Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Porshe 997 GT3

Napisal/-a PureTNT So nov 12, 2005 7:15 pm

Avtomobil je pripravljen na splovitev, ta teden se izvaja slikanje za PRESS fotografije. Imel bo povečano verzijo motorja z blokom 964, prostornina bo iz prejšnjih 3600 povečana na 3800 ccm, moč bo znašala 415 KM. Na Nordschleifu je po mojem viru sodeč od F430 z menjalnikom F1 hitrejši za celih 9 sekund.

Lp
 
Uporabniški avatar
prstko
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: Sr feb 23, 2005 6:55 pm

Napisal/-a prstko So nov 12, 2005 7:21 pm

:shock: to more pa pol kr ornk letet :-P

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind So nov 12, 2005 7:37 pm

crxman je napisal/-a::shock: to more pa pol kr ornk letet :-P

lp


najbrs da res :shock: :D :lol:
Na Nordschleifu je po mojem viru sodeč od F430 z menjalnikom F1 hitrejši za celih 9 sekund.
:shock: ce je to res.. --> :bow :vrum
 
Alta GT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če nov 10, 2005 9:20 pm

Napisal/-a Alta GT So nov 12, 2005 9:40 pm

NE VRJAMEM DA JE DOSEGU BOLSI CAS KT F430 SEJ MA F430 VEC KONJEV IN NAVSEZADNJE USO TEHNOLOGIJO FORMULE 1 RESDA PRILAGOJENO VSAKODNEVNI RABI IN CENAM AMPAK USEN.
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky So nov 12, 2005 9:54 pm

No vse je mogoče. Počajamo da bo kje uradno pisalo.
The MAN
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So nov 12, 2005 10:43 pm

Alta GT je napisal/-a:NE VRJAMEM DA JE DOSEGU BOLSI CAS KT F430 SEJ MA F430 VEC KONJEV IN NAVSEZADNJE USO TEHNOLOGIJO FORMULE 1 RESDA PRILAGOJENO VSAKODNEVNI RABI IN CENAM AMPAK USEN.

Matr si se raspizdil! (ta človek ima prvo objavo tu- torej se mu je zdelo vredno samo za tole prijavit) DRUGIČ PIŠI Z MALIMI ČRKAMI, KER DRUGAČE TO SMATRAMO KOT VPITJE!!!!
Kdo je rekel, da se ne da narediti drugačnega a vseeno še boljšega podvozja? ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne nov 13, 2005 1:20 am

Alta GT je napisal/-a:NE VRJAMEM DA JE DOSEGU BOLSI CAS KT F430 SEJ MA F430 VEC KONJEV IN NAVSEZADNJE USO TEHNOLOGIJO FORMULE 1 RESDA PRILAGOJENO VSAKODNEVNI RABI IN CENAM AMPAK USEN.


Otrok, najprej naredi vozniški izpit, potem se nauči spletne olike, takoj nato pa se lahko vrneš. Do takrat pa ne trati mojega časa s takšnimi nizkointeligentnimi izjavami. Tehnologijo Formule 1? Ne sanjaj.
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Ne nov 13, 2005 11:18 am

sej tehnologijo formule 1 ma tut yugo...resda tehnologijo iz leta 59 , amak vseen... :jao:
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne nov 13, 2005 11:28 am

GT3 je direkt za na pisto.
F430 bo kokurenčen ko bodo dal vn F430 Stradale varjanto :D tako kot pr f360 Modeni. To je to....
 
Uporabniški avatar
perko84
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: Po mar 28, 2005 6:03 pm
Kraj: malo tu, malo tam

Napisal/-a perko84 Ne nov 13, 2005 12:16 pm

men predvsem manjka tukajle kakšna slika :?
 
