Napisal/-a _B3yBo_ Pe feb 24, 2006 11:56 am
Še agresivnejši
Od jeseni leta 2001 je že preko 2000 murcielagov zapustilo Lamborghinijevo delavnico. Kljub agresivni obliki originalnega modela, so na novincu dodelali še kopico detajlov. Nova sta odbijača, spremenjene so bočne reže (leve dovajajo zrak k oljnem hladilniku in so drugačne od desnih) in izhod izpušnega sistema. Aerodinamiki po volji so dodelali ogledala in brisalce, ter športnika posadili na nova 18-palčna platišča. Ljubitelji Lamborghinijeve mehanike si lahko naročijo celo prozoren pokrov motorja. V vsakem primeru jih bo razveselilo detajlno prešito notranje oblazinjenje iz usnja ter novi, večji sedeži.
Dodatnih 60 KM
Lamborghinijev V12 motor je pridobil dodatne tri decilitre prostornine. Dodelava je zajela številne komponente motorja in izpušni sistem. V12 v modelu LP640 tako iz 6,5 litrov pridela 640 KM ter 660 Nm navora. Temu ustrezno je prilagojen tudi šeststopenjski ročni menjalnik. Po želji je moč naročiti samodejni menjalnik "e-gear". V vsakem primeru se navor preko viskozne sklopke prenaša k vsem štirim kolesom, kar omogoča izjemno stabilnost in odlične zmogljivosti. Pospešek do 100 km/h znaša 3,4 sekunde, najvišja hitrost pa presega 338 km/h.
Opcijske karbonsko-keramične zavore
Poleg dodelav motorja in oblike, so pri Lamborghiniju posegli tudi v nastavitve podvozja ter elektronskih sistemov. Zavore so že serijsko orjaške in visokozmogljive. Sprednja koluta imata 38 centimetrov premera, zadnja pa 35,5. Po naročilu so na voljo celo lahki in visokozmogljivi karbonsko-keramični kompozitni koluti.
