Malo mednarodnega prispevka. Sicer se vsem tujim proizvajalcem počasi manjša tržni delež, na področju e-vozil in avtonomne vožnje so, z izjemo Tesle, povsem nekonkurenčni domačim tekmecem. Rezultat je zapiranje tovarn, nekateri že razmišljajo o odhodu, drugi poskušajo z novostmi obrniti trend.
Tako je na trg prišla druga generacija VW Terramonta. oz. Teramont Pro










Iz njega bo nastal malce oskubljeni novi Atlas za ameriške trge.
https://car.autohome.com.cn/pic/series- ... id=2042220Honda pa v sodelovanju z Dongfengom predstavlja električni S7. Honda je nova e-vozila napovedala pod linijo YE, a so se očitno odločili za črtanje dodatne oznake. S7 je 4,7 metra dolgi petsedežni SUV z enim ali dvema elektromotorjema in dosegom do 620 kilometrov. Asistenčni sistemi bodo Huaweijevi in ne doma razviti (ki se nahajajo v drugih vozilih). Honda je 2020 prodala 1,6 mio vozil, lani 880.000. Podobno kot VAG upajo, da bodo s kitajsko tehnologijo gnani avtomobili ponovno vzbudili zanimanje kupcev.









https://car.autohome.com.cn/pic/series/7676.htmlše primer avtonomne vožnje v Avatr-ju 11 (Huawei)
https://www.youtube.com/watch?v=VuDSz06BT2g&t=1543s