



lp,
martin
darwin je napisal/-a:Js pa bi se, če bi se odločal za golfa plus, potem raje odločil za cross varianto kot navadnega.
Se mi zdijo tele kao terenske različice zelo praktične za v mesto. Na lakiranih odbijačih se vsaka praskica pozna že na daleč, sive in črne plastike pa kakšna prebližnja srečanja kar uspešno skrijejo.
esem je napisal/-a:ne vem, kaj komplicirate. Če hoče nekdo prostoren avto z dobrimi voznimi lastnostmi - tudi po snegu - je to lahko idealen kompromis. Odvisno od cene, seveda. Če hoče kdo pravega terenca, tega itak ne bo gledal. Je pa plus gotovo primernejši od navadnega v smislu same ideje/koncepta čim večje uporabnosti v vseh pogojih. Pa tudi estetsko je en lepših VW in manjših 4x4. Edini njegov problem je, da bo stranke odžiral predvsem lastnemu koncernu.
First things first: while the CrossGolf goes for a quasi-SUV look, it's still a front-drive-only vehicle. Like its cousin, the CrossPolo, the CrossGolf gets Audi Allroad-like trim on the bumpers and rockers. It also shares its younger brother's wheel design and gets a nice set of silver roof rails. Unfortunately, like the CrossPolo, it won't be available here.
Based on the tall-bodied Golf Plus, the CrossGolf offers a roomy and flexible interior for a car its size, and can be had with a little zip underhood. The two top engines are the 1.4 TSI and the 2.0TDI, each of which makes 140 horsepower. The base engines ( one gas, one diesel) are significantly less powerful. The 1.4 TSI and both TDI powerplants can be had with the DSG direct shift gearbox. a feature VW is quickly spreading around its lineup.
mcyeri je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:mcyeri je napisal/-a:Samotar je napisal/-a:Zakaj pa niso šli naresrt cross Golfa iz navadnega namesto iz Plusa ?
To bi blo velik bolš...
Zaradi ekstra placa v višino, ter s tem povezane večje uporabnosti.
to je res...Sam se mi zdi d bi drgač velik bolš zgledu...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov