pok vsakič ko ga pritisnete? Pa glede stop/start sistema, ko avto gre lahko v stand-by, se vam na armaturki izpiše kaj ali nič? Meni se namreč nič, ko pa dam v ler, mi napiše "prestavite v nevtral"...
luxxx7 je napisal/-a:Torej je pri Renaultovih DI novih turbinskih motorjih enak efekt kot je zaznan pri 1.5 TSI (imenovan: "kangarooing")
https://www.youtube.com/watch?v=_NU_kNLczVM
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov