Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

2009 Ford Flex in Lincoln MKT

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 04, 2007 6:58 pm

Ta avto naj bi bil rešilna biljka za ameriški Ford. 2009 Flex. Gre za serijsko različico koncepta Fairlane, predstavljenega 2005. Premierno bo prikazan na njujorškem salonu, v prodajo pride poleti prihodnje leto. Gre za cross-over vozilo za 7 potnikov. Poganja ga novi Fordov 3,5 litrski V6 z okoli 260 KM. Menjalnik je 6-stopenjski avtomatik.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Močno dvomim, da bo ta avto dosegal visoke prodajne številke. Fordi se v ZDA slabo prodajajo prav zaradi dizajna, vendar vodilni še naprej vztrajajo pri svoji obikovalski smeri. Avti izgledajo zastarelo, ogromna sprednja kromirana maska pa je prav smešna. Saj je meni krom všeč, a to je vseeno preveč. Zakaj raje ne prevzamejo evropski kinetic-design, ali pa enostavno ne pripeljejo evropskih modelov?

Tako je izgledal Fairlane:
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To jan 15, 2008 6:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2009 Ford Flex

Napisal/-a Lignage Sr apr 04, 2007 8:06 pm

martin_krpan je napisal/-a:Avti izgledajo zastarelo, ogromna sprednja kromirana maska pa je prav smešna. Saj je meni krom všeč, a to je vseeno preveč.


Izgledajo zastarelo :?: :ne

Pa tud s kromom ni nič narobe, če je okusno uporabljen...

martin_krpan je napisal/-a:Zakaj raje ne prevzamejo evropski kinetic-design, ali pa enostavno ne pripeljejo evropskih modelov?


To je šala, Krpan :?: Ane :?: Ameriški fordi so za razliko od evropskih še vedno Fordi. Evropske forde pa v privlačnosti na žalost prehitijo že izdelki iz koncerna Hyundai&Kia.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 04, 2007 8:19 pm

Lignage, preberi malo komentarje bralcev ameriških avto forumov. Večina kritizira Fordove nove avtomobilih in si želi, da bi Mondea, S-Max & co. pripeljali preko luže. Ti si eden redkih, ki so mu ameriški Fordi lepši od evropskih in tudi eden redkih, ki so mu sploh lepi. Da ne omenjam, da so ameriški modeli tudi tehnološko daleč zadaj. Recimo Flexu ksenon ni možno doplačat, v press-releaseu pa se hvalijo, da je opremljen z opozorilniki za nepripete varnoste pasove na (samo :!:) sprednjih sedežih. Prav tako Mustang in Focus ne nudita ABS v osnovni opremi :!:
Sicer nobenega še nisem videl v živo, a mislim da bi bili v resniči še grši. Izjemi sta Mustang in mogoče Edge.

Za primerjavo 2008 Taunus vs. Mondeo:
Slika
Slika

Ali pa Flexov evropski ekvivalent, Galaxy:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Sr apr 04, 2007 8:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2009 Ford Flex

Napisal/-a esem Sr apr 04, 2007 8:22 pm

martin_krpan je napisal/-a:.... Fordi se v ZDA slabo prodajajo prav zaradi dizajna, vendar vodilni še naprej vztrajajo pri svoji obikovalski smeri. ...


Točno tako in ne glede ali zgleda zastarelo, okusno ali karkoli bi Ford rešilo le nekaj "completely different". Seveda pa do tega ne bo prišlo, dokler bo big boss z obiski po salonih prodajal posamezne komade in s tem tratil čas , ki bi ga moral nameniti za globalen kritičen razmislek. Časa praktično ni več, prodaja precej pada iz meseca v mesec, trenutno imajo še velike težave z dizlom za 150-ko. Mislim, da jih bo kupila Toyota v največ treh letih - prevzem bo za ameriške oči olepšan po zgledu DC-ja.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr apr 04, 2007 8:32 pm

Jst pa mislm da ne bo prišlo do nobenga velikega internacionalnega prevzema več. Vse napovedi, da bodo v prihodnoosti živele samo velike firme, pod katerimi bo veliko proizvajalcev je bilo zgrešeno. Tudi velika združevanja so bili streli v prazno. Omenimo Daimler-Crhysler...

