Lignage je napisal/-a:skyliner je napisal/-a:C5X? Po razredu to nista primerljiva avtomobila.
Sta, sta. Seveda sta!
hjah... ene 10, 15 cm je vseeno razlike med njima... predvsem pa je bistvena razlika v karakterju in voznih lastnostih. čeprav sta oblikovno oba hibrida je tole crossover coupe, C5X pa na nek način shootingbreak karavan. in za Citroena že vemo, da je njegova kabina podrejena sproščujočemu ugodju, vozna dinamika pa udobju (čeprav se, po testih sodeč čez ovinke sploh ne pelje slabo), bo tale sigurno naravnan za bolj dinamično vožnjo. zato bo C5X, kot 4.8m dolga, udobna limuzina (kljub i408-ci dentični tehnološki zasnovi) brez problema štel za D segmentni model. 408-ca malo težje... pa ne zaradi dimenzij ampak zaradi notranjosti, ki je praktično enaka 308-ci. tough choice za Peugeota.... če bi mu dali njemu lastno notranjost, bi zaradi dimenzij "lezu v zelje" 508-ci (in biu dražji za proizvodnjo), z notranjostjo 308-ce bo pa deloval precej drag!
po moje bi blo najboljše, če bi mu dali armaturo, ki je variacija armature 508-ce... dimenzijsko sta si zelo blizu (piškavih 6cm narazen), samo kaj, ko je 508 že "petvratni coupe"... ampak, vseeno mislim, da bi ga blo zaradi dimezij in "umeščanja" lažje prodajat kot "crossover coupe" 508-ce. pa še cena bi zgledala veliko bolj ugodno
sicer se pa je - že zaradi konstantne dimenzijske rasti novih avtomobilov (originalni Golf bi danes spadal med mestne superminije, trojko je pa današnji Polo itak že prerasel), še sploh pa od pojave Korejcev in novodobne Škode z "medsegmentimi" modeli,- avtombile itak že lep cajt težko "predalčkat" po segmentih.... pa SUV norije in njihovih dimenzij nismo niti omenli

...