Channgan predstavlja novo linijo električnih vozil Shenlan. Prvi izdelek znamke bo konkurent Tesli 3 pod imenom SL03. Na začetku sta na voljo dve različici z enim elektromotorjem moči 218 ali 258 KM. Doseg naj bi znašal 700 kilometrov. Naprodaj bo tudi verzija z dodanim 1,5 litrskim bencinarjem kot podaljševalnikom dosega. Ta naj bi prevozila 1.200 kilometrov. Dizajn avta je futurističen, oprema naj bi bila zelo moderna.
Kitajska najelitnejša znamka Hongqi pa predstavlja novo generacijo limuzine H5, opremljene z 1,5 in 2,0 litrskima motorjema. Predhodnik je uporabljal tehnologijo Mazde6, za novi model so skoraj vse sestavine plod lastnega znanja.
in športni Jetour Dasheng, ki cilja na mlajšo populacijo. Na voljo z 1,6 turbo bencinarji ali kot PHEV. Notranjost je minimalistična, na voljo je vsa moderna tehnologija.
Li Xiang L9, 5,2 metra dolgi konkurent GLS in X7. Z dvema elektromotorjema moči 450 konjev in dodanim 1,5 litrskim bencinarjem kot podaljševalnikom dosega. Samo na elektriko prevozi 180 kilometrov po WLTC, zaradi dodatnega motorja pa se doseg poveča na 1.100 kilometrov. Ima 6 ločenih sedežev, vsi so ogrevani (sprednji 4 še z ohlajevalno in masažno funkcijo), dva ogromna zaslona v armaturki in še dva na stropu za zadnje potnike. Zračno podvozje je serijsko, kupci lahko izbirajo med 7 zunanjimi in 3 notranjimi barvami. Cene se začnejo pri 450.000 RMB, kar je pol manj od nemške konkurence.
Changan Avatr 11, atraktivni športni SUV dolžine skoraj 4,9 metra. Poganjata ga dva elektromotorja moči 578 KM. Kot večina modernih Kitajcev višjih cenovnih razredov je opremljen z množico senzorjev, radarjev in lidarjev, možgani celotnega sistema pa so narejeni pri Huaweiju.
Pred kratkim pa je bila predstavljena tretja generacija Roeweja RX5. Trenutno na voljo z 1,5 litrskim turbo bencinarjem, sledijo še hibrid in e-verzija.
električna limuzina Horizon Neta S, dolga skoraj 5 metrov z dvema elektro motorjema moči 450 KM, (in verziji s podaljševalnikom dosega), sprednjim ali 4*4 pogonom ter dosegom od 520 do 715 kilometrov (oziroma vse do 1,110 km v primeru podaljševalnika)
Feifan R7 pa je električni aerodinamični športni SUV dolžine 4,9 metra z dosegom nad 600 kilometrov. Feifan je drugi proizvajalec (pionir je NIO), ki omogoča menjavo baterije. Postopek menjave naj bi na posebnih postajah trajal okoli 3 minute, kar je precej krajše od polnjenja.
SWM je bila taljanska znamka motociklov, ki je bankrotirala leta 1984. Ime je leta 2014 kupil kitajski Shineray Group. Od takrat v Italiji ponovno proizvajajo motocikle, v sodelovanju s podjetjem Brilliance pa pod enakim imenom na Kitajskem avtomobile, čeprav ne preveč uspešno. Lani so prodali butičnih 37.000 vozil. Upajo, da bodo z novim modelom Tiger obrnili trende, v kar pa sam dvomim. SUV že izgleda zastarelo, poganja ga atmosferski 1,5 litrski bencinar, notranjost je tudi poceni urejena z majhnim zaslonom. Edini prednosti sta najavljena nizka cena in skorajšnja dopolnitev ponudbe s hibridom.
Chevrolet Seeker je novi GM-jev kompaktni SUV za kitajski trg, oborožen s 180 konjskim turbo bencinarjem. Oblikovno sicer ni kak presežek, bo pa pritegnil pozornost. Na prvih fotografijah je vedno v športni RS preobleki.
Chery Arrizo 8 pa je zanimiva limuzina višjega srednjega razreda, ki jo poganjata 1,6 in 2,0 turbo bencinarja. Notranjost je lepo urejena in na voljo v zanimivih barvnih kombinacijah (Kitajci očitno zahtevajo še kaj več od 1000 odtenkov črne).
Beijing Mofang (rubikova kocka) - 4,6 metra dolgi SUV z 1,5T bencinarjem in kamerami namesto vzratnih ogledal. Za info sisteme uporablja Huawei HarmonyOS, ki se nahaja v vse večjem številu kitajskih avtomobilov.
in novi MG Mulan, električni kompaktnež, namenjen tudi Evropi. Dimenzije znašajo 4287*1836*1516 mm. Poganja ga elektromotor moči 204 KM, doseg bo glede na različico znašal od 400 do 600 kilometrov.
ter Geely RADAR RD6. Radar bo novo samostojno podjetje znotraj koncerna, zadolženo za proizvodnjo električnih vozil. Prvi izdelek je električni pick-up RD6. Oblikoval ga je bivši Volvov oblikovalec Peter Horbury (Volvo in Lotus sta tudi v Geelyjevem lastništvu). O pogonu in zmogljivostih še ni podatkov, podjetje pa pripravlja še vsaj 4 dodatna vozila. Imajo pa z znamko večje načrte, tako da bodo poleg avtomobilov ponujali še vrsto drugih izdelkov za prosti čas pod imenom Radar (čevlje, elektronske igračke, opremo za kampiranje....)
in končajmo z večsedežniki. Buick je za leto 2023 prenovil oba velika enoprostorca, 2. in 3. generacijo GL8 (na Kitajskem je kar običaj, da po predstavitvi novega modela predhodnik še nekaj časa ostane v prodaji in je v tem času tudi deležen posodobitev). Oba sta dobila markantno masko v Lexus stilu. Ali bo to novi Buickov oblikovalski slog, pa bomo videli.
XPeng G9, za katerega proizvajalec trdi, da se baterija lahko v petih minutah napolni za nadaljnjih 200 kilometrov dosega, kar je rekordno hitro polnjenje. Ima dva elektro motorja skupne moči 543 KM in dosega 702 kilometra.
novi SUV Buick Envista, ki si tehniko deli z zgoraj prikazanim Seekerjem. Američani pravijo, da Envista prikazuje novi stil znamke, tudi logo je spremenjen. Sicer gre za precejšen odmik od dosedanjega Oplovskega dizajna, ni pa po mojem mnenju nič kaj posebnega na tem avtomobilu. Izgleda precej generično, na nos bi lahko prilimali katerokoli značko.
Tudi VAG je pripravil novo ekskluzivo za Kitajsko - petmetrski SUV s sedeži v treh vrstah poimenovan Q6. Gre za imenitnejši VW Teramont/Atlas, na voljo z dvema bencinarjema. Alternativni pogoni še niso predvideni.
in nova električna Geometry M6 in G6, naslednika (oziroma močno modernizirana) modelov C in A. Dobila sta Huaweijev operacijski sistem in 200 konjski električni motor. Doseg znaša okoli 600 kilometrov.
in NIO ET5, 4,8 metra dolga električna limuzina s tremi različnimi baterijami (seveda zamenljivimi, kar je že kar standard pri e-avtomobilih višjih cenovnih razredov) in obljubljenim dosegom 1.000 kilometrov (???)
električna limuzina Hycan A06. Hycan je nova znamka znotraj koncerna GAC. A06 pa aerodinamična skoraj 5 metrska e-limuzina s 4*4 pogonom in dvema različno močnima baterijama dosega do 630 kilometrov.
JIDU pa je znamka vozil, ki jo je kreiral kitajski spletni velikan Baidu v sodelovanju z Geelyjem, od katerega je prevzel večino tehnologije. Prvi izdelek je električni SUV Robo 01 z dvema motorjema moči 544 konjev in dosegom 600 kilometrov. Avto je opremljen z množico senzorjev, radarjev in lidarjem, ki naj bi maksimalno poenostavili vožnjo. Tudi notranjost je futuristična in minimalistična z ''yoke'' volanom (kot Tesla S) in čudno postavljenim zaslonom, ki se ne nahaja pred voznikovimi očmi. Na fotografijah je omejena začetna serija Robo-01 Lunar Edition.
še en luksuzni enoprostorec: tretja generacija Buicka GL8, z dodatno priponko Century. Platformo si deli s prvo in drugo generacijo GL8, takisto dvolitrski turbo motor z 237 konji in mild-hybrid tehnologijo. Na fotografijah je top paket Avenir.
sledi še novi MG7, največja limuzina te znamke, prvi predstavnik nove bolj prestižne linije, poimenovane Black Label. Avtomobili črne znamke se bodo prepoznali po temnih logotipih. MG7 je dolg 4,8 metra, poganjata ga 1,5 turbo (185 konjev) in 2,0 turbo (257 konjev) bencinska motorja. Dizajn bi bil verjetno všečen tudi Evropejcem, a o prodaji na Stari celini še ni nič znanega.