Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr feb 23, 2005 2:09 pm

BMW 7 Hydrogen

Napisal/-a GEISTERFAHRER Po okt 09, 2006 1:08 pm

Tako, pa je šlo v serijo vozilo z alternativnim gorivom na vodik! BMW je v serijo poslal predelan model 7, ki lahko zraven bencina, v posebno vakumsko komoro, tanka vodik ohlajen na -253°C! Stranski produkt izgorevnaje je voda!
V Nemčiji imajo zaenkrat samo tri bencinke pumpe, kjer točijo vodik in sicer dve se nahajata v Berlinu, tretja pa v Münchnu!
Zdaj boš lahko zadaj, namesto auspuha, namontiral kar armalovo armaturo! :P

http://www.autobloggreen.com/2006/09/12 ... ydrogen-7/
_________________
Zadnjič spremenil GEISTERFAHRER, dne Po okt 09, 2006 1:34 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa-146 BOXER, za dušo in telo!
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po okt 09, 2006 1:16 pm

...Leta 97 je BMW naredil isto z BMW serije 5 ... mogoče pa se vseeno ne splača glede na odziv ? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Po okt 09, 2006 2:07 pm

To so se že s prejšnjo sedmico tako igrali. Niti prejšnja niti ta pa ne gresta v serijsko proizvodnjo. Proizvodnja za izbrane. To ne pomaga nikomur.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po okt 09, 2006 2:18 pm

To je bolj testiranje in promocija kot kaj resnega. Avto ima na vodik slabih 200 km dosega in je torej primeren praktično samo za mestne vožnje (BMW 7?!). Dela tudi na bencin (+400 km dosega), ampak to tudi zdaj, ne?
Sicer pa vodik ni nobena rešitev. Za pridobivanje vodika se porabi enormne količine elektrike (ali česa drugega), motor ima pa še vedno samo cca 35% izkoristka , medtem ko ima el. avto vsaj enkrat boljši izkoristek (+ regeneriranje elektrike med zaviranjem). To je pač začasna rešitev (in predvsem promocija), dokler ne rešijo problemov (količina, cena, teža...) s shranjevanjem dovolj velikih količin elektrike. Tu se pa v zadnjem času tudi kažejo zanimivi znanstveno tehnično preboji.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr okt 11, 2006 2:04 pm

Moram dopolniti prejšnji post. Revija Popular Mechanics je eno od treh "eko" nagrad za preboje v avtomobilizmu dodelila Ge-ju za dosežke v razvoju pridobivanja vodika - pocenitev elektrolize. več v angl:

It's in technologies like GE's low-cost electrolyzer that the automakers must be setting their highest hopes. The system, which will likely be christened with a catchy, techy name soon, used a high-tech plastic called Noryl to produce a kilogram of hydrogen for about $3 instead of the $6 or $8 it currently costs. The system's lead engineer, Richard Bourgeois, sees a time when hydrogen filling stations won't need a fuel delivery. They'll just make their own fuel.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Sr okt 11, 2006 2:34 pm

Vseeno mislm da bo tale zadeva na vodik bolši izhod kot karkol električnega!!

Sm slišu, da se vsaj zvok motorja kokr tolk ohrani za razliko od nemih električarjev, kjerih ne bom nikol prenašu!
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr okt 11, 2006 2:41 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Vseeno mislm da bo tale zadeva na vodik bolši izhod kot karkol električnega!!