Kvečjemu bo Forda pohopsal GM, kar pa se mi ne zdi verjetno. Edina realna možnost se mi zdijo ''podizvajalci''. Magna, delphi,....
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr apr 04, 2007 8:38 pm

Možno, da imaš prav in to zaradi dejstva, da bi Toyota z veseljem prevzela del prodajne, servisne in proizvodne mreže, ne pa odvečnih delavcev, kapacitet itd. Je pa Ford verjetno prevelik (celo za ZDA), da bi ga prodali brez teh (ohranjanje itd) pogojev. Mislim pa, da je tudi Delphi že v težavah...

PS - Delphi
http://www.autoblog.com/2006/04/11/what ... at-delphi/
http://www.autoblog.com/2006/05/01/gm-d ... ng-delphi/
http://www.autoblog.com/2006/05/02/delp ... contracts/
http://www.autoblog.com/2006/06/07/prob ... -official/

Magna se pa zanima za Chryslerja
http://www.autoblog.com/2007/02/22/coul ... -the-helm/
http://www.autoblog.com/2007/03/30/and- ... e-the-cut/
http://www.autoblog.com/2007/03/05/chry ... utomakers/

Glede tega, kar pravi MK - edino Mondeo in S-Max bi morda rešila Forda, a ko bodo to spoznali, bo verjetno že prepozno
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr apr 04, 2007 9:33 pm

martin_krpan je napisal/-a:Lignage, preberi malo komentarje bralcev ameriških avto forumov. Večina kritizira Fordove nove avtomobilih in si želi, da bi Mondea, S-Max & co. pripeljali preko luže. Ti si eden redkih, ki so mu ameriški Fordi lepši od evropskih in tudi eden redkih, ki so mu sploh lepi.


Ja, to že vem :cry:

martin_krpan je napisal/-a:Da ne omenjam, da so ameriški modeli tudi tehnološko daleč zadaj. Recimo Flexu ksenon ni možno doplačat, v press-releaseu pa se hvalijo, da je opremljen z opozorilniki za nepripete varnoste pasove na (samo :!:) sprednjih sedežih. Prav tako Mustang in Focus ne nudita ABS v osnovni opremi :!:
Sicer nobenega še nisem videl v živo, a mislim da bi bili v resniči še grši. Izjemi sta Mustang in mogoče Edge.


Se strinjam. Ne vem zakaj je temu tako. Očitno je da pač ameriški trg proizvajalcem dopušča veliko večjo mero malomarnosti kot evropski. Dokler bojo pač vsi avti v ZDA dobili na crashtestu pet zvedic bo pač tako...

Ko smo govorili o ameriškem Focusu za naslednje leto v tej temi:
(Ameriški '08 Ford Focus), se na zadnji sliki, ki sem jo dal gor v omenjeni temi lepo vidi, da avto nima niti zadnjih vzglavnikov.

Če se vrnem nazaj k obliki: Flex mi je mnogo lepši od S-maxa. Tako znotraj kot zunaj. Je avto z močno povdarjenim stilom, kar je meni osebno zelo všeč. Evropski fordi so na žalost premedli, z novim S-maxom vred. Pa tudi ameriški Fusion je mnogo lepši, elegantnejši od evropskega Mondea...

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr apr 04, 2007 9:36 pm

Ja to z delphijem imaš prav, a obstajajo najbrž tudi druge velike firme.

Kot najbrž veš, je ameriški sindikat avtomobilskih delavcev(UAW) zelo močan in do prevzema kot bi si ga želela Toyota(edina v tem trenutku sposobna tega) ne bi prišlo.
Kolikover vem ima Ford precej dolgov in strašno veliki stroški z pokojninami. Akr pa bi pokopalo tudi Toyoto. Nenazadnje, spomnimo se koliko denarja je imel v 90. ford. Valjali so se v njem, po letu 2002 pa samo še dolgovi če me spomin ne vara.

