Forthing Xinghai S7 je naslednja električna limuzina futuristične oblike z nizkim količnikom zračnega upora. Na začetku bo na voljo ena različica z enim elektromotorjem in dosegom 550 kilometrov.
Avatr 07 nadaljuje fantastični oblikovni slog znamke. 4,8 metrski SUV je opremljen z dvema elektromotorjema, ki jima lahko dodajo še 1,5 turbo bencinarja.
Zeekr 7X ni tako atraktiven, a vseeno z obliko izstopa iz množice Teslinih klonov. Tudi dolg okoli 4,8 metra, tudi na elektriko. Odvisno od različice naj bi zmogel do 780 kilometrov.
Onvo L60. Onvo je nova Nio-jeva znamka, ki bo ponujala dostopnejša vozila. L60 je na voljo v več konfiguracijah z enim ali dvema elektromotorjema in dosegom nad 500 kilometrov.
in električni Cao Cao 60 z zamenljivo baterijo. Cao Cao je nova Geelyjeva znamka, ki bo ponujala avtomobile za taksi podjetja ter souporabo in najem vozil. Model 60 ima doseg okoli 425 kilometrov in ugodno ceno 119.800 RMB.
Jetour Shanhai T1 novi light off-road (kot ga klasificira proizvajalec) terenec. Vedno kot hibrid in s štirikolesnim pogonom. Malce spominja na Bronco, kot še nekateri drugi kitajski modeli.
Zanimivejši pa je Changanov električni pick-up Qiyuan E07. V kabini je prostora za 5 oseb, ima en ali dva elektromotorja (340 ali 600 KM), podatki o dosegu še niso bili objavljeni. Notranjost je preveč nobel in bela za tako vrsto vozila.
novi priključni hibrid je tudi Sea Lion 05 (obe znamki sta del koncerna BYD). 4,7 metrski SUV kombinira 1,5 litrskega bencinarja z električnim motorjem.
GAC Aion RT, prva limuzina iz te serije. 4,9 metrski električni avtomobil se dobi v več različicah z dosegom do 650 kilometrov. Lahko je opremljen s tremi lidarji, tremi radarji in 11 kamerami za avtonomno vožnjo.
Shenlan (Deepal) S05, 4,6 metrski električni SUV ki lahko prevozi 500 kilometrov. Za večji doseg lahko vgradijo še 100 konjski bencinski motor kot podaljševalnik dosega.
BYD Shark, hibridni poltovornjak, izdelan za izvozne trge (Oceanija, Južna in Srednja Amerika,...). Poganja ga 1,5 turbo bencinar, združen z dvema elektromotorjema s skupno močjo 430 konjev in 4*4 pogonom.
tudi novi Chery Fulwin A9 je hibrid, sicer priključni z 200 konji, 200 kilometrskim dosegom samo na elektriko in avtonomijo 1.400 kilometrov z enim polnjenjem, pravi proizvajalec.
Lynk & Co Z20. Električni športni terenec, namenjen tudi Evropi. Z elektromotorjem moči 272 KM, ki poganja zadnji kolesi in z enim polnjenjem doseže 445 kilometrov.
BYDjev Yangwang U7, njihova premijska električna limuzina z enakim podvozje, kot ga ima superšportnik U9 (str. 125). 4 elektromotorji skupne moči 1.306 KM zagotavljajo vrhunske zmogljivosti ob obljubljenem dosegu do 800 kilometrov.
Hongqi bo svoje najelitnejše modele ponujal pod znamko Golden Sunflower. Prvi model je limuzina Guoya (L1), 5,3 metrski velikan, ki ga poganjata 3- ali 4-litrski priključni hibrid. Za razliko od električnih modelov, je ta še vedno predvsem namenjen domačemu trgu, zato ga zaznamuje značilen hišni oblikovalski slog.
novi MG ES5 pa je naslednik električnega ZS. Dolžine 4,5 metra, elektromotor ima na zadnji osi, odvisno od baterije lahko prevozi 525 kilometrov. Naslednje leto v Evropi.
električni terenec iCar V23. Pri osnovni verziji 134 konjski motor poganja zadnji par koles, lahko pa so doda še 74 konjski sprednji elektromotor za štirikolesni pogon. Doseg znaša od 400 do 500 kilometrov.
Denza N9 pa je 5,2 metra dolgi enoprostorec s sedeži v treh vrstah. Lahko gre samo na elektriko s tremi elektromotorji skupne moči 950 KM, ali pa dodajo še dvolitrski bencinski motor. V tem primeru na elektriko prevozi do 165 kilometrov.