
Francoska avtomobilska industrija vstopa na področje, ki se na prvi pogled zdi kot misija nemogoče. Z novim peugeotom 608 bodo namreč vstopili v razred, kjer sedaj vladajo Mercedes, BMW in Audi ter ponekod še Jaguar in Volvo. Doslej je vsem velikim francoskim avtomobilom, vključno s predhodnim modelom 607, pri tem zmanjkalo sape ...
Na napakah se učimo. Iz tega izhodišča so Francozi stopili na pot v segment premium avtomobilskega tržišča. Misija še zdaleč ni lahka, saj je v tem razredu znamka enako pomembna kot vsebina, velikokrat celo pomembnejša. Zato so strokovnjaki PSA že naredili prve korake, da bi poslovneže, menedžerje in splošno elito motivirali k spremembi v dojemanju ustaljenih dogem.
Čeprav je 608 naslednik modela 607, z njim nima veliko skupnega. Oblikovan je slogu uspešnega 407, kar je dobra začetna referenca. Vendar bo 608 videti veliko bolj resno, elegantno in hkrati nekoliko bolj agresivno. Pri Peugeotu se želijo za vsako ceno rešiti pojmovanja šestosedmice kot nežnega in konfekcijskega avtomobila, zato so ustvarili večji, masivnejši in bolj 'mišičast' prestižni avtomobil, ki ima veliko potenciala za uspeh. Peugeot 608 bo zato tehtal konkretnih 1700 kilogramov, kar je tudi eden izmed pomembnejših kazalcev čvrstosti in varnosti.
Dolžina bo s 487 narasla na 499 cm, širina s 183,5 na 189 cm, višina pa s 146 na 148 cm. Medosna razdalja, ki je najboljši pokazatelj prostornosti, bo s sedanjih 280 narasla na 290 cm in bo v kombinaciji z veliko širino in povprečno nameščenim motorjem zagotavljala več udobja kot v mercedesu razreda S, BMW-ju sedmici in audiju A8. Tradicionalnega francoskega udobja seveda tudi tukaj ne bo manjkalo.
Vrhunska oblika je nujna, vendar ne zadostuje za uspeh. Tega se zavedajo tudi Francozi, zato bo karoserija občutno masivnejša, čvrstejša, varnost pa bo na nivoju šestih zvezdic po standardu EuroNCAP, ki začne po napovedih veljati 2008. Kakovost izdelave bo na višjem nivoju oziroma na nivoju 'nedotakljivega nemškega tria', česar za aktualni 607 ne bi mogli reči. Enako velja za t. i. opremo VIP, kjer bodo na voljo vsi zadnji dosežki prestiža in tehnologije. Po mnogih stilskih podrobnostih se bo šeststoosmica približala celo kupeju, podobno kot mercedes CLS.
Vir: Avto fokus