Ford je trenutno zelo kritičen, GM se počas pobira, Chrysler pa je odvisen od zunanje pomoči. GM je ponudil smešno vsoto zanj in Mercedes se je samo smejal. Realna vrednost je do nekje 12 miljard dolarjev, Magna je ponudil 4,7, GM pa 1,4 miljard v svojih obveznicah, kar pomeni prevzem dolga in dejanskega izplačila bi blo 250-400 mio dolarjev. Več stane razvoj enega avta.

Najbolje bi bilo res zapeljati S-maxa in mondea v ZDA, kjer bi po obliki daleč posekal dolgočasne honde in toyote. Ko jim bo kapnilo...
Slika
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr apr 04, 2007 9:55 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Najbolje bi bilo res zapeljati S-maxa in mondea v ZDA, kjer bi po obliki daleč posekal dolgočasne honde in toyote. Ko jim bo kapnilo...


Oni so že tako zadevo preučili, da je za njih najbolj prav. Očitno imajo pri evropskih avtih veliko večje stroške pri proizvodnji kot pa pri ameriških. Zato imajo na ameriškem trgu povsem drugo strategijo. Evropski fordi bi bili verjetno tam predragi in zopet prodaja ne bi tekla po pričakovanjih. Kakorkoli obrneš zadevo se stvar ne reši.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr apr 04, 2007 10:24 pm

Eh dejte ga srat s to obliko. V ameriki je oblika tok pomembna kokr se ga metat dol z stolpnic. Poglejte sm vse japonske izdelke k so se hujsi kokr ameriski pa se prodajajo kot vroce zemljice. Vse je v trzenju in ameriska podjetja so ga prevec let spala na lovorikah in so vse skp zasral pr kupcih. Resuje jih sm se jug amerike pri katerih se ford in gm prodajata se zmer zelo dobr, sever je pa cist drugace. Sploh imajo najvecji problem z samo zastarelostjo (premal opreme, novodobnih gizmotov itd.), sej ne da je vse to pomembno, sam trenutno je taksn trend in jebiga pri temu so najbolsi japonci in ne bodo iz te krize prsli, dokler ne mine ta trend. Oblika res ni problem, ker americani resnicno niso tako kot evropejci, k jim je oblika zelo pomembna. Vsa ta teorija propade, k pogledas japonce. :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr apr 04, 2007 11:25 pm

Dejch je napisal/-a:Eh dejte ga srat s to obliko. ....


Načeloma se zdi tvoj razmislek točen, a mislim, da stvari verjetno :?: stojijo drugače.

V ZDA se po moje dogaja (zelo zapoznelo, a trenutno verjetno bolj intenzivno kot drugje po svetu) globalno prespraševanje o tem, kaj je (dober) avto. Seveda so za to različni razlogi, od propadanja am. avt. koncernov, energetskih dilem (vključno političnih - ir. vojna, odvisnost, večanje ekološke osveščenosti, cene goriv itd) .... do vsesplošne globalizacije, ko imajo trendsetterji vedno večji pomen in vpliv. Kot gre Američanom na kurec, da ves svet pljuva po njih (zaradi Busha), jim gre na kurec tudi to, da ves svet pljuva po njihovih avtih. Ker vejo, da je res - vsaj vplivni del trendsetterjev (avtomobilski novinarji - za Busha je dovolj že kmečka pamet) večinoma tako piše - in zato hočejo "radikalne" spremembe, ne le manjših izboljšav. To se po moje začenja čutit tudi spodaj, hočejo osvežitev. In kaj jim lahko ponudijo GM & co - neke medle amerikanizirane variante toyot ali hond? Zakaj bi kupovali talo robo, ki je kot sam praviš zastarela oz vsaj manj napredna od konkurence, ima manj opreme, gadgetov, varnosti, je bolj požrešna itd.

