Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Rauchmann
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Pe jul 06, 2012 3:22 am

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a Rauchmann To jan 19, 2021 6:56 am

Kaka fora je to, da je TCE 100 na voljo le še s plinom? :?
 
nasamorpheus
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr nov 04, 2020 3:36 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a nasamorpheus To jan 19, 2021 9:56 am

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Glavni krivec so kvote za emisije. Proizvajalci bodo morali močnejše motorje nekako omejiti, ali na plin ali pa hybrid oz elektrika, če ne bodo plačevali kazni. Za majhne avte kao ne rabiš toliko konjev, ker je ta avto namenjen za "v mesto". Če hočeš močnejšega mora bit na plin ali EV ali hybrid, ker ima le tako manjše emisije. Močnejši motor pa bo dobavljiv le za visoko ceno, športne izvedenke in avte od segmenta C in večje. Mislim, da se vračamo v obdobje manj močnih malih avtov, kar kažeta Dacia in Clio z novimi modeli. Na plin 101 konj, brez 91, najcenejši in najbolj dostopen pa 73 konjev. Glede na to , da so kupci razvajeni (na avtomobilizem.com se to lepo vidi na forumu) pa bo po mojem mnenju manjšim avtomobilom razreda B (razen malih suvov B) sedaj dokončno odklenkalo. To so bile male okretne rakete, z dobrimi voznimi lastnostmi, z 100- 130 konji ala fiesta clio, tako za v mesto kot za na avtocesto in pa za kot za drug avto. Sedaj pa bo folk v velikih mestih ( v Slo jih ni) kupoval kot drugi avto male električne Dacie in podobno in pa avte segmenta A (ker npr v Rimu ali Parizu avto segmenta B postaja že prevelik za vsakodnevno rinjenje po ozkih ulicah, preverjeno .. :) ) . Prednost segmenta B je bila velikost, ki je rastla in se približevala segmentu C , vozne lastnosti, nizko vzdrževanje in predvsem izredno močni motorji glede na težo. Ta zadnja prednost izginja sedaj.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6290
Pridružen: Če jun 22, 2006 12:17 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a IcEm4n To jan 19, 2021 10:25 am

Še vedno je na voljo tudi verzija brez plina, le da so motorju odvzeli 10KM (tudi pri plinski varianti je tako, da ima avto na bencin 90KM, na plin pa 100KM) - razlog pa verjetno to, kar je uporabnik navedel že pred mano. Je pa zanimivo, da sta ceni plinskega in bencinskega Sandera povsem isti, pri Cliu pa je 800€ razlike.

So pa že v lanskem letu umaknili dizle in najmočnejšega bencinarja z EDC menjalnikom. No, slednji se je zdaj vrnil, le da z malo večjo konjenico in ročnim menjalnikom. Vseeno pa dvomim, da bo na račun menjalnika prodaja (vsaj pri nas) kaj boljša - se bo marsikdo raje stegnil do hybrida.
Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a srcnik Če jan 21, 2021 9:23 pm

A clio ima sedaj že v intens opremi trdo plastiko na armaturki in vratah?

Bravo res, 15k€ za cliota, pa dobiš najbolj budget fore...
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 1260
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a void Če jan 21, 2021 11:03 pm

Ne vem kaj si ti gledau, ampak Intensa nisi.
 
RUNAČ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Če jul 09, 2020 5:18 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a RUNAČ Če jan 21, 2021 11:43 pm

srcnik je napisal/-a:A clio ima sedaj že v intens opremi trdo plastiko na armaturki in vratah?

Bravo res, 15k€ za cliota, pa dobiš najbolj budget fore...


Bi znalo biti res to kar pišeš. Sam sem namreč lani poleti sedel v cliu z opremo Intense in lahko potrdim, da je imel mehke materiale tako na armaturi, kot na zgornjih oblogah vrat.

No medtem so seveda spremninjali konfigiracije po ceniku in tam piše, da so mehki materiali šele v opremi I feel Slovenija, ki pa je rangirana višje kot Intense.

Tole je sicer čisto ugibanje z moje strani, ampak zna biti pri opremi Intense, da ima prva verzija motorja 1.0, se pravi TCe 100 s 5 prestavami, še mehke materiale, novejša zadušena verzija TCe 90 s 6 prestavami, pa trde materiale.
V življenju si je treba postavljati visoke cilje. Recimo takega, da boš imel 1200 evrov penzije, ko (če sploh) jo boš dočakal.
 
nasamorpheus
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Sr nov 04, 2020 3:36 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a nasamorpheus Ne jan 31, 2021 11:44 am

Kdaj pa pride ven še bolj zadušeni TCE 80 z 7 prestavami in najtrso plastiko ever? :) Verjetno kmalu glede na varčevanje Renaulta
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3265
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a Firediver Ne jan 31, 2021 12:02 pm

Ga tako težko pričakuješ?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 1260
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a void Ne jan 31, 2021 4:10 pm

RUNAČ je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:A clio ima sedaj že v intens opremi trdo plastiko na armaturki in vratah?

