Tole sem tudi probal…
Hvala DS Store!
Ja…kot je videti, sem v tej temu res navdušeno pisal o tem avtu. Res mi je všeč.
Se mi je pa prvič zgodilo da mi je nek avto v živo malo drugače izgledal. Ne vem, nočem se prenaglit…barva ni bila moja, avto je bil umazan, oprema ni bila glih tista ki bi mogla biti. Ne vem točno kaj, ampak nekaj me moti kar se tiče dizajna. Ko ga gledam od spredaj mi je ena taka čudna, nova slika….
Bom pa raje počakal še eno testno vožnjo z boljšo opremo in motorizacijo. Ta je namreč imel meni dobro znan trivaljni mlinček z 130-imi konji. Še bolj zoporan je kot 1.5 dizel.
Že takoj na začetku me zmoti samodejni sistem odklepanja in zaklepanja, upam da se to da kaj spremenit/ugasnit.
Ko prideš bližje avtu, te najprej pozdravi z prižiganjem dnevnih luči, kasneje pa tudi odklene in izvrže kljuke vrat ven. Ko greš stran od avta pa se ob zopornem piskanju samodejno zaklene.
Ta sistem mi je nadležen v primeru ko nimaš namen vstopiti v avto pa si iz nekega razloga v njegovi bližini…ta se pa nadležno odklepa in zaklepa.
DS je premijska znamka kar se takoj ob vstopu vidi in občuti. Sedeži dobri, udobni. Mislim da je udobnost ena glavnih odlik te znamke.
Testni ni imel aktivnega vzmetenja, pa je vseeno zelo udoben. Ni pretiranega nagibanja, kar sem doživel v 308-ici. Zelo lepo se pelje. Volanski obroč pa nekje vmes kar se tiče velikosti. Malo manjši od normalnih in malo večji od Peugeotovih.
Všeč mi je vse tisto kar sem zgoraj napisal.
- ročaj na vratih
- stikala za stekla
- skrite sredinske reže ventilacije Fenomenalno!
- pozicija "ročice" menjalnika
- dodaten naslon za roko
- dodaten zaslon z katerim lahko upravljaš glavnega
- dizajn vseh stikal
- C stebriček ki se zanimivo pripelje na zadnjo šipo
- na sploh prečiščena notranjost in ne preveč nametana armaturna plošča
- sredinski del med sedeži
- compact ki diši po SUV-u
Pograjal bi tisti prostor ki naj bi bili števci. Po mojem mnenju čisto premejhen in zelo pogrešam klasične okrogle (pa tudi če bi bili manjši) merilnike, še posebej merilnik vrtljajev.
Na hitro sem videl da lahko po želji določiš kaj naj bi bilo noter, pa več varijant ki jih shraniš po številkah.
Enako velja za head up display ki je drugač videti super in tudi ob močnejšem soncu v redu vidljiv. Škoda pa da vsaj na ta projekcijski zaslon ni možno dodati obratomera.
Motor in avtomatski menjalnik sta pa itak na splošno znana iz PSA (Stelantis) skupine. V redu dela.
Poraba z tem mlinčkom je kar v redu.
Zadaj pa kriza…res premal prostora. Upam da ne pretiravam, ampak v stari 308-ici bilo več prostora.
Ravno zaradi tega se mi zdi absurdno predrag.
Celo več zahtevajo kot Peugeot za 508???

Absolutno preveč, ker 508 je definitivno boljši in večji avto kljub temu da velja za limuzino ki ima najmanj prostora za potnike v tem razredu.
Zaradi udobnosti, maaaaaaalo višjega sedenja, hatchbackove oblike in zaradi tega ker žena noče voziti našo 508-ico sem pomislil, da bi zamenjal.
Še vedno razmišljam, čeprav tega 2.0 dizla ki ga imam ne dobiš več.
1.5 mi je pa nezanimiv.
….ne vem, kriza je z temj motorji danes.
Na sploh dober občutek v kabini. Zelo lepa enostavna armaturna plošča, dobri sedeži, preglednost v redu…ne morem ga pozabit …zelo me mika, čeprav absolutno predrag za te centimetre.