Potreben je prelom, prelom v ponudbi, ki bi zintrigiral povprečnega Američana (ki o sami tehniki ne vem koliko pojma niti nima). In najlažje/najhitreje/najmočneje se tak prelom doseže z dizajnom! Ali naj bi prelom dosegli z malenkost olepšanimi, a pod kožo močno izboljšanimi avti? Kdo bi tu videl neko razliko, nek bistven presežek glede na prejšnjo ponudbo in glede na konkurenco? Seveda bi tudi tako šlo, a v stilu "zdravljenje uspešno dokončano, pacient je že iz postelje - v trugi"! Enostavno ni časa in resursov.

Primer - če bi Američan nekje prebral/slišal, da se za Ameriko očitno atraktivni novi (kao že ameriški) Mondeo pelje skoraj enako ali bolje in za nižjo ceno kot BMW 3, bi rekel UAU - to bom vzel. Če bi isto slišal za par bodoči Taurus/Toyota X, bi si rekel - Zakaj bi nek nov, nepreizkušen "bivši šrot" kupoval, če pa so kvalitete Toyote preizkušene in verjetno cenejše. Primerjaj S-Maxa z npr. Avensis Versom - čeprav je zadnji v primerjavi z am. vani verjetno dosti boljši, se pred S-Maxom skrije - pa ne toliko zaradi tehnike.

Am. avti z večino sedanjih mitov vred so popušili in jim pač ne verjamejo več. Poglejmo, kakšne koncepte delajo danes - hvaljeni (zelo) so večinoma samo še zelo radikalni (glede na ponudbo), poleg nekaj retro nostalgičnih. To zadnje je že samo po sebi dokaz - Za željo po začetni/nekdanji slavi/resnici (in mitih iz nekih drugih časov) se skriva vedenje (ne nujno eksplicitno) o pomanjkljivosti, lažnivosti sedanje (ne)resnice, sedanjih mitov. (OT - BTW - Analogna temu je jugonostalgija, ki jo nekateri omejenci javno enačijo z "komunajzarskimi" željami po prejšnjih privilegijih in to celo pri mladini, ki se takrat še ni rodila - WTF?) Tako vedenje je travmatično in tega še tako dobre "tehnične" tablete ne morejo spremeniti (saj izvira iz realnosti, ki ostaja enaka).

Tudi dosti boljša tehnika ni dovolj velik prelom in se hkrati še vedno povezuje s starimi resnicami, s katerimi so jih futrali desetletja ter so očitno preobjedeni le-teh (pri veliki prelomih celo ne glede na resničnost). Izgubljeno zaupanje je težko povrniti. Nočejo samo nekaj boljšega, hočejo tudi nekaj drugačnega. Drugačnega od večine ponudbe, torej tudi od Toyot. Poleg tega - Samo s tako drugačnostjo lahko tudi pridobivajo nazaj tržni delež. S trenutno ponudbo (tudi dizajnom) ga pač izgubljajo in v najboljšem primeru bi ga z močno izboljšano tehniko samo uspeli obdržati. Kar pa je že zaradi dolgov dosti premalo!

Design (dizajs?) matters! (poleg same tehnike)
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če apr 05, 2007 1:36 am

Al pa ce gremo cist skrajsat to vse in recemo, da se bo kapitalizm sam pojedu... Sicr ne vem kam tako zvani napredek pelje, razen v masovno produkcijo in avtomatizacijo. Višanje kvalitete je navidezno in v bistvu sama potreba trga po se hitrejsih spremembah, ceprav so mizerne. Jz sicer mam rd tehnologijo, sam ne tako avtomatizirano in umetno, ker konc koncev kvaliteta pada... Sm prevec zaspan da bi o tem se razprical v celoti, ampak je zalostno, da smo prisli do takega "razvoja" da cloveka preprica v nakup neke tehnologije to kaksn je dizajn... Dizajn je plus, ni pa prikaz visoke tehnologije. Kokr se jz spomnem, japoncem ni ratal zaradi dizajna in da je ze sam izdelek dajal vtis naprednosti. Americani sami po sebi so zgubil samo zaradi enega razloga, japoncem je uspelo s trzenjem to kar so mislili, da je nemogoce. Cloveka prepricat, da tudi avto more bit k računalnik, s tem pa vec ni prevozno sredstvo, ampak računalnik. :)
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Če apr 05, 2007 9:35 am

