Renault VG je napisal/-a:Matrix luči so super ja. Težko je it potem nazaj na kaj slabšega. Kako nadležen ti je pa ekran in vse na touch? Sicer so bližnjice tako da ni tako grozno kot VAG ampak vseeno, ni ravno idealno.
Ko je prišel sem precej razmišljal da bi menjal za 308 pa sem se v letu in pol precej ohladil s to idejo. Predvsem je škoda da je edini bencinar problematičen 1.2 PureTech s samo 130 KM.
mnmn je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:Matrix luči so super ja. Težko je it potem nazaj na kaj slabšega. Kako nadležen ti je pa ekran in vse na touch? Sicer so bližnjice tako da ni tako grozno kot VAG ampak vseeno, ni ravno idealno.
Ko je prišel sem precej razmišljal da bi menjal za 308 pa sem se v letu in pol precej ohladil s to idejo. Predvsem je škoda da je edini bencinar problematičen 1.2 PureTech s samo 130 KM.
Se popolnoma strinjam, matrični žarometi so super. In sigurno ne grem na avto brez njih. Tudi tale Peugeot 308 je res lep, škoda da ne znajo ponuditi vsaj en motor z normalnimi konji. Zato je tudi takoj izpadel iz možnosti za nakup. Hibridi me ne zanimajo.
Jaz sem si kupil golfa ravno zato, ker pri VW dobim vsaj 150 konjev. Zanima me pa, kaj je tako hudo težavno glede bližnjic pri VAG. Ali si jih preizkusil? Jaz ga sedaj imam že malce več kot dva tedna in ti lahko povem, da zadeva čisto enostavno funkcionira. Bližnjico za klimo kliknem brez da pogledam kje je. Dejansko če gledam, je pri Peugeot bolj komplicirano, ker moraš za nastavitev temperature vedno iti v meni. Pri VW imaš drsnik oziroma klik. Na sam drsnik se sam nekako nisem navadil, mi je boljše posamezen klik. Je pa res, da bi bila lahko zadeva osvetljena. Toda ko ga uporabljaš nekaj časa, veš kje je.
Prav tako, je tudi izklop lane assist, pri VW precej bolj enostaven. Na ročki za smerokaz imaš tipko, na kateri ga lahko izklopiš. Za razliko od Pegeot-a, kjer moraš vse delati po zaslonu.
Če bi imel Pegeot boljši motor (mislim po moči), ne kvaliteti, bi se odločil za njega, ker npr. GT verzija res izgleda enkratno.
cashy je napisal/-a:očitno je na tem forumu uporabnikom najbolj pomembna konjenica...
emozul je napisal/-a:Vedno na koncu pridemo do tega, da se jih veliko odloči za VAG grupo, ker imajo vsaj spodobno konjenico.
void je napisal/-a:Potem definitivno ne bi kupovau VAG ali pa PSA, če bi gledal samo na motor
mrtwelvetrees je napisal/-a:Enim je bolj pomembna uporabnost avtomobila, in kvaliteta motorja - da ga imaš veliko let brez serijskih napak ali težav.
void je napisal/-a:Js sm vedno trdu da je 2.0.HDI in 2.0 dCi najboljši dizli, ampak seveda ker je to motor od Francozov to nikdar ni naletelo na plodna tla. Ker pač, živimo na Balkanu
thunderbolt je napisal/-a:V sluzbi imamo citroena 1.5 dizl, 8 EAT in me ne preprica. Performans je ok, ampak kombinacija motorja in menjalnika ni najbolj uglasena. Moje predvidevanje je, da ima motor premalo navora oz. se menjalnik dovolj ne zanasa nanj. Menjalnik je stalno zivcen.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 127 gostov