kitajska kupe-limuzina: Changan Raeton CC. Naslednik modela Eaton (str. 83), stoji na novi hišni platfomi, poganja pa ga 1,5 litrski turbo motor s 155 konji.
kitajski Evoque - Landwind X7 (str. 95) je bil po treh letih prenovljen in se oblikovno oddaljil od originala. Novost je tudi manjši, 1,5 litrski turbo motor kot dopolnilo dvolitrskemu.
kitajski Hyundai IX35 druge generacije je oblikovno povsem drugačen od globalnega Tuscona. Stal naj bi na stari platformi, motorja sta 2,0 in 1,4 turbo.
Tudi Kitajska želi zmanjšati izpuste in je pripravila strategijo razvoja vozil na alternativne pogone. Tako bo že 2019 moral delež prodanih električnih vozil pri večjih proizvajalcih (ki prodajo več kot 30.000 vozil na leto). znašati vsaj 10%.
Med drugim je ta politika zaslužna za nastanek številnih novih podjetij, ki (oz. bodo) izdelujejo izključno električna vozila. Med njimi je tudi NIO (na začetku poimenovan Next EV), ki predstavlja sedem sedežnega terenca ES8. Skupna moč dve e-motorjev znaša 326 konjev, doseg je 355 kilometrov. Oblika je futuristična.
in Roewe Ei5 - tehnološko soroden Buicku Excelle GX (str. 106) in Astri K, poganja pa ga električni motor z dosegom 400 kilometrov. Zanimivo, da so se odločili za karavansko različico, ki na Kitajskem nikoli ni bila popularna.
Na slikah so kopije hude. Vprašanje je kako to izgleda na otip. Konča se pa pri ncap crash testih, zato teh avtov ni v evropi, ker ne ustrezajo minimalnim varnostnim kriterijem. Na videz enako lepi in opremljeni avti, pod površjem pa poraz. O kitajskih izdelkih se je prepričalo marsikatero slovensko podjetje, z nakupom poceni kitajskih viličarjev. Na koncu je lastništvo lahko res luksuzno.
Športno oblikovani Landwind Xiaoyao, dimenzij 4439*1835*1560 mm. Poganja ga 163 konjski 1,5 turbo bencinar. Novi trend na Kitajskem je z velikimi črkami zapisano ime proizvajalca na sredi prtljažnega pokrova, namesto standardnega logotipa.