Ne strinjam se v celoti, da je japoncem uspelo samo zaradi dobre tržne logike in napredne tehnologije. Tu se delno strinjam z esem-om, da je dizajn pomemben. Amerika ima v avtomobilizmu dosti nižje standarde kot Evropa (emisije, varnost, cena...) in to so znali japonci s pridom izkoristiti. Kaj so v veliki meri ponudili Američanom? Cel kup oblikovno dobro narejenih športnikov z agregati, ki žrejo mnogo manj kot ameriške kible. Samo poglej naprimer skylineR, Legacy GT, Acuro. Takih bi se marsikdo od nas želel v Evropi pa lahko samo sanjamo o njih. Seveda imamo evropske različice, ki pa so roko na srce dosti bolj medle. Sicer pa, samo poglej, kaj se je zgodilo subarujevi tribeci. Tako grd avto tudi američani zavračajo! Po enem letu je že korenit facelift. Tako da tudi za američane velja: design matters! :D (sicer malce poseben pa vendarle čist vsako skropucalo ne more biti prodajna uspešnica).
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Re: 2009 Ford Flex

Napisal/-a Nixxon Pe apr 06, 2007 8:21 am

Lignage je napisal/-a:To je šala, Krpan :?: Ane :?: Ameriški fordi so za razliko od evropskih še vedno Fordi. Evropske forde pa v privlačnosti na žalost prehitijo že izdelki iz koncerna Hyundai&Kia.


Haha, to pa je šala, kajne?
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2009 Ford Flex

Napisal/-a esem Pe apr 06, 2007 11:54 am

Lignage je napisal/-a:To je šala, Krpan :?: Ane :?: Ameriški fordi so za razliko od evropskih še vedno Fordi.


Kaj pa, če je možno velik del izgube, da ne rečem propada, pripisat prav temu? Poleg takih
Mulally pockets $28 million in 2006

Posted Apr 5th 2007 3:02PM by Frank Filipponio
Reuters is reporting that while Ford Motor Co. posted a $12.7 billion loss last year, its new Chief Executive earned $28.18 million. And that was for four months worth of work. Alan Mulally's pay for 2006 included salary and stock options, as well as an $18.5 million bonus. The man Mulally replaced, Chairman Bill Ford, had made good on his pledge to forego compensation until the company made a turnaround, and had no salary, bonuses, or stock earnings during the first 8 months of 2006. In the grand scheme of things, $28 million is a drop in the bucket compared to the huge corporate losses Ford has posted, but hopefully Ford is getting what they are paying for with their new CEO. Only time will tell, as the automaker isn't expected to get back into the black until 2009 at the earliest.

In all fairness, Mulally's package included a $7.5 million signing bonus and Ford had to pay an additional $11 million to compensate for getting him out of his Boeing contract early. And in case some think Ford would be smart to dump him and take the company in a different direction, the EXIT package would be almost as big. If the CEO is released during his first five years on the job, his exit package is valued at $27.54 million. Mulally gets that amount if he is let go for anything other than cause. That includes being let go due to a merger or bankruptcy filing. To put it in perspective, Ford President of the Americas Mark Fields made $5.57 million last year. That included a salary of $1.25 million and something related to using a jet. And CFO Don Leclair had $4.4 million in total compensation for 2006.


Res je tu plače in bonusov le manjši del, a priložnost za motivacijo z dobrim zgledom (kot npr Bill Ford) je bogato (zase) zapravil. Glede AM ostajam skeptičen, kot za zdaj tudi do podobne menjave šefa PSA z bivšim šefom Airbusa.
Ima kdo podatke, kako gre evropskemu Fordu?