Alta GT
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če nov 10, 2005 9:20 pm

Napisal/-a Alta GT Ne nov 13, 2005 5:51 pm

Se opravicujem, ker je moj komentar zgledal kot vpitje.Nism imel tega namena ampak me pa zelo zivcera ce nekdo nekaj navede brez da bi navedel podatke kje je to zasledil!Se enkrat se opravicujem!
Coure sportivo per sempre!!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne nov 13, 2005 6:17 pm

Komi čakam slike..... tale porsche bo ubijalski, 9 sekund je ogromno če je bil tok hitrejši od F430, kaj pa kej o GT3 RS se že kaj govori......
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne nov 13, 2005 7:13 pm

Alta GT je napisal/-a:Se opravicujem, ker je moj komentar zgledal kot vpitje.Nism imel tega namena ampak me pa zelo zivcera ce nekdo nekaj navede brez da bi navedel podatke kje je to zasledil!Se enkrat se opravicujem!


Tole prihaja iz ust določene osebe, zaposlene v tovarni Porsche, kateri je to v neformalnem pogovoru navedel sam Walther Röhrl. nikoli ne navajam virov iz revij, ker ponavadi navajajo lastne špekulacije in nič drugega.
Kar se tiče GT3RS zaenkrat vem samo to, da bo widebody (se pravi enake širine kot Turbo), podatkov o moči pa še nisem izvedel.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 14, 2005 4:07 am

V temi http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=38095 imaš nekaj linkov na 997 gt3 (kakšen je star, se podvaja), dober je pa tale http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=227496 . Tam najdeš poleg nekaj slikc in texta tudi tole slikco v resoluciji 1,6k x1,2k http://www.forocoches.com/galeria/data/ ... 006_04.jpg
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Po nov 14, 2005 12:25 pm

Hudo! Moj sanjski avto je postal še bolj "sanjski" :P :twisted: Glede tistih 9 sec je čist možno. Kdor ne pozna srca GT3-ja naj ne govori prehitro, ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.
Slika
 
Uporabniški avatar
AMG Kompressor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Če nov 03, 2005 5:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a AMG Kompressor Po nov 14, 2005 3:43 pm

u glavnem to bo sekal!!!

glede F430 Challenge Stradale pa sam to, na Nuru je mela slabši cajt od M3 CSL tko da dost o Ferrariju in njegovi kao F1 tech.....tut Carrera GT na dirkališču poje Enzot, Ferrari ima res samo še ime in nč druzga k po performansu je mau čudn!!!

tole o 9 sekundah čist vrjamem ker konji niso vse in Porsche ma vrhunski podvozje in pa lego ter bremzanje!!! tut absolutni rekorder na Nur je 911 GT2RS (996 gen.) z cajtom 8:12!!!!!!

...komi čakam uradne fotke pa ostale 997 stupe...Turbo, Turbo S, GT3 RS, GT2 (tale bo pomojm delal nove rekorde na Nur).....hhuuuuuuuudooooooooo 8)
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po nov 14, 2005 4:31 pm

Tilen je napisal/-a:ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.

A ta zver bo za a cesto? :twisted: Kot sem rekel, podvozje je na takšni progi skoraj bolj pomombno kot moč. Res, da je tista ravnina idealna za ogromno konjev ampak kaj, ko je več ovinkov... 8)

No končno vem kakšen je rekord na Nurburgringu... Jaz v Gran turisimu ga imam še daleč od tega... :P Končno vem koliko imam še fore, do absolutnega rekorda...
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po nov 14, 2005 5:16 pm

Symon je napisal/-a:
Tilen je napisal/-a:ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.

A ta zver bo za a cesto? :twisted: Kot sem rekel, podvozje je na takšni progi skoraj bolj pomombno kot moč. Res, da je tista ravnina idealna za ogromno konjev ampak kaj, ko je več ovinkov... 8)

No končno vem kakšen je rekord na Nurburgringu... Jaz v Gran turisimu ga imam še daleč od tega... :P Končno vem koliko imam še fore, do absolutnega rekorda...


