Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2661
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jul 04, 2008 3:18 pm

zakaj.... eh, k***... lubezen gor al pa dol, Audiji so preprosto boljši avtomobili! evo zato! v vsemu, razen v udobju. pa še tu so pri podvozju z zadnjo štirico našli fantastčen kompromis... avto je za običajno nemško trdoto zelo udoben, občutek je pa ko da bi vozu vlak! enormnega navora za njegove kile, vozi se pa ko po tračncah!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jul 04, 2008 3:47 pm

A6 ali C5??? Če pa mi daš A6 pa C6 pa niti sekunde ne pomislim sprve C6... A6 pa C5 pa ne moreš primerjat nikjer...
 
citro_fan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe okt 19, 2007 2:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a citro_fan Po jul 07, 2008 1:07 pm

drugmirko je napisal/-a:zakaj.... eh, k***... lubezen gor al pa dol, Audiji so preprosto boljši avtomobili! evo zato! v vsemu, razen v udobju. pa še tu so pri podvozju z zadnjo štirico našli fantastčen kompromis... avto je za običajno nemško trdoto zelo udoben, občutek je pa ko da bi vozu vlak! enormnega navora za njegove kile, vozi se pa ko po tračncah!

No ... tako se odgovori, hvala!
Se pravi, da bi se bilo pred kakšno odločitvijo res pametno še v kak Audi usest in kakšen km zapeljat ... :?
udobno se peljati, to me veseli ...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jul 07, 2008 11:09 pm

Če upoštevaš, kaj nudi kateri za isti denar, primerjaj C5 z A3 (podoben motor in oprema). Odločitev je še vedno jasna....
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11013
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če sep 04, 2008 6:04 pm

Danes na obvoznici v daljavi zagledam novi C5 in sploh ga nisem prepoznal. Najprej sem mislil, da gre za serijo 3. Vendar je prtljažnik previsok. Potem sem pomislil na Lexus. A IS facelifta še ni, za GS pa je premajhen. In potem po kakšni minuti intenzivnega premlevanja vseh možnih luksuznih japonskih in ameriških avtov (pa še na kak drug kontinent so možgani za hipec skočili) mi kapne: Kaj pa če gre za novi C5? Ko sem se mu približal dvomov več ni bilo, a sprva me je res zavedel.

Ne glede na to, s katerimi pridevniki bi lahko opisali njegov dizajn, besede francoski ni med njimi. Ali je to dobro ali slabo, pa bodo pokazale številke. Izgleda pa zelo prestižno.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2661
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če sep 04, 2008 8:06 pm

martin_krpan je napisal/-a:Ne glede na to, s katerimi pridevniki bi lahko opisali njegov dizajn, besede francoski ni med njimi. Ali je to dobro ali slabo, pa bodo pokazale številke. Izgleda pa zelo prestižno.


hja... zgleda da majo res vsake oči svojega malarja.. :) . viš, pri meni je blo pa glih obratno! ko sem ga prvič videl pred sabo v daljavi na avtocesti, sem na glas vprašal sopotnika "...kter je pa tisti avto tam? nova Laguna? .....al je novi C5?!"
preprosto zato, ker mi je zgledal francosko in ne nemško ali japonsko. je pa res, da ga nisem takoj prepoznal za Citroena.
in pred par dnevi, ko sem zjutraj čez tržnico z biciklinom peljal dete v vrtec, sem ga zagledal na ene 100-150 metrov.... no, tam nekje od tiste blesave piramide, stal je pa na cesti na začetku drugega stebrišča, oziroma tam kjer bi moral stati mesarski most. v trenutku mi je pritegnil pozornost! nizka silhueta, napeta hauba, močan odblesk sonca od nje in sprednje šipe, rahlo arogantno prižgane samo pozicije v tisti črti pod lučmi in vsi štiri žmigavci..... prva misel mi je bla "....uuu mater, kakšna makina.... zgleda ko Citroen, sam je preveč agresiven." no, 30 metrov kasneje sem dojel, da je res Citroen :) !

