Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Daihatsu hibridni cabrio in SUV koncept

Napisal/-a drugmirko To sep 13, 2005 10:49 pm

...HVS cabrio in D-Compact SUV:

Slika
Slika
Slika
Slika


Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr sep 14, 2005 6:08 am

se en micro roadster, ki ne bo nikdar v evropo prisel, tako kot pred leti suzukijev capuccino...skoda...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
AuDi_
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: To sep 06, 2005 3:35 pm
Kraj: Novo mesto /Mb

Napisal/-a AuDi_ Sr sep 14, 2005 10:22 am

eh men je grd, edino notranjost je še kr lepa
danes brez podpisa
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr sep 14, 2005 10:26 am

Screw roadster za pozerje in penzionerje, chk the SUV :shock: lep... če bi bila cena prava (ca. 4-5mio) bi bil totaln uspeh.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 14, 2005 11:44 am

Ice cena daihatsu teriosa je 3.068.000 sit. Tko da lahko pričakuješ da dražji od 3.5 miliona ne bo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RoBBiE`
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe feb 11, 2005 2:31 pm

Napisal/-a RoBBiE` Sr sep 14, 2005 12:23 pm

AuDi_ je napisal/-a:eh men je grd, edino notranjost je še kr lepa


se strinjam

LP
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr sep 14, 2005 12:30 pm

nebivedu: bomba! Kdaj gre to v prodajo?
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Sr sep 14, 2005 12:38 pm

men sta kul.taprvi spominja na barchetto,tadrug pa na Toyoto rav


LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 14, 2005 12:44 pm

ice je napisal/-a:nebivedu: bomba! Kdaj gre to v prodajo?


Še nekaj kar bi najbrž moral vsi vedet - od leta 1998 se daihatsu prodaja pod Toyotinim imenom, tako da problemov s temi avtomobili tako kot s toyotami skorajda ni. Toyota dela velike modele, daihatsu pa male mestne avte, in tko imajo vse razdeljeno.
Daihatsu became a subsidiary company of Toyota Motor
Corporation in 1998. Since then, Daihatsu has been placed in
charge of developing the global compact-car market as a member
of the Toyota Group.

Nimam pa pojma kdaj bo tole šlo v serijsko proizvodnjo - pomoje da 2006 bl proti koncu al pa začetek 2007, če bo sploh šel v serijsko proizvodnjo.

Slika

The D-Compact 4X4 is Daihatsu's proposal for a new compact SUV that's more powerful, more dynamic and more handsome. Its dynamic and sophisticated styling is an expression of the car's pure SUV performance and ease of use in the city. The newly developed 1.5-litre engine supports nimble acceleration in all speed ranges and delivers the powerful driving performance you'd expect of an SUV.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Pa še mal podatkov - zanimive so predvsem gume - 235/55/18
Specifications — D-Compact 4X4
Dimensions Overall length mm 4075
and weight Overall width mm 1745
Overall height mm 1760
Wheelbase mm 2580
Track (front) mm 1445
Track (rear) mm 1480
Min. road mm 200
clearance
Kerb weight kg 1230
Seating capacity 5
Turning circle m 10
(wall-to-wall)
Engine Type Petrol, inline 4-cylinder,
DOHC, 16-valve, DVVT
Displacement cc 1495
Bore ? stroke mm 72 ? 91.8
Max. output kW/rpm 77/6000
Max. torque N·m/rpm 140/4400
Compression ratio 10.0
Fuel system EFI
Drive Full-time 4WD (with
mechanical centre
differential lock) rearwheel
drive
Transmission 5-speed manual
Suspension Front MacPherson struts with
coil springs
Rear 5-link coil springs
Steering Rack and pinion
Brakes Front Discs
Rear Drums, leading and
trailing
Tyres 235/55R18
Fuel consumption litres/100 km 8.6
(EU combined mode)
CO2 emissions g/km 196.0
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 30 gostov