Oblikovno zelo hitro napredujejo, zanima pa me, kakšna je sama kvaliteta izdelkov. Če bodo tako kot oblikovno hitro napredovali tudi na drugih področjih, znajo ob pravi cenovni politiki tudi čez nekaj let v Evropi začeti mešati štrene ostalim proizvajalcem...
Volkswagen Phideon. Seveda samo z Kitajsko, postavljen med Passata (Magotan) in Phaetona. Stoji na podaljšani platformi MLB2, ki jo uporablja tudi A6 Long. Motorja sta 2,0 in 3,0 TSI. Šibkejši bo poimenovan 350T, močnejši pa 480V6 (VW in Audi uporabljata drugačen način označevanja motornih različic v tej državi).
Jiangling Yusheng S330. Dimenzije 4588*1932*1676, medosna 2712 mm. Motor 1,5 turbak s 163 konji, pogon 4*4. Športnega dizajna, ki včasih spomne na Evoque in z digitalno centralno konzolo.
Zotye SR7 (str. 100) je na voljo v omejeni seriji Star Edition. Zunanjost je imenu primerno pobarvana (in ne folirana), tema se nadaljuje tudi v notranjost.
Še en zanimivo (čeprav ne najbolj primeren evropskem okusu) oblikovani terenček je Lifan Maiwei X7. Pod imenom Maiwei (my way) bo Lifan ponujal vozila za mlade. Dimenzije 4440*1760*1730, medosna 2720 mm. Motor je starejši 107 konjski 1,5 bencinar, menjalnik ima samo 5 (ročni) oz 4 (avto) prestave. Les in usnje v notranjosti so umetni. Prodaja se začne jeseni po ceni 80.000 RMB.
CDX, prvi Acurin model, proizvajan na Kitajskem (in ekskluziva za tamkajšnji trg). Konkurent Q3&co. Dimenzije 4496x1840ght 1615 medosna 2660 mm. Motor 180 konjski 1,5 turbo bencinar, pogon lahko 4*4.
GAC Trumpchi GS8. Veliki terenec robustnega videza z markantnimi LED lučmi, dimenzij 4810*1910*1770 mm. Motor je 2,0 turbo (188 konjev), pogon 4*4. Cene se prično pri 150.000 RMB.
FAW je kreiral novo poceni znamko vozil, poimenovano Junpai (Jumper). Po modelu D60 (str. 92) je na vrsto prišla limuzina A50. Tehnično je soroden Besturnu B30, torej uporablja staro VW tehnologijo in njihov 1,6 litrski bencinski motor.