v glavnem... čem ti reč, da meni avto brez dvoma zgleda francosko! in to z vseh strani, še posebej pa z boka, od koder je brezpogojno tudi Citroen! ti pa priznam, da ni več tako trenutno prepoznaven kot so bli citroeni prepoznavni včasih.

in še en razlog je zaradi katerega sem od tistega jutra še bolj prepričan, da je na njemu izjemno veliko francoskega šarma in elegance..... 50 metrov za njim, na parkiriščni rampi pri zmajskem mostu je, v vsem svojem svetlečem&ksenonskem blišču, stal primerek "najelegantnejšega in najbolj aristokratskega med nemškimi plebejci" (za nameček je bil še praktično enake peščeno zlatkaste metalik farbe).... in zgledal kot dolgočasna jeger klobasa! :P
če iz novinarskih superlativov nisi prepoznal, šlo je za novega Passata CC :D ! avto sem videl prvič v življenju, vendar njegova pojava ni pritegnila niti pol toliko moje pozornosti kot C5 pred njim, pa tudi pol toliko eleganten se mi ni zdel, kot se mi je zdel C5!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Če sep 04, 2008 8:17 pm

drugmirko je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Ne glede na to, s katerimi pridevniki bi lahko opisali njegov dizajn, besede francoski ni med njimi. Ali je to dobro ali slabo, pa bodo pokazale številke. Izgleda pa zelo prestižno.


hja... zgleda da majo res vsake oči svojega malarja.. :) . viš, pri meni je blo pa glih obratno! ko sem ga prvič videl pred sabo v daljavi na avtocesti, sem na glas vprašal sopotnika "...kter je pa tisti avto tam? nova Laguna? .....al je novi C5?!"
preprosto zato, ker mi je zgledal francosko in ne nemško ali japonsko. je pa res, da ga nisem takoj prepoznal za Citroena.
in pred par dnevi, ko sem zjutraj čez tržnico z biciklinom peljal dete v vrtec, sem ga zagledal na ene 100-150 metrov.... no, tam nekje od tiste blesave piramide, stal je pa na cesti na začetku drugega stebrišča, oziroma tam kjer bi moral stati mesarski most. v trenutku mi je pritegnil pozornost! nizka silhueta, napeta hauba, močan odblesk sonca od nje in sprednje šipe, rahlo arogantno prižgane samo pozicije v tisti črti pod lučmi in vsi štiri žmigavci..... prva misel mi je bla "....uuu mater, kakšna makina.... zgleda ko Citroen, sam je preveč agresiven." no, 30 metrov kasneje sem dojel, da je res Citroen :) !

v glavnem... čem ti reč, da meni avto brez dvoma zgleda francosko! in to z vseh strani, še posebej pa z boka, od koder je brezpogojno tudi Citroen! ti pa priznam, da ni več tako trenutno prepoznaven kot so bli citroeni prepoznavni včasih.

in še en razlog je zaradi katerega sem od tistega jutra še bolj prepričan, da je na njemu izjemno veliko francoskega šarma in elegance..... 50 metrov za njim, na parkiriščni rampi pri zmajskem mostu je, v vsem svojem svetlečem&ksenonskem blišču, stal primerek "najelegantnejšega in najbolj aristokratskega med nemškimi plebejci" (za nameček je bil še praktično enake peščeno zlatkaste metalik farbe).... in zgledal kot dolgočasna jeger klobasa! :P
če iz novinarskih superlativov nisi prepoznal, šlo je za novega Passata CC :D ! avto sem videl prvič v življenju, vendar njegova pojava ni pritegnila niti pol toliko moje pozornosti kot C5 pred njim, pa tudi pol toliko eleganten se mi ni zdel, kot se mi je zdel C5!


Kaj ti to pišeš roman :lol: :lol: :lol: Drugače pa je meni tudi lep (delal sem celo nekaj na osnovi le tega)...samo nevem zakaj bi dajal ostale v nič :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3902
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če sep 04, 2008 9:16 pm

Novi C5 kar se tiče šarma in elegance zlahka potolče vso nemško premijsko, manj premijsko in nepremijsko konkurenco. V tem zame sploh ni dvoma! Nemci so vedno še vedno prebledi, ali kako naj se izrazim sploh :) ...in omemba kakšnega Passata CC je povsem odveč. Imam posluh za primerjavo z navadnim Passatom, ampak... CC je pa res prava klobasa na kolesih :?

Pa k sreči meni tudi postaja počasi vedno bolj francoski, navkljub nekaterim podobnostim, še najbolj z BMW-jem, se mi zdi. Najboljši je črn. Pri srebrnem se preveč pokaže dolgočasna rit. Rdečega še nisem videl.

Takšen 8)

Slika
Slika
Slika
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Pe sep 05, 2008 9:46 am

Kot bi rekli amerikanci; "I was blown away" ko sm ga prvič vidu. Res take elegance ne premore noben avto v tem razredu.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Pe sep 05, 2008 10:05 am

Lignage je napisal/-a:Novi C5 kar se tiče šarma in elegance zlahka potolče vso nemško premijsko, manj premijsko in nepremijsko konkurenco. V tem zame sploh ni dvoma! Nemci so vedno še vedno prebledi, ali kako naj se izrazim sploh :) ...in omemba kakšnega Passata CC je povsem odveč. Imam posluh za primerjavo z navadnim Passatom, ampak... CC je pa res prava klobasa na kolesih :?



Vsako tele ima svoje vesele - nekomu je z vidika elegance C5 "klobasa na kolesih", tisto kar ti imenuješ šarm, nekdo razume kot "podhranjeno kljuse" in konec koncev je nekomu lahko "samo" CITROEN, ki ga zlahka prezreš - kar nenazadnje dokazujejo kupci v primerjavi z Nemško konkuenco.



LP
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 05, 2008 10:24 am

Avto je ZELO ZELO lep ni kaj, armaturka je zelo lepa pregledna, dobro nastavljiv sedež ki pa bi lahko imel več spominskih mest kot le 2, tudi glede na to da je 4V je še dobro dostopen prtljažnik(naproti ostalim limuzinam...), edino me je nekaj stvari zmotilo:
-izredno slabo pregleden nazaj in naprej(senzorji so nujno doplačilo)Tak je ko bi sedel v tanku
-sicer bolj prostoren kot 407 ampak za avto dolžine skoraj 4,8m sem se v njem počutil zelo utesnjeno.
-volan z stacionarnim srednjim delom me osebno moti na vseh citroenih, ne vem zakaj v ovinku ne smem pritiskat na volanske gumbe...
-slaba kvaliteta določenih delov na avtomobilu in neprileganje le teh
-po izjavah lastnika se hidropnevmatskemu vzmetenju zrola če ga parkiraš na neravnem terenu in ti dokler avta spet ne parkiraš na ravnem, ugasneš in znova prižgeš javlja hudoi napako in zahteva da ga pelješ na servis ker bo drugče kr "umrl".

Ga bom pa v kratkem peljal na testno vožnjo ker je lastnik sorodnik.
Do sedaj je moja ocena da za ta denar(avto ni ravno poceni) če lahko preživiš brez mehkega vzemetnja nekaj bolj ali manj uporabnih gadgetov in res lepe oblike kupi raje kako Mazdo 6, Mondeota, Accorda tudi A4 je tu nekje.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2661
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe sep 05, 2008 3:18 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:Vsako tele ima svoje vesele - nekomu je z vidika elegance C5 "klobasa na kolesih", tisto kar ti imenuješ šarm, nekdo razume kot "podhranjeno kljuse" in konec koncev je nekomu lahko "samo" CITROEN, ki ga zlahka prezreš - kar nenazadnje dokazujejo kupci v primerjavi z Nemško konkuenco. LP


okrog teleta se s tabo absolutno strinjam! nebi se pa strinjal okrog tvojih vsporednic in zaključkov.... šarm pa res nima absolutno ničesar skupnega s podhranjenostjo! dve C-petke bi lahko mele, ena 1.4l mašino s 75konji, druga pa 3litrski V6 z 200konji, pa ga ni junaka, ki bi to videl na pogled!
kako se bo prodajal bo pokazal pa čas... interesa je blo pa veliko.


Templar je napisal/-a:Avto je ZELO ZELO lep ni kaj, armaturka je zelo lepa pregledna, dobro nastavljiv sedež ki pa bi lahko imel več spominskih mest kot le 2, tudi glede na to da je 4V je še dobro dostopen prtljažnik(naproti ostalim limuzinam...), edino me je nekaj stvari zmotilo:
-izredno slabo pregleden nazaj in naprej(senzorji so nujno doplačilo)Tak je ko bi sedel v tanku
-sicer bolj prostoren kot 407 ampak za avto dolžine skoraj 4,8m sem se v njem počutil zelo utesnjeno.

se pridružujem zgornjim opažanjem... predvsem o preglednosti nazaj. pa tudi višina armature mi je malo motla. sodelavca in nezakonito (dve probne vožnje) pa ne. sta se obadva počutla bolj varno.


Templar je napisal/-a:-volan z stacionarnim srednjim delom me osebno moti na vseh citroenih, ne vem zakaj v ovinku ne smem pritiskat na volanske gumbe...

hm... glih zato je fajn, da so fiksni, ker jih po ovinkih lažje najdeš! C5 pač ni športnik z direktnim volanom v katerem bi roke mel vedno na istem mestu. pa tudi (kot sem že večkrat omenu) je blo pri nefiksnih volanskih komandah vsaj meni dokaj za*ebano prtisnit pravi knof, če volan bi zasukan za kej več kot 30 stopinj.... na C5 sem jih uporabljal veliko lažje.

Templar je napisal/-a:-slaba kvaliteta določenih delov na avtomobilu in neprileganje le teh

ja... šlamparij je sicer OBČUTNO manj, kot jih je blo. so pa še! razliko v natančnosti pa občutiš, če se iz C5 vsedeš v kej boljšega.

Templar je napisal/-a:-po izjavah lastnika se hidropnevmatskemu vzmetenju zrola če ga parkiraš na neravnem terenu in ti dokler avta spet ne parkiraš na ravnem, ugasneš in znova prižgeš javlja hudoi napako in zahteva da ga pelješ na servis ker bo drugče kr "umrl".

ta mi je pa popolnoma nova... mogoče bi ga pa vseeno odpeljal na servis...


Templar je napisal/-a:Do sedaj je moja ocena da za ta denar(avto ni ravno poceni) če lahko preživiš brez mehkega vzemetnja nekaj bolj ali manj uporabnih gadgetov in res lepe oblike kupi raje kako Mazdo 6, Mondeota, Accorda tudi A4 je tu nekje.

mogoče... mislim pa, da ma C5 zelo fer ceno, ker so opremski paketi poprilično radodarni. za ostale ne vem, za podobno motoriziranega in opremljenega Audija (ker ga je glih ob prihodu C5ke kupovala moja nezakonita) pa ti lahko mirno povem, da te bi koštal ene 10k evrov več. ...kar je za skorej tretjino cene Audija in takorekoč za polovico cene C5 več! ...al pa za en C2 :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe sep 05, 2008 4:10 pm

drugmirko je napisal/-a:hm... glih zato je fajn, da so fiksni, ker jih po ovinkih lažje najdeš! C5 pač ni športnik z direktnim volanom v katerem bi roke mel vedno na istem mestu. pa tudi (kot sem že večkrat omenu) je blo pri nefiksnih volanskih komandah vsaj meni dokaj za*ebano prtisnit pravi knof, če volan bi zasukan za kej več kot 30 stopinj.... na C5 sem jih uporabljal veliko lažje.