Sm slišu, da se vsaj zvok motorja kokr tolk ohrani za razliko od nemih električarjev, kjerih ne bom nikol prenašu!

govoriš o ekoloških, energetskih ali zvočnih problemih človeštva?
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Sr okt 11, 2006 6:04 pm

Predvsem o slednjem, ostalo dvoje me nikoli niti zanimal ni, tako da mi je vseeno za tista dva problemčka. ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr okt 11, 2006 6:57 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:Predvsem o slednjem, ostalo dvoje me nikoli niti zanimal ni, tako da mi je vseeno za tista dva problemčka. ;)


Si mogoče američan :?: :lol: :P
Slika
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Če okt 12, 2006 8:18 am

Mogoče bo še enkrat premislu, ko bo na stara leta hodu z gasmasko okol :P
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če okt 12, 2006 8:29 am

A ni avto na vodik ubistvu avto na elektriko. Z vodikovimi gorilnimi celicami ( al kakor temu že rečemo) pa pridobiva elektriko. Če je temu tako potem bi pa lohk mal kombinirali ACU+vodik+ regeneracija ob bremzanju in imaš dosti večji dosgeg. Vrejtno je zaenkat edini problem velikost in teža vse te opreme.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če okt 12, 2006 9:38 am

nope, vodik gre v zgorevalno komoro. testira tudi mazda z wankli, ki so baje bolj primerni, kot klasicni ottovi motorji


edit:
je pa ta bmw dalec od serijskega (pravzaprav je tretji projekt na to temo, zacelo se je s prejsnjo 7ico, nadaljevalo pa s prototipom). se za novinarje so imeli zraven voznika, ki ni nikogar spustil za volan...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 15, 2006 3:01 am

 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Napisal/-a Zinik Sr nov 15, 2006 12:52 pm

esem je napisal/-a:To je bolj testiranje in promocija kot kaj resnega. Avto ima na vodik slabih 200 km dosega in je torej primeren praktično samo za mestne vožnje (BMW 7?!). Dela tudi na bencin (+400 km dosega), ampak to tudi zdaj, ne?
Sicer pa vodik ni nobena rešitev. Za pridobivanje vodika se porabi enormne količine elektrike (ali česa drugega), motor ima pa še vedno samo cca 35% izkoristka , medtem ko ima el. avto vsaj enkrat boljši izkoristek (+ regeneriranje elektrike med zaviranjem). To je pač začasna rešitev (in predvsem promocija), dokler ne rešijo problemov (količina, cena, teža...) s shranjevanjem dovolj velikih količin elektrike. Tu se pa v zadnjem času tudi kažejo zanimivi znanstveno tehnično preboji.


Jst se ne strinjam s tabo. Ravnokar si v nic dal dosedanje in prihodnje napore veliko znanstvenikov. Na podlagi kaksnega vira?

Vodika je v vesolju neskoncno, izkoristki gorivne celice so teoreticno vecji od kateregakoli pogona danes in to brez emisij. Res škart ja.

Mislim da je edini problem gorivne celice ravno naftni lobi. (je predraga in premalo razvita, le zakaj??? Tudi vodika ne moremo bolj cisto pridelovati... le zakaj? Ker se ne splaca ... To da se pa ne splaca je pa problem ene druge debate.)

PS: Bor, strinjam se s tabo.
Zadnjič spremenil Zinik, dne Sr nov 15, 2006 1:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Napisal/-a Zinik Sr nov 15, 2006 1:02 pm

dobek je napisal/-a:nope, vodik gre v zgorevalno komoro. testira tudi mazda z wankli, ki so baje bolj primerni, kot klasicni ottovi motorji


edit:
je pa ta bmw dalec od serijskega (pravzaprav je tretji projekt na to temo, zacelo se je s prejsnjo 7ico, nadaljevalo pa s prototipom). se za novinarje so imeli zraven voznika, ki ni nikogar spustil za volan...


????
pomoje si ti nekaj zamesal...

http://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_cells
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 15, 2006 1:04 pm

Zinik je napisal/-a:
esem je napisal/-a:To je bolj testiranje in promocija kot kaj resnega. Avto ima na vodik slabih 200 km dosega in je torej primeren praktično samo za mestne vožnje (BMW 7?!). Dela tudi na bencin (+400 km dosega), ampak to tudi zdaj, ne?
Sicer pa vodik ni nobena rešitev. Za pridobivanje vodika se porabi enormne količine elektrike (ali česa drugega), motor ima pa še vedno samo cca 35% izkoristka , medtem ko ima el. avto vsaj enkrat boljši izkoristek (+ regeneriranje elektrike med zaviranjem). To je pač začasna rešitev (in predvsem promocija), dokler ne rešijo problemov (količina, cena, teža...) s shranjevanjem dovolj velikih količin elektrike. Tu se pa v zadnjem času tudi kažejo zanimivi znanstveno tehnično preboji.


Jst se ne strinjam s tabo. Ravnokar si v nic dal dosedanje in prihodnje napore veliko znanstvenikov. Na podlagi kaksnega vira?

Vodika je v vesolju neskoncno, izkoristki gorivne celice so teoreticno vecji od kateregakoli pogona danes in to brez emisij. Res škart ja.

Mislim da je edini problem gorivne celice ravno naftni lobi. (je predraga in premalo razvita, le zakaj??? )

Če te prav razumem, kaniš pridobivat vodik iz vesolja? :evil:
BMW 7 nima gorivnih celic, ima batni motor, če bi izvolil kaj malega prebrati s teh linkov, ki so v temi objavljeni, bi videl, da ima sedmica s skoraj isto količino vodika kot bencina tudi skoraj pol manjši doseg - torej je konkretno izkoristek tu še precej nižji kot pri benc motorju (ne vem natančno, ker se ne spomnem energijske vrednosti vodika).
Kaj je torej škart in kdo koga daje v nič s tvojim kratkim postom? lp
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Napisal/-a Zinik Sr nov 15, 2006 1:08 pm

Pardon nisem vedel da se ne pogovarjamo o "pravi" gorivni celici. Oprostite moji posti so irelevantni.

To da je vodika neskoncno v vesolju sm napisal ker bi bil to lahko pogon prihodnosti katerega goriva je v mediju v katerem obstajamo neskoncno. Nic drugega. Nisem reku da ga lahko pridobivamo kako drugace kot na zelo nerazvit nacin in ob tem porabimo ogromno energije in onesnazujemo okolje. Ampak tako je za zdaj. Pa jst ne KANIM nicesar drugega kot podpirati kakrsnekoli raziskave v tej smeri. Ti ocitno podpiras druge ideje.

PS: oprosti, rekel si da v vodiku ni prihodnost. Ti se tudi bol natancno izrazaj pol. ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 15, 2006 1:31 pm

Trenutno se zdijo najboljša varianta gorivne celice za proizvodnjo elektrike (stop & go, regeneracija itd). Na kaj bodo pa gorivne delale, je pa še odprto vprašanje. Vodik se zdi zaradi problemov shranjevanja, distribucije in predvsenm pridobivanja, za kar je potrebna precej velika količina energije, omejena, zasilna, začasna rešitev. Se pa na problemu pridobivanja masovno raziskuje. To vsekakor podpiram. Povdarjam samo, da takle BMW 7 ni drugega kot promocija, čeprav v čakanju na kaj boljšega. Nekaterim je to celo pesek v oči.

Ravnokar sem videl, da je mlad hrvatski znanstvenij izumil prenos elektrike po zraku. Dvomim, da je uporabno za večje moči, bomo videli. Če je sploh kaj na tem?
lp
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Napisal/-a Zinik Sr nov 15, 2006 1:34 pm

To naj bi izumil ze tesla... :shock:

Bomo videli. :twisted:

PS: Ko zacnemo stepat fuzijske elektrarne po svetu, se zacnemo brigat za nasa zivljenja direktno in ne prek papirne oblike, energija ne bo vec tak problem.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 15, 2006 1:39 pm

Zinik je napisal/-a:To naj bi izumil ze tesla... :shock:

Bomo videli. :twisted:

PS: Ko zacnemo stepat ITR-e po svetu, se zacnemo brigat za nasa zivljenja direktno in ne prek papirne oblike, energija ne bo vec tak problem.

Tesla je to hotel, tudi če mu je kaj uspelo, so to učinkovito skrili.
Kaj je ITR - morda "Beam me up, Scotty"?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov