xxl je napisal/-a:Sistem je podoben Toyotinem. Verjetno se motor ne žene toliko v obrate kot pri Toyoti. Pri Yaris in Corolla Cross naj bi to izboljšali.
34 000 € je veliko, je pa vseeno HEV, kar ostali, razen Toyote, niso.
Za ceno baterije se jaz ne bi sekiral, če sodim po Toyoti, bi morala funkcionirat cca 300 000 km. Pri njej je strošek zamenjave cca 2500 €, najbrž bi pri Hondi lahko bilo podobno.
Toyota lahko deluje kot serijski ali paralelni hibrid, pri Hondi je ali serijski ali direkten pogon koles z ICE pri hitrostih, ko je to bolj varčno kot hibridni način. Po tej plati je Toyota skoraj bolj napredna, ampak v praksi je konkretna razlika v odzivnosti (ter posledično občutku zmogljivosti) in tišini delovanja v prid Hondi (tukaj govorimo izključno o Civicu, v ostalih modelih kolk berem stvar ni na takem nivoju). Toyota je z novo 5. generacijo hibridnega sklopa verjetno malce bolj varčna, ker mi je Corolla Cross na isti trasi isti dan popila malenkost manj od Civica. Sicer sem mogoče tud malce manj pritisnil, ker je blo pri Civicu to kar uižitek počet, po drugi strani pa je Crosska večji in manj aerodinamičen avto. Samo obnašanje novega pogonskega sklopa v Crosski se mi ni zdelo bistveno drugačno kot pri starem 2.0 v Corolli (vsaj po spominu, je že kako leto kar sem vozil slednjo).
Baterijo ima Civic manjšo in ta načeloma pri serijskem hibridu bolj trpi, ker gre presežek elektrike, ki jo generira ICE lahko samo v baterijo, medtem ko gre pri Toyoti lahko tud na kolesa - paralelni način. Glede cen sem zasledil neke stvari na raznih forumih in so bile številke precej višje kot 2500 pri Toyoti... sčasoma se bo najbrž pocenilo, ampak za koliko, kdaj in če sploh...
Iskreno, če ne bi trenutno ciljal na drugačen tip avta, bi verjetno požrl in navito ceno in pomisleke glede baterije, ker je zadeva res tako fajn za vozit