Tole jim je pa res uspelo. Glede na čisto zgrešeno scalo, kodiaka in kamiq je to čisti zadetek in dejansko po dolgem času res lepa škoda. Definitivno bo popularna, golfu 8 bo zelo trda konkurenca.
Ja začuda. Sem tudi jaz pričakoval neko spako neproporcionalno (kot vse škode z izjemo superba), ampak zadeva izgleda dejansko super. Sploh iz bočnega profila in zadnjica.
Zelo všečna, če še cenovno ne bodo pretiravali bo verjetno best seller. Kolikor sem bral je veliko ljudi jamralo nad novim volanom, ampak meni osebno je čist ok, tudi ergonomsko gledano..
Ta avto je sicer vsega po malem, luči so audi TT, zadnji del je kot Tipo, srednji del armature je malo kr nekej, tisti zračniki spodaj pod ekrančkom se mi niso nikdar dopadli (polo, scala, novi golf itd.). Ampak avto sploh ni napačen, deluje kot oster, skladen in clean design.
Vsecna. Tudi sam sem ob zadku karavana takoj pomislil na karavanskega Tipa... Jbg , saj je tezko doseci, da nebi noben avto asociiral na kaksnega drugega.
Skratka; napram grdi Scali, malo manj grdemu Kodiaqu in skoraj znosnemu Karoqu, je tole pozitivno presenecenje.
Všečno. Limuzina celo bolj kot karavan ki res spominja na Tipa... Me pa moti da sta sredinska zracnika tako nizko pozicionirana. Se bojim, da bo poleti vedno mrzlo pihalo direkt v telo. Pa volan tut ni najbolj posrečen
HB mi ni bila nikoli všeč, Combi je pa zelo lepa. Je pa jasno videt, da je Golfa doletelo več varčevalnih ukrepov kot njegovo češko sestro. Zdaj deluje Octavia bolj premium. Z Golfom so popolnoma zajebali.
Se strinjam z večino, avto deluje lepo in skladno. Samo bojim se, da bodo (kot vedno) marketingarji avto porivali v razred višje, torej v razred Passata in temu primerna bo tudi cena, ki zna biti višja kot pri Golfu. Še vedno pa je to segment C, sicer segment, ki pri vseh znamkah raste in kjer je bila Octavia že prej tako ali tako na zgornji meji le tega. Tako, da v tem primeru se res počasi poraja smiselnost še večjih avtov. Edino medosna razdalja bi bila lahko še malenkost daljša, to je edino kar jim fali, da bi rekel, da je avto po proporcih enak kot tipični predstavniki D segmenta izpred kakih 10 let pa čeprav že sedaj v marsičem prekaša le te (npr. 640 L prtljažnik pri combi izvedenki).
Dejansko sem tudi sam pozitivno presenečen, po trenutni grdobi z deljenimi lučmi, je tole top... Sploh "limuzina", kjer je en redkih predstavnikov, ki ima zaradi odpiranja skupaj s šipo, tudi zelo praktičen prtljažnik.
Zadek zgleda res dobro, celo pri karavanu je dost kul. Iz ostalih kotov je tipična Octavia, v "normalnih" opremah ne bo posebej lepa, grda pa tudi ne, enako velja za notranjost. Fizičnih kontrol klime ne bi blo treba ukinit, ampak je kar je. Upam da so poštimali zvočno izolacijo, ki prejšnji ni bila ravno v ponos.
Evo nova Octavia je dokaz, da se lahko tudi ta forum poenoti in deli pohvale ko VAG sproducira lep avto. In če ga primerjamo z drugimi novitetami iz VAG v zadnjem letu, je ta Octavia definitivno med najlepšimi. Ne morem verjet da sem glihkar rekel da je Škoda lep avto ampak sem.
Že tako so nekaj govorili,da bodo škode cenovno pod seatom in vw . Poleg tega, če bi želeli Octavio zelo riniti navzgor,bi obstajala Scala karavan ,ki bi zapolnila to luknjo in pa konec koncev; nova octavia ni nevemkoliko večja od stare,ki,popravite Me če se motim,ni bila ravno med večjimi.
Škoda,da nimajo karavanske Scale ali pa neko konkurenco Berlingu (nekaj casa se je govorilo , da bo novi roomster preznackan caddy) in bi ta zadovoljila manj zahtevne družine, Octavio bi pa potem dejansko lahko rinili višje in konec koncev bi potem lahko Superb bil res Premium...