Koliko je smiselen tak SUV? Bomo videli (po odzivu kupcev)

Joie de vivre! je napisal/-a:Bodo ljudje sprejeli francoski SUV? To me res močno zanima...
Ta slika je po mojem zgolj dober fotošop.
esem je napisal/-a:Bliža se Pariški avtomobilski salon, ko bosta verjetno predstavljena Citroenov in Peugeotov SUV, oba na bazi Mitsubishi Outlanderja. Oblika Outlanderja je znana in se ne bo dosti spremenila, imela bosta PSA motorje (izbor kot pri C5/407). Pojavili so se spyshoti/fotošopi neznanega izvora (mnenja so deljena, osebno mislim, da je spodnja fotka fotošop, "žal" narejen po realnem avtu), ki so morda promocijske (tovarniške) bombice pred Pariškim salonom.
Koliko je smiselen tak SUV? Bomo videli (po odzivu kupcev)
Joie de vivre! je napisal/-a:Bodo ljudje sprejeli francoski SUV? To me res močno zanima...
Ta slika je po mojem zgolj dober fotošop.
CITROËN C-CROSSER
PUSTOLOVSKI DUH VSAK DAN
Citroën nadaljuje širjenje svojega izbora vozil s trženjem SUV-ja visokega cenovnega razreda C-Crosser v Evropi od poletja 2007 dalje. Ta nova ponudba povezuje svet vozil klasičnih oblik in svet terenskih vozil s ponudbo dinamičnih storitev, udobja v potniškem prostoru in udobja pri najboljših vozilih obeh kategorij.
S svojimi tekočimi linijami in svojimi podolgovatimi dimenzijami (dolžina 4,64 m, širina 1,81 m in višina 1,73 m z nosilnimi drogovi prtljažnika na strehi) ima C-Crosser športni izgled, hkrati pa nudi veliko udobja v potniškem prostoru (na voljo je do 7 sedišč). Je odličen kompromis med udobjem, lego na cesti in dobrimi okoljevarstvenimi rezultati (dizelski motor HDi s filtrom sajastih delcev - FAP).
C-Crosser nudi resnično večstransko uporabo, po eni strani zaradi svojega sistema integralnega prenosa, ki mu omogoča prevoz potnikov po vseh poteh in pri vsakem vremenu, po drugi strani pa s prilagodljivostjo notranjega prostora, ki odgovarja najrazličnejšim potrebam.
*Dinamična oblika in statutarna velikost
C-Crosser prepoznamo na prvi pogled kot vozilo Citroën. Uporaba dvojnih kromiranih puščic ali tanke oblike žarometov so prepoznavni stilni znaki zadnjih stvaritev znamke.
Linije vozila C-Crosser izražajo poistovetenje z novim vozilom. Z zaobljenimi oblikami odbijačev in blatniških košev, dinamiko z vitkim profilom, padajočo streho in s prisotnostjo mnogih kromiranih detajlov poudarjajo trpežnost in eleganco.
* Popolna združitev med udobjem in lego na cesti
Dinamičnost vozila C-Crosser se da razbrati iz njegovega stila in temelji na objektivnih storitvah.
C-Crosser se odlikuje z izredno reaktivnim in dinamičnim obnašanjem vozila na cesti. V liniji veščin znamke Citroën oprijem s cestiščem vozila C-Crosser (sprednja prema Mc Pherson in zadnja prema z več vodili) zagotavlja izvrstno povezavo med udobjem in lego na cesti. Prisotnost 18 colskih posebnih pnevmatik Michelin izboljšuje ta rezultat.
* Dizelski motor združuje ognjevitost in varovanje okolja
Ob začetku prodaje bo C-Crosser na voljo z novim dizelskim motorjem 2,2 l HDi, 156 KM CEE (115 kW), povezanim s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Ta čisti dizel sistematično opremljen s filtrom sajastih delcev (FAP), lahko deluje s 30 % biogoriva (Diester).
Prednost je dana ugodju in enostavnosti uporabe, razvije navor 380 Nm ob tem prikazuje dobre okoljevarstvene rezultate in zmerno porabo.
* Integralni prenos zagotavlja varno vožnjo
Zaradi integralnega prenosa nudi C-Crosser vozniku možnost izbire med tremi načini delovanja prenosa glede na razmere vožnje in na želje obvladovanja mehanike: način delovanja na 4-kolesni pogon, način delovanja na 2-kolesni pogon ali način delovanja lock, ki je priporočen pri zmanjšanem oprijemu vozila s cestiščem.
Izbiro načinov delovanja omogoča eno samo stikalo, nameščeno za prestavno ročico.
* Prilagodljivost notranjega prostora za zadovoljitev najrazličnejših potreb
C-Crosser je vozilo z veliko prilagodljivostjo notranjega prostora. Različnim željam uporabnikov hitro in nenaporno prilagodljiv.
Zaradi 3. vrste sestavljene iz dveh sedežev, ki sta popolnoma zložljiva pod pod, lahko C-Crosser sprejme do 7 potnikov.
2. vrsta se pomakne za 80 mm, da omogoči večje udobje potnikov ali večjo prostornino prtljažnega prostora. Možno jih je zložiti z električnim preklopom 2/3 - 1/3 s pomočjo dveh upravljalnih stikal v prtljažniku.
Preklop sedišč omogoča ploščat pod, ki sprosti veliko površino za tovor.
Prtljažnik vozila C-Crosser se odpira v dveh delih. Spodnja loputa prenese 200 kg kar olajša natovarjanje obsežnih ali težkih predmetov in omogoča uporabo kot sedišče.
