Lahko napišem malo updejta
bližam se 20.000km in lahko povem da se kljub 40 letom tako dobro z avtom še nisem zabaval...
10.000km ali več je bilo narejeno iz čistega užitka do hitre vožnje, vse dela brez problemov, res pa je da sem siten
okoli stvari kot so to da se vozilo dobro ogreje pred priganjanjem in podobno.
Kot zanimivost naj povem da je začelo v sprednjem koncu po luknjah nekaj ropotati ko sem doma rotiral gume
sem pod prašno zaščito sprednjih amortizerjev našen nek kos železa... no na mojo grozo se je izkazalo da se na servisu
ob prevzemu vozila pozabili pobrati ven takoimenovane "shipment blocks" kateri preprečujejo da bi se avto guncal med prevozom...
tako da sem se 14.000km vozil brez ali z zelo malo sprednjega vzmetenja, mi je kar nerodno priznati da nisem hitreje posumil ampak sem imel na swiftu izjemno trde coiloverje in sem pač mislil da tako mora biti... Če še kdaj kupim nov avto je potrebno očitno narediti vse kar bi moral servis...
tako da se avto po odstranitvi teh distančnikov pelje popolnoma drugače...
Zamenjal sem tudi camber bolts z nekoliko močnejšimi (15mm) ker se je 14mm premaknil, optika je spredaj še vedno nastavljena na -2.5 obraba izgleda normalna, sranje od originalnih gum (Bridgestone potenza re050a) so zdržale 9800km, sedaj so na avtu bistveno boljše goodyear eagle f1 asymetric 5...
originalne gume po 9000km
goodyear eagle f1 po 1500km
Pri 16.000km so bile potrebne zamenjave tudi sprednje ploščice, odločil sem se za neoriginal Brembo in moram rečt da sem razočaran, za normalno in hitro vožnjo so ok, medtem ko bolj agresivna vožnja hitro pride do brake fade in po 5 min so zavore praktično neuporabne dokler se ne ohladijo, pri originalnih tega ni bilo cena originalnih 300e, cena brembota 50e. dobiš kar plačaš
sem pa zaradi astronomske cene prednjih diskov cca 1200e komad našel, diske od EBC firme ki jih izdeluje za ta avto in nekdo jih je v kombinaciji z yellowstuf ploščicami zmontiral in so vsaj tako dobri kot original, tako da bom v kratkem naročil diske in ploščice, cena cca 350e za komplet.
spomladi pa na avto tudi pridejo distančniki spredaj 20mm na kolo, zadaj 15mm na kolo, seveda ko se uredi homologacija glede na redkost vozila bodo problemi. v prihodnosti imam tudi željo avto polimati v stilu WRC, bom še videl je kar drag špas 1500e+...
sem pa z avtom izjemno zadovoljen, res prava igrača...
avto sicer občasno dam na avto net, po eni strani bi prodal ker moram eventuelno urediti nekatere druge stvari, ampak ko pomislim da bo nekoč zadnja vožnja me zaboli srce, in ne vem če sem se sploh sposoben ločiti od te žverce, nekaj me spominja na swifta GTi ki sem ga imel... Motor je resnično prava poslastica
Še nekaj slik z Andrej Jerebovo GR4.