Osebno sem navajen da recimo na kakem AC ovinku gumbi tempomata priheftani na volan ter so natančno enako razdaljo od prstov kot so bili pred ovinkom in lahko na pamet rihtam... tukaj ko se odmikajo pa se moreš navadit kje na volanu so in do takrat gledaš na volan na mesto na cesto ko iščeš knof... sicer pa stvar okusa, jaz imam raje da gumbi sledijo ker lahko "na pamet" tipkaš.

Glede armaturke se jaz bolj varno počutim če vidim ven iz avta( pa nimem ravno pri nizkih z 187cm)ne da špejam skozi lino, ga pa morem peljat da bom videl kako je dejansko z tem.

drugmirko je napisal/-a:
ta mi je pa popolnoma nova... mogoče bi ga pa vseeno odpeljal na servis...


Odpeljal na servis, ne vejo kaj je narobe, pravijo da bojo počakali na morebitni service pack... dokler se to dogaja svetujejo da "zapreš vsa okna in jih ponvno odpreš..." oziroma postaviš na ravno in nanovo zaštartaš...


drugmirko je napisal/-a:
mogoče... mislim pa, da ma C5 zelo fer ceno, ker so opremski paketi poprilično radodarni. za ostale ne vem, za podobno motoriziranega in opremljenega Audija (ker ga je glih ob prihodu C5ke kupovala moja nezakonita) pa ti lahko mirno povem, da te bi koštal ene 10k evrov več. ...kar je za skorej tretjino cene Audija in takorekoč za polovico cene C5 več! ...al pa za en C2 :P


Se strinjam ampak proti kaki M6 glede na kakovost izdelave ob odšteju podvozja pa sta dosti bolj blizu...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Pe sep 05, 2008 4:14 pm

Jaz pa ne vidim nič posebnega na temle C5, pa sem ga že nekajkrat videl na cesti. C6 mi je bistveno lepši v vseh pogledih.

No, mogoče pa bi ga moral gledati dlje časa.
Slika
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Pe sep 05, 2008 5:46 pm

drugmirko je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:Vsako tele ima svoje vesele - nekomu je z vidika elegance C5 "klobasa na kolesih", tisto kar ti imenuješ šarm, nekdo razume kot "podhranjeno kljuse" in konec koncev je nekomu lahko "samo" CITROEN, ki ga zlahka prezreš - kar nenazadnje dokazujejo kupci v primerjavi z Nemško konkuenco. LP


okrog teleta se s tabo absolutno strinjam! nebi se pa strinjal okrog tvojih vsporednic in zaključkov.... šarm pa res nima absolutno ničesar skupnega s podhranjenostjo! dve C-petke bi lahko mele, ena 1.4l mašino s 75konji, druga pa 3litrski V6 z 200konji, pa ga ni junaka, ki bi to videl na pogled!
kako se bo prodajal bo pokazal pa čas... interesa je blo pa veliko.


- šarm pomeni očarljivost, privlačnost ... kaj nekoga privlači je stvar posamenika, če pogledamo skozi dejstva lahko med drugim ugotovimo, da so zmogljivosti (podvozje, agregati ... ) privlačni, očarljivi ... na primeru BMW serije 3 - lani so jih prodali skoraj 300.000, kar zadošča za 10 mesto najbolje prodanih vozil v EU. S tega vidika je očitno še bolj šarmanten-privlačen PASSAT, ki se prodaja bolje oz najbolje v razredu.

- podatek je koristen tudi pri oceni prodaje C5 - takšne prodaje ne bo dosegel niti pod točko razno - in je s tega vidika neprivlačen, torej o šarmu "ne duha ne sluha".

- glede opreme so prav "Made in France" vozila najbolje ločljiva - "top" motorizacijo brez težav prepoznaš, ker Francozi še ne poznajo pojma individualizacija ali na kratko - avto po želji. Pa niso edini - Japonci npr. niso nič boljši.


LP
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So sep 06, 2008 12:37 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Jaz pa ne vidim nič posebnega na temle C5, pa sem ga že nekajkrat videl na cesti. C6 mi je bistveno lepši v vseh pogledih.

No, mogoče pa bi ga moral gledati dlje časa.


Nasplošno je folk nasprotnega mnenja, vsem je c5 blazno všeč, za razliko od c6, za katerga še nisem slišal, da bi bil vsaj kaj podobnega kot lep :P Tut ko se usedeš v oba, je c5 boljši (materiali, izdelava, dizajn). Kar se mene tiče se c6 skrije pred manjšim bratom, tut folk je takega mnenja --> govorim iz prve roke ;)

edino kar bi mu malce zameril je precej germaniziran dizajn, sam, jebiga, bol narest wanna be nemški avto in ga prodajat, kot pa spacat neki a la star c5 in ga ne prodajat...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2661
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So sep 06, 2008 7:25 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:- šarm pomeni očarljivost, privlačnost ... kaj nekoga privlači je stvar posamenika, če pogledamo skozi dejstva lahko med drugim ugotovimo, da so zmogljivosti (podvozje, agregati ... ) privlačni, očarljivi ... na primeru BMW serije 3 - lani so jih prodali skoraj 300.000, kar zadošča za 10 mesto najbolje prodanih vozil v EU. S tega vidika je očitno še bolj šarmanten-privlačen PASSAT, ki se prodaja bolje oz najbolje v razredu.

- podatek je koristen tudi pri oceni prodaje C5 - takšne prodaje ne bo dosegel niti pod točko razno - in je s tega vidika neprivlačen, torej o šarmu "ne duha ne sluha".

- glede opreme so prav "Made in France" vozila najbolje ločljiva - "top" motorizacijo brez težav prepoznaš, ker Francozi še ne poznajo pojma individualizacija ali na kratko - avto po želji. Pa niso edini - Japonci npr. niso nič boljši.
LP


hja... sicer se mi ne da kej pretirano preklat okrog vsega skupej ampak... mislim, da so poleg vseh ostalih razlogov, ki vodijo človeka ob nakupu avtomobila, tvojemu opisu zgorej bolj ustrezni "boljša dinamika", "večja tehnična perfektnost", "potentnost" predvsem pa, vsaj kar se omembe prodaje tiče, "pragmatičnost"! s tem sploh ne mislim, da je nemogoče, da bi se komu, recimo Passat, zdel "šarmantneši" ali "lepši" od C5ke. niti najmanj ne... mislim pa, da se moraš strinjat, da je v tem trenutku Passat pač "pragmatičnejši" nakup od C5, ker skozi čas počasneje zgublja svojo vrednost!
in verjemi mi... ljudje bi masovno kupovali tudi Zaporožca, če bi se izkazalo, da na njem ne izgubljajo preveč denarja.
"šarm" je pa v največji meri povezan z mešanco "karakterja", "uglajenosti" in "izgleda"... ne nujno v enakih razmerjih! pravilna mešanca je lastnost posameznika! pa če govorimo o ljudeh al pa avtih :P ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2661
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So sep 06, 2008 8:07 pm

Templar je napisal/-a:Osebno sem navajen da recimo na kakem AC ovinku gumbi tempomata priheftani na volan ter so natančno enako razdaljo od prstov kot so bili pred ovinkom in lahko na pamet rihtam... tukaj ko se odmikajo pa se moreš navadit kje na volanu so in do takrat gledaš na volan na mesto na cesto ko iščeš knof... sicer pa stvar okusa, jaz imam raje da gumbi sledijo ker lahko "na pamet" tipkaš.

ja... mogoče je res stvar okusa... meni je pač lažje, če mi ni treba tuhtat za koliko se je zaradi obrnjenega volana zarotiral položaj knofov oziroma, da desni od štirih knofov ob palcu desne roke, ki je pomenil "naprej" ni več desni ampak je zgornji, če volan obrnem v levo!! enostavneje mi je, da v vsakem trenutku vem kje knof je in to mi je najlažje, ko je ta stalno na istem mestu! če mi pa ob tem ni treba dvigat roke z volana je pa sam added bonus...
verjetno ma vse skupej za opravit s tem, da volana ne držim z dirkaškimi "petnajst do treh" ampak z bolj ležernimi "deset do dveh". sem se pač učil vozit (in kar nekaj prevozil) še v cajtih, ko je servo bil domena težkih kamionov :P .

Templar je napisal/-a:Glede armaturke se jaz bolj varno počutim če vidim ven iz avta( pa nimem ravno pri nizkih z 187cm)ne da špejam skozi lino, ga pa morem peljat da bom videl kako je dejansko z tem.

jep... jaz sem s svojimi 173cm občutno manjši od tebe vendar popolnoma delim dvoje občutke! pa še avto mi deluje veliko bolj "zračno", če je armatura nizka.

Templar je napisal/-a:Odpeljal na servis, ne vejo kaj je narobe, pravijo da bojo počakali na morebitni service pack... dokler se to dogaja svetujejo da "zapreš vsa okna in jih ponvno odpreš..." oziroma postaviš na ravno in nanovo zaštartaš...

ma... še zmerej mi je vse skupej čudno! H3+ ni nek nov in nepreizkušen kos opreme. že kr nekej časa jo majo na meniju! na kter servis ste pa peljali? jaz mam izjemno dobre izkušnje z Jerovškom v Grosupljem in vam ga toplo priporočam...

Templar je napisal/-a:Se strinjam ampak proti kaki M6 glede na kakovost izdelave ob odšteju podvozja pa sta dosti bolj blizu...

ej... Mazda 6 je preprosto kvalitetnejši avto! to ti kot popoln Citroen fen mirno priznam! sam, meni je pač dosadna in not mi je grša ozirma bolj kičasta! tudi pri drugi konkurenci se brez problema najde kaj, kar je absolutno boljše kot v C5! tako, kot je za C5 brez problema mogoče trdit, da je absolutno udobnejši od vse svoje konkurence.... in hvala bogu, da je tako! si vsak lahko najde tisto kar mu paše.
vsekakor pa še zmerom trdim, da ma C5 zelo fer ceno glede na to kar ponuja v paketu izgled/motor/oprema. vsaj pri dizlih... in tudi kvaliteto izdelave so opazno popravli, čeprav bo okrog tega pravo sodbo podal šele čas.

metallic je napisal/-a: Nasplošno je folk nasprotnega mnenja, vsem je c5 blazno všeč, za razliko od c6, za katerga še nisem slišal, da bi bil vsaj kaj podobnega kot lep :P Tut ko se usedeš v oba, je c5 boljši (materiali, izdelava, dizajn). Kar se mene tiče se c6 skrije pred manjšim bratom, tut folk je takega mnenja --> govorim iz prve roke ;)


e...tudi jaz mam tak občutek, ker mi je tisto plastiko v C6 res žalostno videt, še posebej čeje tudi na zicih navadna tapecirunga :( .... pa tudi druga "off shelve" utilizacija je v C5 veliko manj moteča, kot pa v avtu razreda C6!

moram pa reč, da mi vsak dan zgleda bol j*bačko! en črni je skorej vsak dan parkiran pod vrtcem v katerega vozim dete in avto mi je vse bolj odpulen! sicer sem še vedno mnenja, da je rahlo predebel, me pa to vsak dan manj moti!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To jan 06, 2009 11:45 pm

Vem, da ta informacija ni več najbolj sveža(21.11.2008,takrat še nisem bil registriran, drugače bi že takrat objavil), pa vendar za tiste, ki morda ne vedo:

C5 na žalost ni postal evropski avto leta 2009 (4. mesto), je pa zato postal Taxi leta 2008/2009 :twisted: :
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=4501
Lp
Zadnjič spremenil CITROENAR ŠT 1, dne To jan 06, 2009 11:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 06, 2009 11:48 pm

Tudi avto leta v Španiji (članek na našem Portalu) in na Japonskem! :!: :D
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 111 gostov