no tole o prvem avtu s turbino je mal basa, Chrysler je že leta 1954 izdelal Plymouth Belvedere, ki ga je poganjala turbina, a avto je izpljunil le 100 konj in imel težke probleme s porabo in performansi...vendar je že druga generacija turbo motorjev 1959 vlekla iz agregata okoli 200 konj, motor je bil izdelan iz novih materialov in bil čisto nekaj drugega kot prva verzija. Leta 1962 so dodelali motor CR2A, ki je bil že tako dodelan, da se je chrysler odločil izdelati omejeno serijo avtomobilov s turbino in jo dati na testiranje nekaj naključno izbranim voznikom, ki so se prijavili na njegov razpis. Avtomobile pa so izdelali v italiji in sicer pri ghii...
...vendar pa se avto na testiranju ni obnesel, poraba je bila odločno prevelika (celo za američane

), poleg tega pa je testne voznike strašno motila turbo-luknja, ki je bila takrat najbrž ne ravno nezanemarljiva...
...največja škoda pa je ta, da večino teh avtov morali uničiti, da bi se izognili plačilu ogromnih dajatev, povezanih z uvozom iz italije...tako jih je ostala zgolj peščica, nekaj jih imajo privatni zbiralci, nekaj jih stoji po muzejih...je bil pa za tiste čase jako zanimiv avtomobilčič, ta retro-ameriški dizajn je pa (vsaj meni) itak zakon...
...če pa gremo še malo nazaj...
The 1950's and the Rover Company astonish the motoring and technical world with the Jet 1 - the world's first gas turbine propelled car. And once again are awarded the coveted Dewar Trophy by the RAC. Quickly followed on from the lessons learnt from the Jet t, the T3 was shown at the Earls Court Motor Show in 1956.
Another jet launch occurred in 1961. This time the T4 was introduced to an amazed public. 'this very attractive car boasted four-wheel disc brakes, independent suspension and front-wheel drive. The 25/140 engine - a two-shaft design - developed 140 b.h.p.
no, tale rover ni videl nič več kot samo avto-showe, ker takrat pač ni moglo biti ekonomskega interesa za tak avto...