autoblog pravi, da ma z 90 kWh baterijo v tašvohnejši (239 hp, 300 Nm) verziji z omejitvijo na 160 km/h, doseg 610 km... čeprav ne razumem zkaj bi avto, ki je omejen na 160 km/h, meu 240 konjev s 300 Nm navora in bi do stotke pospeševal v sedmih sekundah
... okej, sej zgleda ko nesrečno in debelajsasto dete novega C4 in Toyote C-HR
, pa vseeno... pol nej mu dajo 150 konjski motor, ki bo do stotke pospešu v zglednih desetih sekundah, kar je vrh glave za vsakdanjo vožnjo v službo in štacuno (še posebej, ker v primerjavi s fosilci, elektormotorji veliko učinkoviteje in hitreje pospešujejo od 0 do ene 60)... pa še domet bi se mu najbrž s tem debelo povečal proti 1000km na polnenje...
je pa lepši od Leafa, to pa definitivno...