* Dovršena razporeditev v izboru vozil Citroën
S svojim določenim stilom, razkošnimi dimenzijami (medosna razdalja 2,67 m) in storitvami visokega nivoja C-Crosser popolnoma dopolnjuje trenutno ponudbo vozil Citroën srednjega in visokega razreda z limuzinami C5 in C6 ter enoprostorci C4 Picasso in C8.
Znamka nadaljuje lastno strategijo, ki jo je začela z vozili C1, C2, C3 in C3 Pluriel, štirimi med seboj dopolnjujočimi ponudbami, a stilsko in v zasnovi precej različnimi kompaktnimi vozili, s katerimi želi v največji meri zadovoljiti različna pričakovanja strank.
C-Crosser, primeren za vožnjo po mestu in po cesti kot tudi na podeželskih slabih poteh, je namenjen vsem, ki iščejo povsem mnogostransko vozilo, ki odgovarja njihovemu stremljenju po svobodi in ugodju.
PSA Peugeot Citroën povečuje svojo ponudbo s predstavitvijo novih SUV-jev.
Novi SUV-ji so plod sodelovanja med Mitsubishi Motors Corporation (MMC) in PSA Peugeot Citroën in bodo v prodaji pri znamkah Peugeot in Citroën od julija 2007 dalje. Opremljeni bodo z motorjem HDi s filtrom sajastih delcev (FAP). Cilj prodaje 30.000 vozil letno bo skupini omogočil, da postane polnovredni akter v razredu vozil, ki se mu obeta velik porast v Evropi.
Razred vozil 4X4, ki je bil tržna niša na začetku 90-ih let, je doživljal neprestano rast prodaje v Evropi. Terenska vozila predstavljajo 6% tržišča osebnih vozil v Evropi, kar je več kot milijon vozil v letu 2005, in so s tem postala razred zase.
* Donosen dogovor za obe skupini.
V začetku leta 2005 se obe skupini odločita za združitev znanja na področju ene platforme terenskega vozila za prosti čas, tipa SUV (Sport Utility Vehicle) v razvoju pri MMC. Partnerstvo se nanaša na prilagoditev te platforme za znamki Peugeot in Citroën. V duhu "zmagovalec-zmagovalec" je sklenjeno sodelovanje v korist obema sodelujočima.
PSA Peugeot Citroën tako razpolaga s tehnologijo 4X4, ki mu v Evropi omogoča predstavitev nove ponudbe v razredu vozil SUV. Mitsubishi Motors po drugi strani amortizira svoje investicije s povečano prodajo.
* Združitev najboljšega z dveh svetov: občutek varnosti terenskega vozila in možnost pobega z uhojenih poti z užitkom kot pri vožnji limuzine.
Mitsubishi Motors nudi novo platformo, ki izhaja iz priznanih tehničnih veščin na področju vozil s pogonom 4x4. Za ustrezno definicijo izdelka v skladu s svojimi standardi, se skupina PSA Peugeot Citroën udeležuje izdelave in prilagoditve svojih SUV-jev. Področje posegov pokriva oprijem s cestiščem. Elementi kot so zaviranje, krmiljenje, vzmetenje, zadnja prema in pnevmatike so predelani ter prilagojeni za zagotovitev najvišje stopnje udobja in obnašanja vozila na cesti v skladu z visokimi zahtevami skupine PSA Peugeot Citroën.
* PSA Peugeot Citroën opremlja svoje SUV-je z najboljšim iz lastne dizelske tehnologije
Zaradi uskladitve pobega iz vsakdanjosti in ekologije so vsi modeli Peugeot in Citroën serijsko opremljeni s filtrom sajastih delcev (FAP) tehnologije PSA Peugeot Citroën in združeni z najnovejšim dizelskim motorjem 2,2l HDi. Po vzgledu vseh motorjev HDi skupine PSA Peugeot Citroën, je 2,2l HDi zasnovan tako, da sprejme do 30% biodizelskega goriva.
PSA Peugeot Citroën potrjuje s širjenjem vozil z dizelskimi čistimi motorji, opremljenimi s filtri sajastih delcev, vodilni položaj na mednarodnem tržišču.
Dizelski motor z visokotlačnim neposrednim vbrizgavanjem po skupnem vodu, 2,2l prostornine, vgrajenim v SUV-je, je izpeljanka iz popolnoma novega bloka motorja, že prisotnega pri vozilih srednjega in višjega razreda znamk te skupine. Bil je razvit v sodelovanju z skupino Ford in prilagojen za posebne zahteve vozil 4X4.
* PSA Peugeot Citroën poudarja osebnost obeh svojih znamk.
Zvesta svoji strategiji, si skupina PSA Peugeot Citroën z obsežnim delom na notranjosti in zunanjosti vozil prizadeva, da vsaka njegovih znamk razpolaga z vozilom ki ima svojo lastno osebnost.
* PSA Peugeot Citroën nudi visoko stopnjo varnosti, udobja in, v tem razredu vozil, še nedoseženega ugodja v vožnji.
Ob obnavljanju svojega obstoječega izbora skupina PSA Peugeot Citroën s to novo ponudbo nadaljuje svojo strategijo osvajanja novih razredov vozil na tržišču.
Skupina obema znamkama nudi dodatna sredstva za pridobitev novih strank, ki želijo voziti "drugače", ne da bi se odpovedale užitku vožnje in udobju ter pri tem pa spoštovale okolje.
vir: 007
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov