
LP,
Martin
Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.
70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.
70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
DaDek je napisal/-a:Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.
70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
in v čem je point tvojega posta?
sej pa je avtor lepo napisal da bodo določeni vizuelni dodatki samo kar pa pomoje ne pomeni da bodo kupovali to tisti ki bodo hoteli dirkat z njimi ampak tisti ki so jim taki avti všeč..
esem je napisal/-a:Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.
Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete.
70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.
Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.
na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
A je zato Xsara zadnja leta toliko uspešnejša od namensko delanih avtov, ki naj bi jih bilo torej lažje predelat, vsaj tako sledi iz tvojega posta. Tega pa do zdaj nisem vedel, hvala ti. Vsak dan nekaj novega....
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
dobek je napisal/-a:ok, ura je ze taka, da nic cudnega, ampak, metallic, niti 5% se mi ne sanja, kaj si hotel povedat![]()
k vsaki voznikovi pogodbi spada tudi marketing, a ne? pa poceni tudi verjetno ni
hot hatch je samo angleski (dobesedno, z otoka namrec) izraz za za kombilimuzino, ki se dobro prodaja in je sploh priljubljena za styling/tuning. ta "naslov" si je pred leti lastil saxo, recimo
in v kakem smislu ime, da bi mu boljse prisatajalo?
Joie de vivre! je napisal/-a:Jaz pri Citroënu pogrešam malce več športnosti. C2 VTS baje dobro leti, vendar je v primerjavi s Saxojem precej špehat, da ne govorimo o C4 VTS, ki je z veliko težo in 177 konji lahko le malce hitrejši kupe. "By Loeb" verzija bi morala biti bolj strupena, po možnosti s štirikolesnim pogonom, a ostaja vprašanje, če bi bilo to ekonomsko upravičeno. Jaz dvomim. WRX STi in Evoti se prodajajo po celem svetu, a še vedno dvomim, da bi bili kaj prida donosni, tako neposredno kakor posredno. Vsaj Mitsubishi zaradi Evota nima kaj prida večjega ugleda, Subaru pa tudi ne(?) dviguje drastično svojih prodajnih številk.
Poleg tega Citroën ni prisoten v ZDA, ki so največji trg športnih avtomobilov na svetu.
LP,
Martin