For je napisal/-a:Čudi me, da nobeden nič ne naredi glede tovornjakov, avtobusov in kombijev.
Sem ene tri mesece vozil šleperja in to doživel…ni fajn.
Na avtocesti je to resen problem. Po drugi strani pa sistem AHB žal ni vsemogočen, zato je v vsakem priročniku katerekoli znamke in modela napisano opozorilo oz. kdaj sistem ne deluje optimalno. Med drugim je omenjeno tudi:
Sistem ne zazna vozil z zakrito osvetlitvijo (npr. vozila, ki so med vožnjo skrita za varnostno ograjo, npr. na avtocesti). Skratka, koliko kdo ponotranji ta čut ter fizično sistem izklopi pa je odvisno od posameznika. Sistem je bil zasnovan z ML (strojno učenje) deluje pa na principu LUX-ov, kamera s senzorjem zazna lahko le ta princip in nanj tudi odreagira. Malenkost manjši problem je z SUV-ji, ki imajo modul sistem postavljen cca. 50cm višje.
Tudi, če se zdi, da se nič na tem ne dogaja, pa lahko v raznih študijah zasledimo, da bo potrebno ob tem še dodatno asistenčno telo, omenja se 4D slikovni radar, ki bo nadomestil LiDAR kateri se že danes uporablja za autonomna vozila. Namreč slednji ima problem v slabih vremenskih pogojih, medtem, ko 4D imaging radar tega problema nima in deluje tudi v teh pogojih. Skratka, celovit sistem AHB + matrični žarometi + kamera + 4D imaging radar bo po avtocesti na nasprotni strani vožeči se tovornjak/avtobus/kombi iz nevidnega naredil vidno tudi v najslabših pogojih ter tako pravočasno v ms odreagiral. Do tedaj pa bo morda potrebno tudi posredovanje z druge strani (kot že omenjene dodatne luči na kabini).
Samo dve od študij (2022-2024).
https://link.springer.com/article/10.10 ... 22-10072-7https://www.researchgate.net/publicatio ... Conditions