Lignage je napisal/-a:Evropske forde pa v privlačnosti na žalost prehitijo že izdelki iz koncerna Hyundai&Kia.


Morda komu in to samo za kakšen model. Gotovo pa je, da Fordov dizajn bogato prehiti VW-ovega. Poglejmo samo, kdaj sta prišla ven C-Max in Focus, kdaj pa bo prišlo kaj podobnega iz VW. To potrjujejo tudi prodajne številke.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2009 Ford Flex

Napisal/-a Lignage Pe apr 06, 2007 10:44 pm

Nixxon je napisal/-a:Haha, to pa je šala, kajne?


Niti ne...

Ford ima velik problem. Ne zna narediti svoje ponudbe privlačne. Pri ponudbi malih avtov so Korejci bolj spretni. Za Fiesto se mi zdi kot da se nikoli ni dobro prijela, pa tudi Fusionov bi bilo lahko več. Drugače je pa Ford v zadnjem času bolj ali manj samo sledil ostalim. Edino zdaj so očitno zadeli z S-maxom.

esem je napisal/-a:Morda komu in to samo za kakšen model. Gotovo pa je, da Fordov dizajn bogato prehiti VW-ovega. Poglejmo samo, kdaj sta prišla ven C-Max in Focus, kdaj pa bo prišlo kaj podobnega iz VW. To potrjujejo tudi prodajne številke.


Tukaj se ne bova strinjala ;)

Res je da ima Ford novega S-maxa, to je pa tudi zame vse kar ima več. Glede ostale ponudbe pa so VW izdelki (če izvzamem Tourana, ki mi nikoli ni bil všeč, zdaj s faceliftom pa je naravnost obupen) veliko boljši.

Rajši bi imel VW kot Ford.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe apr 06, 2007 11:16 pm

Fusion puši iz istih razlogov kot še nekateri (modus etc), za fiesto sem se strinjal do nedavnega, zdaj pa ji prodaja začuda lepo raste, isto Focusu, prepričan sem (povsem obratno od Fordovcev, ki mu pišejo osmrtnice :P ), da se bo tudi novi Mondeo prijel in glede na to, da v cenah in kvaliteti ni nekih blaznih razlik, kot tudi ne pri VW, se zdi, da je pridobivanje terena v primerjavi s VW predvsem zasluga boljšega in bolj svežega dizajna. Bomo videli (ali, kot je rekel slepi Glavić: "I'm smart because i smell near future" :P :lol: )
lp, esem
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Pe apr 06, 2007 11:28 pm

Lignage je napisal/-a:Če se vrnem nazaj k obliki: Flex mi je mnogo lepši od S-maxa. Tako znotraj kot zunaj. Je avto z močno povdarjenim stilom...


ajd, prvi del je stvar okusa, o katerem se ne bomo dajali, kdo ga ima in kdo ne :P

stilom? sori, meni se zunanja oblika zdi fuzija range-a (spredaj) in scion-a (bocna linija)....
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So apr 07, 2007 12:03 am

dobek je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:Če se vrnem nazaj k obliki: Flex mi je mnogo lepši od S-maxa. Tako znotraj kot zunaj. Je avto z močno povdarjenim stilom...


ajd, prvi del je stvar okusa, o katerem se ne bomo dajali, kdo ga ima in kdo ne :P

stilom? sori, meni se zunanja oblika zdi fuzija range-a (spredaj) in scion-a (bocna linija)....


Naj bo kakor hoče :)

Meni je tale Flex presneto všeč, kot tudi večina trenutnih in nekaterih prihajajočih ameriških Fordov za razliko od omedlelih evropskih izdelkov.

lp, mm

:pop:
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek So apr 07, 2007 1:16 am

Lignage je napisal/-a: :pop:



s tem se pa strinjam :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov