

Pomanjšani Leon.
54m0 je napisal/-a:Po moje je probelm pri VSEH zamkah v tem, da se vrtijo v začaranem krogu. Na račun slabših prodajnih rezultatov so namreč prisiljeni zniževati t.i. proizvodne stroške, zato da bi ohranili čim višji dobiček, ki pa ga potem seveda ne vložijo v razvoj novih modelov, ampak zato, da bi ti stroški ostali čim nižji, izdelujejo avtomobile, ki so si oblikovno in tehnično precej podobni in se ločijo le v zunanjih in notranjih dimenzijah. Taka "enotna" podoba neke znamke, pa sama po sebi odbija potencialne kupce, in znamke se zopet znajdejo pred istim problemom - slabi prodajni rezultati. In tako se krog sklene, ker firme preprosto ne razumejo tega, da večina kupcev išče avtomobile, ki jim ustrezajo tako po finančni plati, kot po zmoglijovstih, opremljenosti za določen denar, dizajnu in nenazadje tudi temu, da avto posameznega voznika pritegne s svojim "karakterjem", kar pa je seveda težko doseči, če so si vsi modeli ene znamke podobni kot jajce jajcu.
g.Kromfelna je napisal/-a:Nizka kvaliteta izdelave na račun nižjih stroškov izdelave je pri seatih kar precej opazna. Tako v notranjosti kot zunanjosti. V primerjavi z ostalimi člani VAG-a, kot tudi drugimi znamkami.
Športnost ne pomeni cenenost.
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov