Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Citroën C2 in C4 "By Loeb"

Napisal/-a Joie de vivre! To dec 05, 2006 2:36 pm

Citroën bo s pomočjo svojega simpatičnega voznika končno začel tržiti svoje odlične rezultate na WRC. Prihaja serija C2 in C4 "By Loeb", ki pa ne bo superšportna verzija v stilu WRX STi, ampak bodo avtomobile krasili zgolj nekateri okraski, kot so bela lita platišča, dodatki v notranjosti itd. Motorji pri C2 1,6 16v 110 in 125 konj, pri C4 vsi od 110 konjev naprej:

Slika

LP,
Martin
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 05, 2006 2:52 pm

Kot vedno.


Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete. :D

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.

Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.

na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To dec 05, 2006 2:56 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.


Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete. :D

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.

Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.

na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.


in v čem je point tvojega posta?

sej pa je avtor lepo napisal da bodo določeni vizuelni dodatki samo kar pa pomoje ne pomeni da bodo kupovali to tisti ki bodo hoteli dirkat z njimi ampak tisti ki so jim taki avti všeč..
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 05, 2006 2:57 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.


Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete. :D

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.

Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.

na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.


A je zato Xsara zadnja leta toliko uspešnejša od namensko delanih avtov, ki naj bi jih bilo torej lažje predelat, vsaj tako sledi iz tvojega posta. Tega pa do zdaj nisem vedel, hvala ti. Vsak dan nekaj novega....
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To dec 05, 2006 3:30 pm

No tole pa ni tako slaba idea, mislim da bo s tem paketom opreme citroen našel dosti kupcev, večinoma mlajših ;) Ali ma mogoče še kdo kakšne slike teh avtov, več podrobnosti, se bodo prodajali samo v rdeči barvi, kot sta na sliki ali pa ne, kakšna je notranjost .....
BMW E46
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 05, 2006 3:31 pm

DaDek je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.


Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete. :D

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.

Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.

na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.


in v čem je point tvojega posta?

sej pa je avtor lepo napisal da bodo določeni vizuelni dodatki samo kar pa pomoje ne pomeni da bodo kupovali to tisti ki bodo hoteli dirkat z njimi ampak tisti ki so jim taki avti všeč..


Sej sm napisal kot vedno. To naj bi pomenilo da se strinjam.

Hotu sm samo napisat zakaj je ponavadi tko pri evropskih cestnih avtih v kvazi rally verzijah. In meni je zal zaradi tega. Nism se mislu kregat.

:(
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To dec 05, 2006 3:35 pm

esem je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:Kot vedno.


Nikoli ne bo tko kot je pri Mitsuju in Subiju. Kako tega ne razumete. :D

70% delov v WRC avtih je od zunanjih proizvajalcev in so isti pri razlicnih mostvih. Avti z serisjskimi nimajo nic. 0. Se karoserija nima istih proporcev.

Mitsu in Subi sta to kar sta ker sta narjena za to da se iz njih dela dirkalnike skupine N.

na kratko: pri nas se srijski avti predelajo v dirkalnike tam se pa dirkalniki nardijo se v cestni verziji. Nekak tko.


A je zato Xsara zadnja leta toliko uspešnejša od namensko delanih avtov, ki naj bi jih bilo torej lažje predelat, vsaj tako sledi iz tvojega posta. Tega pa do zdaj nisem vedel, hvala ti. Vsak dan nekaj novega....


Ne, ne. Cakaj. :D

Xsara je dobra zaradi super motorja, se boljse spere in najbolsega sportnega teama in soferja. Mitsu in Subi sta v WRCju na istem. Govoril sem o N skupini.
 
Uporabniški avatar
69 freak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Po maj 29, 2006 4:17 pm

Napisal/-a 69 freak To dec 05, 2006 3:38 pm

Se pravi, Isto kot če bi kupil VTS ampak plačaš več ker je na njem nekaj plastičnih dodatkov in loebovo ime...


Kul, let's do it... :lol:
Eleanor my unicorn.
http://www.superspecial.si/
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 05, 2006 3:53 pm

Barva bo samo ta - take nimajo v normalnih serijah
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To dec 05, 2006 4:43 pm

Pocen se je prodal poba. Citroen bi pa tut že lahko naredu kkšn hot hatch. Tako ime bi mu velik lepš pristajalo.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr dec 06, 2006 1:54 am

ok, ura je ze taka, da nic cudnega, ampak, metallic, niti 5% se mi ne sanja, kaj si hotel povedat :?

k vsaki voznikovi pogodbi spada tudi marketing, a ne? pa poceni tudi verjetno ni

hot hatch je samo angleski (dobesedno, z otoka namrec) izraz za za kombilimuzino, ki se dobro prodaja in je sploh priljubljena za styling/tuning. ta "naslov" si je pred leti lastil saxo, recimo
in v kakem smislu ime, da bi mu boljse prisatajalo?

:ue
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr dec 06, 2006 2:39 am

Citroen ima trenutno že dovolj problemov, tako da hot hatch po mojem ne pride v poštev zaradi prehude in predvsem v primerjavi preveč zanesljive konkurence(GTI, typeR, ST...).
Malo so pobarvali avto, to je pa to.

