Punto_GT je napisal/-a:Phahahaha...
7,4 od 0-100, ku lažejo dej!
In kako so oni dobili tistih dodatnih 41 konju z istega motorja, so dali šport škarik in filter
Tisto je ista finta ku uni clio 2.0 172 konju k v resnici jih nima več kot 150.
Spet eden pameten zgleda, da danes določenim primerkom škodi vročina!!!
Za Peugeota ne vem! Glede Clio-ta pa sledeče
...motor so razvili iz dvolitrskega 16V motorja F4R-732 (140 km), ki ga v osnovni izvedbi vgrajujejo v modele espace, laguna in scnice...z najnovešimi tehnološkimi rešitvami, ki so nastale kot posledica razvoja na podlagi tekmovalnih izkušenj, je strokovnjakom športnega oddelka uspelo narediti največji napredek na področju pretoka zraka skozi sesalne vode in krmiljenje ventilov...sesalni kolektor iz alu je poremljen s s podaljšanimi vodi, kar prostornino poveča s treh na 4,8 litra, to pa izboljša delovanje motorja pri visokih vrtljajih. Sesalni kolektor ima dvojne kanale, od katerih je zaradi boljše prožnosti pri nizkih vrtljajih odprt le po eden, pri visokih pa oba-zaradi boljšega dihanja motorja...motor ima samodejno krmiljenje ventilov, ki glede na število vrtljajev motorja izbira med dvema programoma za odpiranje in zapiranje sesalnih ventilov...ta sistem pri srednjem številu vrtljajev daje prednost polnjenju valjev in navoru, ne da bi zmanjšal noč motorja pri polni obremenitvi in visokem št. vrtljajev...ventili so iz litine nimonic (75% niklja in 25% kroma in titana) ...te so prevzeli iz tekmovalnih motorjev...saj so ob enakih količinah bolj odporni proti visokim temperaturam...svečke s platinastim elektrodami..življenska doba svečk 120.000 km...da bi motorju omogočili čim boljši pretok plinov skozi valje...se cevasti kolektor štiri v enem izteka v dva vzporedno vgrajena katalizatorja...
In še to HANZEL so bli že fantje na valarjih in je pokazalo celo več kot 172!!! Idi pa se ohladi HANZEL!!!
btw: HANZEL ne pluvaj proti vetru!!!
...ne smem kar želim...