Napisal/-a 2CV_1976 Po feb 24, 2020 10:23 pm
avto plusov tekst iz F
Pred odprtjem ženevskega avtomobilskega salona (5. do 15. marca 2020) DS razkrije svojo novo veliko limuzino: DS 9!
To je ena najbolj pričakovanih novosti na 90. avtomobilskem salonu v Ženevi (5. in 15. marca 2020) in bo tam pred odprtjem švicarskega dogodka! To je DS 9 , nova in prva velika limuzina limuzine z logotipom DS.
Na meniju: 4,93 m dolga 1,85 m široka in 2,90 m medosna razdalja, to je dimenzije, podobne tistim pri Audiju A6 (4,94 m, 1,88 m in 2,92 m). Pa tudi impozantna platišča s premerom 690 mm in vrtoglavo strešno linijo za silhueto kupeja s 5 vrati, kar nas nekoliko spominja na Peugeota 508, s katerim DS 9 deli tudi platformo EMP2 skupine PSA .
Priznati stare avtomobile in DS iz leta 1955
Z vidika oblikovanja je tudi znana in velika rešetka "DS Wings", ki je zdaj že draga znamki. Koristi tridimenzionalni diamantni učinek in ga na pokrovu prekriva giljoška sablja "Clous de Paris". Še ena estetska posebnost: DS 9 pridobi stožce na vsakem koncu svoje strehe, kot DS iz leta 1955. Toda tukaj so bili ti elementi pregledani, da delujejo kot stranske pozicijske luči. Upoštevajte tudi prisotnost vodilnih ročajev in črnega asfaltnega paviljona.
Na zadnjem delu so luči koničaste in imajo koristi od notranje opreme v tehtnicah. Poudarjeni so s kromiranim trakom, ki sega v stranske sabre, "poklon grafičnim elementom velike francoske karoserije iz tridesetih let prejšnjega stoletja",
V notranjosti pa manj presenečenja. Nova vodilna znamka premium PSA je v veliki meri navdihnjena s DS 7 Crossback z izrazito usnjenimi zapestnimi sedeži, krmilnimi enotami na centralni konzoli, okrašenimi z giljoškim motivom "Clous de Paris", urami BRM na vrhu armaturna plošča in velika ponudba za personalizacijo prek "DS Inspirations" (Bastille, Rivoli, Opera).
DS 9 prvi v polnilnem hibridu z 225 KM
Na mehanski ravni bo limuzina lansirana s priključnim hibridnim motorjem "E-Tense". Ta združuje 1,6-litrski štirivaljni bencinski motor PureTech s 180 KM in električnim blokom s 110 KM, vgrajenim v osemstopenjski samodejni menjalnik EAT8. Kot pri Peugeotu 508 Hybridu (in Peugeotu 3008 Hybridu in Citroënu C5 Aircross Hybrid ), enota razvije moč 225 KM.
Kasneje bo asortiman zajemal še dva "E-Tense" motorja: eden z 250 KM z dvokolesnim pogonom in podaljšanim dometom in drugi s 360 KM s pogonom na vsa kolesa.
V katalogu bo tudi bencinski motor s 225 KM PureTech. Vsi ti modeli bodo na voljo z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
Med 40 in 50 km avtonomije za DS 9
S tehnične strani je na voljo tudi baterija z močjo 11,9 kWh za v celoti električni domet med 40 in 50 kilometri (WLTP) v primerjavi s 54 km za 508 limuzino. Polnjenje se opravi v 1,5 urah na domačem ali javnem terminalu s kablom, ki je priložen kot standard (polnilnik 7,4 kW na krovu).
Več načinov vožnje ("električni", vedno izbran v zagonu, "hibridni" in "športni sistem E-napetost"), sistem za rekuperacijo energije med zaviranjem in zaviranjem, pa tudi funkcija "e-varčevanje" kar vam omogoča, da rezervirate dovolj energije za vožnjo v 100% električnem načinu (na primer za vožnjo v središču mesta), dopolnite domet.
Prihod predvidoma v drugi polovici leta 2020
Nazadnje DS glede vozniških pripomočkov obnavlja svoj tradicionalni arzenal, zlasti s pilotiranim vzmetenjem "DS Active Scan Suspension", polavtonomno vožnjo nivoja 2, "DS Drive Assist", parkirno pomočjo "DS Park Pilot ", napravo za nočni vid" DS Night Vision "ali sistem za razsvetljavo z LED moduli, ki lahko zasukajo za 180 °" DS Active LED Vision ".
DS 9, ustvarjen v Franciji in proizveden na Kitajskem, ki bo ponujen v mednarodni prodaji, bo na tržišču v drugi polovici leta 2020. Zdaj je še treba vedeti, kakšna je njegova cena ...
Vprašanje: DS 9 ali Peugeot 508?
V uredništvu Auto Plus nas zanima, katero potezo svinčnika imate najraje med obema prvima bratrancema: torej DS 9 ali Peugeot 508 ?