evo še notranjost..... ki je vsaj meni neprimerno boljša od "precej boljše kot indijska verzija" zunanjosti....


o pogonskem sklopu pa tole....:
- nov 83 kW oz 113 hp elektromotor, drugačen od dosedanjih v preostanku Stellantisove EV ponudbe
- maxi. hitrost omejena na 135 km/h
- 44 kWh baterija z LFP tehnologijo (litij – železo– fosfat), cenejša in manjša od Li-Ionske v ë-C4 (54 kWh).
- range, 320 km
- 100 kW polnenje, ki omogoča napolnitev baterije od 20 to 80% v 26 minutah
- cena v Franciji 23,300 euro z odbitim bonusom ali celo pod 19,900 eur za 200 km range verzijo, ki pride v 2025 (poznavajoč lopine, seveda ne za top verzijo

)
- tri nivoji opreme YOU, PLUS in MAX
dimenzije:
dolžina 4.01 m, širina 1.76 m, višina

1.57 m (z "gepek sankami")
310 litrov prtljažnika
a, ja.... advanced comfort vzmetenje samo v MAX opremi, in 10 inčni infotainment zaslon v PLUS in MAX opremi...