Strinjam se, da so v WEC z EOT pretiravali in Toyoto dejansko spravili v podrejen položaj, ampak vseeno ne moreš primerjati sprint race s 24 urno dirko. Rebellion (ali pa katero drugo privatno moštvo) na Le Mansu nima šans proti Toyoti...navkljub EOT.J.McLane je napisal/-a:Pravilnik ACO poznam dokaj podrobno in sem tudi na tekočem kaj se dogaja, če bi bil ti bi vedel da zdaj vsako drugo dirko zmaga Rebellion, ker so pač EOT (oz. bolje reči temu BOP) spravili do točke kjer Toyota nima za burek, vse se da, če se hoče. Ampak suma sumarum ima hibrid na dirkališču prednost kljub malo večji masi. Kot sem napisal primerjaj čase krogov iz obdobja pred hibridi in moči in porabo goriva v tistem obdobju, pa bo tako jasno da hibridna tehnika ni samo Eko, ampak lahko naredi tudi nekaj na zmogljivostih in za nasmešek na ustih voznika. Tudi intervjuji voznikov hibridnih LeMans dirkalnikov to lepo potrjujejo.
Seveda hibridna tehnologija ni samo ECO in na dirkališču prinaša ogromno prednost. Vprašanje sicer, kako bi se posamezna oblika pogona odrezala če bi šlo za popolnoma unlimited/unrestricted serijo...ampak to je pa že tematika za kakšno drugo temo!
Same zmogljivosti so še najmanjši problem! Vozil sem Golfa GTE in po občutku ne gre praktično nič slabše kot pa Golf GTI...problem pa je, ker ima GTE (pre)majhno baterijo in ko enkrat zmanjka energije v bateriji (kar se ob športni vožnji zgodi zelo hitro) avto s tistim svojim 1.4 TSI mlinčkom rata popolnoma brezvezen. In pri Plug-In Octaviji ne bo nič drugače...tako da raje "klasično" bencin / diesel RS.J.McLane je napisal/-a:Res je take vrsti hibrid ni baš nešto, je pa daleč od tega da bi bil neka težka krava ki se nikamor ne premakne.