Dandanašnji pa je podjetje nadvse uspešno predvsem zaradi Cayennea, ki je stoterno poplačal Porschejevo korajžo v tem primeru. Prav zaradi tega je verjetno sedaj pravi čas za novo izvirnost.
Limuzina je zelo podobna novemu 911, gre v bistvu za razpotegnjeno varianto le-tega. Da bo bočna linija bolj dinamična bodo vrata po vsej verjetnosti podobna kot pri RX-8, torej zadnja vrata proti vetru (tudi novi RR). Za osnovo bodo uporabili spet VW, po Tuaregu Phaeton. Dolžina bo okvirno 5 m. Za pogon bodo skrbeli kar isti motorji kot v SUVu. Moč bo torej od 250 KM z zadnjim pogonom do 450 KM s štirikolesnim pogonom. Limuzina, ki bo zmogla skoraj 300 km/h, se bo pridružila izbrani druščini (Maserati Quattroporte in novi Mercedes CLS) šele leta 2007.
P.S.: Slik ni, ker ne znam dat gor in nimam skenerja. Sori