Bravo res, 15k€ za cliota, pa dobiš najbolj budget fore...


Bi znalo biti res to kar pišeš. Sam sem namreč lani poleti sedel v cliu z opremo Intense in lahko potrdim, da je imel mehke materiale tako na armaturi, kot na zgornjih oblogah vrat.

No medtem so seveda spremninjali konfigiracije po ceniku in tam piše, da so mehki materiali šele v opremi I feel Slovenija, ki pa je rangirana višje kot Intense.

Tole je sicer čisto ugibanje z moje strani, ampak zna biti pri opremi Intense, da ima prva verzija motorja 1.0, se pravi TCe 100 s 5 prestavami, še mehke materiale, novejša zadušena verzija TCe 90 s 6 prestavami, pa trde materiale.


Ni res, če je oprema Intense in višje so obloge vrat in armatura mehke. Cenejši modeli so pa od skos imeli trdo armaturo in obloge vrat - Life in Limited.
Sicer pa, daleč smo pršli dokler se zgražate nad avtom za 13k in da je vse trdo. To je kvečjemu bonus v tem razredu, večina ma plastiko na nivoju tistih iz fajercajkov.
 
RUNAČ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Če jul 09, 2020 5:18 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a RUNAČ Po feb 01, 2021 2:41 pm

Jaz sem sklepal samo na podlagi podatkov s cenika, kjer je pisalo, da ima avto mehko plastiko od opreme I feel Slovenija naprej.

Sicer pa trenutno sam ne najdem več niti enega cenika na Renaultovi strani, tako da ne morem prilepiti printscreena od tam.
V življenju si je treba postavljati visoke cilje. Recimo takega, da boš imel 1200 evrov penzije, ko (če sploh) jo boš dočakal.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a srcnik Po feb 01, 2021 6:27 pm

void je napisal/-a:
RUNAČ je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:A clio ima sedaj že v intens opremi trdo plastiko na armaturki in vratah?

Bravo res, 15k€ za cliota, pa dobiš najbolj budget fore...


Bi znalo biti res to kar pišeš. Sam sem namreč lani poleti sedel v cliu z opremo Intense in lahko potrdim, da je imel mehke materiale tako na armaturi, kot na zgornjih oblogah vrat.

No medtem so seveda spremninjali konfigiracije po ceniku in tam piše, da so mehki materiali šele v opremi I feel Slovenija, ki pa je rangirana višje kot Intense.

Tole je sicer čisto ugibanje z moje strani, ampak zna biti pri opremi Intense, da ima prva verzija motorja 1.0, se pravi TCe 100 s 5 prestavami, še mehke materiale, novejša zadušena verzija TCe 90 s 6 prestavami, pa trde materiale.


Ni res, če je oprema Intense in višje so obloge vrat in armatura mehke. Cenejši modeli so pa od skos imeli trdo armaturo in obloge vrat - Life in Limited.
Sicer pa, daleč smo pršli dokler se zgražate nad avtom za 13k in da je vse trdo. To je kvečjemu bonus v tem razredu, večina ma plastiko na nivoju tistih iz fajercajkov.


Torej veš ti več kot uradna renault stran, kjer je povsod napisano, da so mehke obloge vrat in armaturke kot dodatna opcija na intens opremi...

PS: pa ne obnašaj se kot mali otrok (fanboy), prejšnji clioti so bili pod 10k€, pa so imeli vsi mehke armaturke pa obloge vrat...
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 1260
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 2019 Renault Clio V.

Napisal/-a void Po feb 01, 2021 7:15 pm

Aja ups, dodatna oprema je po novem. Jaz sem gledal tiste ki jih imamo na zalogi in so vsi bli Intesi z mehko armaturo in vratmi. Se pravi je vseeno na voljo še zmeraj in tudi glede na to kaj je v tistem paketu za 600€ je vredno tega doplačila.

In ne ni res, Clio 4 ph1 ni imel niti koščka mehke plastike nikjer. Kar je bila velika kritika takrat, šele ph2 je dobil mehko armaturo. Clio 3 je pa imel mehko armaturo v vseh fazah.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov