Novi Changhe Q35. Gre v osnovi za Senovo X35 (str. 101), od katerega je podedoval tudi notranjost. No, zunaj ima dovolj samosvojih detajlov, da se dovolj razlikuje od X35.
po dolgem razvoju je na trg zapeljal BAIC BJ20. Gre za zanimivo oblikovani terenec Jeepovskega obraza dimenzij 4451*1845*1710 mm z medosno razdaljo 2670 mm. Motor je Mitsubishijev 1,5 turbo s 147 konji, menjalnik 5 stopenjski ročni ali CVT. Cena od 80.000 RMB navzgor.
številne novosti na Kitajskem. Naslednji je Brilliance-Shineray SWM X7. Brilliance-Shineray je podjetje, ki sta ga skupaj ustanovila Brilliance avto (ki izdeluje tudi BMWje) in Shineray Motorcycle Company, kitajski proizvajalec motociklov. Ponujalo naj bi predvsem SUV in Cross vozila.
Ime in nekatere poteze spominjajo na BMW, a dvomim, da se bodo Bavarci pritoževali in ogrozili sodelovanje. Gre za sedemsedežno vozilo dimenzij 4710*1855*1750 mm, motorja sta 1,8 (137) in 1,5 turbo (150 KM).
Naceloma so mi Kitajci precej "prebavljivi", nekateri dokaj simpaticni in bi jih sel v nek bliznji salon celo pogledat, toda zgornje spakedralo s kamionskim nosom in SantaFe-jevo ritjo pa je visek faljene estetike.
Honda Avancier. Samo za Kitajsko pripravljen večji SUV (nad modelom CR-V). Napovedan je bil 2015 na salonu v Pekingu s konceptom Concept D. Poganja ga novi dvolitrski turbo motor (tehnični podatki še niso znani) obvezno v paru z 9 stopenjsko avtomatiko. Za kupce se bo boril s Toyoto Highlander, Edgom, bodočim VW CrossBlue,... Na voljo je samo s 5 sedeži, 7 sedežne različice ne bo.
GM je pobrskal po svoji zgodovini, da je izbral ime za novi China-only avtomobil. In tako so dobili Cavalier, budget limuzino nižjega srednjega razreda. Nova sta samo pleh in plastika, tehniko je podedoval od prejšnje generacije Cruza (tiste, ki se je prodajala v Evropi), ki je trenutno še na voljo na Kitajskem kot Cruze Classic. Predvidena začetna cena Cavalierja je 80.000 RMB. Kitajci v tem segmentu lahko vzamejo tudi novi Cruze, ki pa je kakih 10.000 RMB dražji.
že hiter pogled po teh straneh pokaže, da so Kitajci precej napredovali na področju avtomobilskega dizajna. Pripravljajo vse bolj originalne in všečne izdelke. Še vedno pa imamo črne ovce. Sicer je ta hip najbolj aktualen Landwind X7, a podjetje z največjim številom kopij je Zotye, ki je že naredilo kopije Q3 in Q5, Tiguana... A z novim Damai X7 so presegli vse. X7 je namreč navdihnjen po bodočem VW terencu, ki bo nastal iz koncepta CrossBlue oz. njegove športnejše variante CrossBlue Coupé Concept. CrossBlue so novinarji že posneli in bo izgledal tako: http://www.motor1.com/news/94700/vw-ter ... -any-camo/
no tole pa je Zotye Damai X7. Precej podobnih potez. Dimenzije 4738*1928*1665, medosna 2850 mm, v notranjosti 7 sedežev. Poganjajo ga trije turbo motorji (moč od 150 do 190 KM). Cene od 78.800 do 153.800 RMB.
še en ne prav originalno oblikovan kitajski terenec. A mu lahko pomanjkanje domišljije malce oprostimo, gre za prvi izdelek novega podjetja Hanteng Auto. Odziva se na ime X7 (kot tudi zgoraj prikazani Zotye in je oblikovna mešanica VW in BMW stila. Motorja sta enaka, kot pri Zotye X7, torej 1,5 in 2,0 turbo, pripravljena v podjetju Shenyang-Mitsubishi, ki oskrbuje številne majhne proizvajalce, ki si ne morejo privoščiti razvoja lastnega motorja.
Podjetju Zotye, ki je zaslovelo z več kopijami, je uspel še en met. Novi SR9 ki v prodajne salone zapelje 12.10., je odlična kopija Macana. Seveda samo oblikovno, tehnologija je druga. Poganja ga 2,0 turbo motor s 190 konji, sledi še manjši 1,5T. Po dimenzijah je malce večji od renomiranega vzornika in drastično cenejši. V domovini bo stal od 88.800 do 99.900 RMB, Macan se ceni od 558.000 RMB dalje. Porsche je sicer zagrozil s tožbo, a enako so v preteklosti robantili drugi proizvajalci, pa se na koncu ni izcimilo nič.
Brilliance H3, naslednik modela H530 (str. 93). Drugače lep avto so pokvarili s črno lakirano črto med masko in lučmi, ki daje vtis, da motorni pokrov ni povsem spuščen
2016 Buick GL8. Tretja generacija Buickovega enoprostorca za Kitajsko. Prvi je bil preoblečena Opel Sintra (in se še prodaja), druga generacija je bila že razvita samo za ta trg in enako je s tretjo.