esem je napisal/-a:Da malo obudim temo - pojavlja in preizkuša se nov koncept baterije in sicer aluminij (kot anoda), zrak (okoliški - kot katoda !) in voda (kot elektrolit - občasno dolivanje). Bile bi dopolnilo Li-ion baterijam, avti pa bi imeli tudi do 5X podaljšano avtonomijo (ali celo več - Citroen C1 1600 km !!). Se ne polnijo, se zamenjajo na postajah, alu hidroksid kot ostanek se reciklira nazaj v aluminij, so lahke, verjetno poceni in še kaj.
Torej odlična rešitev za daljše poti, za krajše pa vsakodnevno polnjenje Li-ion baterij in to brezžično (podobno kot telefoni), kar že razvijajo.
Naj bi prišle na trg že 2017.
http://green.autoblog.com/2014/06/03/ph ... eal-video/
Ni slaba ideja, je pa vprašanje izkoristka - torej pri izrabi aluminija in potem pri ponovni elektrolizi aluminija. Morda je boljši izkoristek pri vodiku, pa še vodikovega oksida (voda) ni treba vračat, ker se sam.
Je pa prednost zagotovo v varnosti in enostavno shranjevanje aluminija v primerjavi z vodikom, prav tako bi bilo verjetno "tankanje" hitro oz. primerljivo s tankanjem bencina.
Seveda je kot pri vseh takih in podobnih alternativnih gorivih vir tako "zelen", kot je "zelena" elektrika, s katero ga proizvedemo. Torej če bi se elektroliza aluminija izvajala z jedrsko/geotermalno/vetrno energijo, bi bil tak pogon precej čist.