Še daljša angleška definicija hot hatcha (Dobek mimo si vsekal) :
http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_hatch

Torej na kratko: hot hatch je hatchback(5vratni ozr. navadno 3vratni avto - srednji nižji razred) z napiljenim motorjem. Golf V(hatch) > GTI(hot hatch) ; ford focus> focus ST; honda civic> typeR...

Hatchback- hatch: loputa, back: zadek>>> torej brez dolgega zadka kot npr. vw passat, temveč odrezan zadek.
Hot-vroč hatch-okrajšava za hatchback, torej dobesedno : "vroč avto z loputastim zadkom".
Žal slovenščina nima izraza za hatchback, bi pa bilo praktično.
Kje je zdaj Toporišič?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 Sr dec 06, 2006 7:15 am

by Toporišič: Vroči odbitoritnik :D
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr dec 06, 2006 7:18 am

bass je napisal/-a:Žal slovenščina nima izraza za hatchback, bi pa bilo praktično.


kombilimuzina res ni slovenski izraz, opisuje pa tocno to - 3 in 5 vratne avte
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr dec 06, 2006 7:28 am

Marko_mx-3 je napisal/-a:by Toporišič: Vroči odbitoritnik :D


:rofl
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr dec 06, 2006 10:20 am

dobek je napisal/-a:ok, ura je ze taka, da nic cudnega, ampak, metallic, niti 5% se mi ne sanja, kaj si hotel povedat :?

k vsaki voznikovi pogodbi spada tudi marketing, a ne? pa poceni tudi verjetno ni

hot hatch je samo angleski (dobesedno, z otoka namrec) izraz za za kombilimuzino, ki se dobro prodaja in je sploh priljubljena za styling/tuning. ta "naslov" si je pred leti lastil saxo, recimo
in v kakem smislu ime, da bi mu boljse prisatajalo?

:ue


V čem je fora, da daš na navadn avto, ki zgleda točno tko, kot vsi ostali, ime daleč najbolj uspešnega relista zadnega časa? Mislm, men bi blo smiselno to dat ne nekega hot hatcha, tako kot to počne recimo renault. Čeprou, razumum citroenovce, da nimajo kej dost želje po športni vožni,... ;)
Just a thought...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 06, 2006 10:22 am

Jaz pri Citroënu pogrešam malce več športnosti. C2 VTS baje dobro leti, vendar je v primerjavi s Saxojem precej špehat, da ne govorimo o C4 VTS, ki je z veliko težo in 177 konji lahko le malce hitrejši kupe. "By Loeb" verzija bi morala biti bolj strupena, po možnosti s štirikolesnim pogonom, a ostaja vprašanje, če bi bilo to ekonomsko upravičeno. Jaz dvomim. WRC STi in Evoti se prodajajo po celem svetu, a še vedno dvomim, da bi bili kaj prida donosni, tako neposredno kakor posredno. Vsaj Mitsubishi zaradi Evota nima kaj prida večjega ugleda, Subaru pa tudi dviguje drastično svojih prodajnih številk.

Poleg tega Citroën ni prisoten v ZDA, ki so največji trg športnih avtomobilov na svetu.

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr dec 06, 2006 11:10 am

Nja, to je dons skos večji problem, najprej dnar, pol čustva... :roll:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr dec 06, 2006 4:21 pm

še par slik Loebovih Citroenov

Slika
Slika
Slika

Za priboljšek pa še C1 Kit Sport, predstavljen na salonu v Bologni.

Slika
Slika
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Sr dec 06, 2006 4:23 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Jaz pri Citroënu pogrešam malce več športnosti. C2 VTS baje dobro leti, vendar je v primerjavi s Saxojem precej špehat, da ne govorimo o C4 VTS, ki je z veliko težo in 177 konji lahko le malce hitrejši kupe. "By Loeb" verzija bi morala biti bolj strupena, po možnosti s štirikolesnim pogonom, a ostaja vprašanje, če bi bilo to ekonomsko upravičeno. Jaz dvomim. WRX STi in Evoti se prodajajo po celem svetu, a še vedno dvomim, da bi bili kaj prida donosni, tako neposredno kakor posredno. Vsaj Mitsubishi zaradi Evota nima kaj prida večjega ugleda, Subaru pa tudi ne(?) dviguje drastično svojih prodajnih številk.

Poleg tega Citroën ni prisoten v ZDA, ki so največji trg športnih avtomobilov na svetu.

LP,
Martin


Verjetno si tko mislu... ;)

Mitsubishi nima ugleda? al ga samo EVO ne zvisuje?

Jst mislim da ma kar dobrega. Iz šprtnega vidika rally (4x s prvak z TM), dakar (odkar pomnim :) ), iz vidika inovacij in naprednosti tut, kvaliteta vemo da je med najbolsimi , razumna cena ( ki mu po mojem mnenju dela skodo) in nenazadnje tut EVO in podobna vozila pridonesejo k boljsem ugledu in prepoznavnosti.

Ne pa kot v tem primeru ko je to neke vrste antireklama.
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne Sr dec 06, 2006 4:36 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: drugmirko, MSrougeZX in 9 gostov