Polo78 je napisal/-a:For je napisal/-a:Mi je pa zanimivo da 508-ice sploh ni videt na cesti. Res se veliko vozim in ne vem če sem dvakrat ali trikrat videl ta avto. Več kot 2000 km sem zadnjič naredil do Nemčije in nazaj....samo enega slovaka sem videl.
Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.
Že res, da je D segment zadnjih nekaj let v konstantnem upadanju (na račun popularnosti SUV), ampak če pogledaš absolutne številke gre še vedno za zelo močan segment in razlog za tako mizerno prodajo nenemških znamk je najbrž še kaj drugega, kot pa samo "nepopularnost" segmenta...Polo78 je napisal/-a:Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.
Stumpjumper je napisal/-a:Saj je vse skupaj logično. Visoko sedenje (in s tem izumiranje klasičnih predstavnikov) je postalo popularno zato, ker ljudje postajamo gensko degenerirani. Dandanes imajo vsi probleme s križem.
meganer je napisal/-a:Stumpjumper je napisal/-a:Saj je vse skupaj logično. Visoko sedenje (in s tem izumiranje klasičnih predstavnikov) je postalo popularno zato, ker ljudje postajamo gensko degenerirani. Dandanes imajo vsi probleme s križem.
Upaj, da ne boš imel težave z križem. Imel 2 operaciji in vrjemi da za vsak dan 1000x raje vsakega Kangoja kot pa M5. Govorim za službo, trgovino, .........
Za dušo pa ..... mam cabrioleta, samo vrjemi, da vedno kolnem ko grem not, vn. Odkrito povedano mi je tudi drža "kombijevska" dosti bolje odgovarja. Imamo služnena vozila, Octavio, Lexusa, A6, Auris, berlinga. Predvidevaj v katerem sem najveščktat ... je pa daleč od prestiža. Če grem pa vsaj 150km + se pa vsedem v "podn".
Tattoo- je napisal/-a:razlog za tako mizerno prodajo nenemških znamk je najbrž še kaj drugega, kot pa samo "nepopularnost" segmenta...Polo78 je napisal/-a:Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.
luko je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:For je napisal/-a:Mi je pa zanimivo da 508-ice sploh ni videt na cesti. Res se veliko vozim in ne vem če sem dvakrat ali trikrat videl ta avto. Več kot 2000 km sem zadnjič naredil do Nemčije in nazaj....samo enega slovaka sem videl.
Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.
Toyota je nadomestila Avensisa z Camry.
Jaz še vedno mislim, da je ta segement neke definicija avtomobila, za tem pa razred C. In večina koncernov še vedno močne predstavnike v teh segmentih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 118 gostov