thunderbolt je napisal/-a:Gricko iz tvojega odgovora sklepam, da gre za eno tisto: v resnici nimam pojma, zdi se mi pa tako.
V kakem snegu je kvecjem lazje, saj avtomatiki, ce ne drzis bremze, se sami premikajo. In ker gre to res pocasi, avto sam lepo ven pride. Nisem imel nikoli s tem tezav, tudi z letnimi po snegu.
imaš prav, nisem veliko vozil avtomatike, nekaj različnih pa sem jih in mi ne sede..... mogoče v kakšni "kravi" od avta in ob zastojih, si bi to žežel, v ostalih primerih imam raje ročnega.... vsaj za enkrat še, mogoče z leti spremenim mnenje...
imamo v firmi par avtomatikov in meni ne sede ( sem imel možnost dobiti avtomatika, pa sem raje na ročnem ostal), ko pride sneg pa so vsi malo v dvomih kako speljati iz "luknje" ki se naredi...
to, kar ti praviš, da se avto sam začne premikati ko spustiš bremzo, je ravno "največji" problem
ker to replicirati z ročnim menjalnikom in z malo občutka se da, medtem, ko
obratno pač ni mogoče zaradi stanja tehnike.
kot je @srcnik rekel, avta ne moreš zagugati, ker po defoultu stalno leze naprej oz vsaj drži pozicijo, medtem, ko z ročnim samo malo pritisneš sklopko in avto zleze nazaj, popustiš in avto leze naprej.... ko to ponavljaš avto zagugaš in se lažje zvlečeš iz "luknje", medtem , ko z avtomatikom to pač ni možno, ko se enkrat ena guma zavrti je konec, ker spodaj rata "led" in brez guganja oz posipa(peska) oz zunanje pomoči ne prilezeš ven
preklapljanje med R in D oz med D in N je prepočasno , da bi zagugal avto...
ampak, kot sem rekel na začetku, je teh situacij z vsakim letom manj ( vedno manj snega) in verjetno res zanemarljivo iz tega pogleda...