Za cestna vozila rekord trenutno drži Carrera GT s 7:28. Dottinger Höhe velja za najdaljšo ravnino na svetu (kar se tiče prog) in na tem odseku so zelo favorizirani avtomobili z veliko močjo, kar še toliko bolj nazorno pokaže kvaliteto podvozja v ovinkih.

Drugače se s tem, da ima Ferrari samo še ime ne strinjam, vendar pri Porscheju istega ranga ponavadi dobiš več v smislu performans. Tudi tale GT3 ima realno zagotovo okoli 430-440 KM. Mnogi Porscheji 996 GT2 so na gredi imeli izmerjenih tudi do 540 KM.

Mimogrede, na Porschejevem neuradnem testiranju je 997 Turbo v "handling" testih menda že prekosil F430. Je pa to vsekakor pristranska informacija, zato bom počakal, da si preberete teste v revijah junija naslednje leto ;) .
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po nov 14, 2005 5:44 pm

AMG Kompressor je napisal/-a:u glavnem to bo sekal!!!
tut absolutni rekorder na Nur je 911 GT2RS (996 gen.) z cajtom 8:12!!!!!!

WRONG!!! Trenutni absolutni rekord Zelenega pekla drži Radical SR8 z časom 6:55!!! Porsche 911 GT2RS sploh nikoli ni držal absolutnega rekorda! :roll: Zelo dolgo časa pa si je rekord lastil Stefan Bellof, ki ga je postavil leta 1983 z Porsche 956 (ampak Porsche 956 je popolnoma druga zver, kot pa 911 GT2/GT3...)

Link: http://www.radicalextremesportscars.com/news_folder/nord0905/index.php

PureTNT je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:
Tilen je napisal/-a:ker to je prej dirkalni kot pa "cestni" avto, vožnja sama je pa zelo zahtevna.

A ta zver bo za a cesto? :twisted: Kot sem rekel, podvozje je na takšni progi skoraj bolj pomombno kot moč. Res, da je tista ravnina idealna za ogromno konjev ampak kaj, ko je več ovinkov... 8)

No končno vem kakšen je rekord na Nurburgringu... Jaz v Gran turisimu ga imam še daleč od tega... :P Končno vem koliko imam še fore, do absolutnega rekorda...


Za cestna vozila rekord trenutno drži Carrera GT s 7:28. Dottinger Höhe velja za najdaljšo ravnino na svetu (kar se tiče prog) in na tem odseku so zelo favorizirani avtomobili z veliko močjo, kar še toliko bolj nazorno pokaže kvaliteto podvozja v ovinkih.

Drugače se s tem, da ima Ferrari samo še ime ne strinjam, vendar pri Porscheju istega ranga ponavadi dobiš več v smislu performans. Tudi tale GT3 ima realno zagotovo okoli 430-440 KM. Mnogi Porscheji 996 GT2 so na gredi imeli izmerjenih tudi do 540 KM.

Mimogrede, na Porschejevem neuradnem testiranju je 997 Turbo v "handling" testih menda že prekosil F430. Je pa to vsekakor pristranska informacija, zato bom počakal, da si preberete teste v revijah junija naslednje leto ;) .


1.) Glede držanja rekorda (med road legal vozili ter tudi absolutno) sem že zgoraj napisal...trenutno je v rokah Radical SR8

2.) Res je, da je ravnina Dottinger Höhe najdaljša (kar se tiče prog) ter so na tem odseku zelo favorizirani avtomobili z veliko močjo, ampak na Nürburgringu kot celoti (22,8 km ter 173 ali koliko že ovinkov) na končni čas veliko bolj vpliva dobro podvozje ter s tem povezane čim večja hitrost, s katero je avto sposoben odpeljati ovinke (ne nazadnje ima Radical SR8 samo 360 KM!) kot pa sama surova moč motorja.

Se pa strinjam, da je Ferrari še vedno veliko več kot samo ime...ampak da pri Porscheju za plačan denar dobiš veliko več! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov