Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4169
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Alternativni pogoni in goriva

Napisal/-a xxl Pe jul 11, 2014 5:56 pm

adis je napisal/-a:dokler ljudje ne bodo spremenili svojih življenskih navad in se "odvadili" od vozila kot takšnega bomo šele takrat na poti "zelenosti oz green life".
če bomo za vsak ku*** skakali z avtom sem ter tja delamo škodo...medtem ko so naši praprapra predniki uporabljali noge zakaj jih nebi še mi?

Ne moreš primerjati čase naših praprapra prednikov in današnji življenski slog,halo :!: ;)
On ni delal v službi do 17. ure,potem po opravkih,ali domov.Naj grem 15 km potem peš domov :?: :roll:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Alternativni pogoni in goriva

Napisal/-a adis So jul 12, 2014 12:57 am

xxl je napisal/-a:
adis je napisal/-a:dokler ljudje ne bodo spremenili svojih življenskih navad in se "odvadili" od vozila kot takšnega bomo šele takrat na poti "zelenosti oz green life".
če bomo za vsak ku*** skakali z avtom sem ter tja delamo škodo...medtem ko so naši praprapra predniki uporabljali noge zakaj jih nebi še mi?

Ne moreš primerjati čase naših praprapra prednikov in današnji življenski slog,halo :!: ;)
On ni delal v službi do 17. ure,potem po opravkih,ali domov.Naj grem 15 km potem peš domov :?: :roll:


seveda lahko in to z lahkoto. niso hodili v službo so pa bili aktivni na poljedelstvih in to "od jutra do sutra" in niso bili razvajeni tako kot smo mi danes. priznam vred z mano.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Alternativni pogoni in goriva

Napisal/-a Energetik81 So jul 12, 2014 8:45 pm

esem je napisal/-a:Da malo obudim temo - pojavlja in preizkuša se nov koncept baterije in sicer aluminij (kot anoda), zrak (okoliški - kot katoda !) in voda (kot elektrolit - občasno dolivanje). Bile bi dopolnilo Li-ion baterijam, avti pa bi imeli tudi do 5X podaljšano avtonomijo (ali celo več - Citroen C1 1600 km !!). Se ne polnijo, se zamenjajo na postajah, alu hidroksid kot ostanek se reciklira nazaj v aluminij, so lahke, verjetno poceni in še kaj.
Torej odlična rešitev za daljše poti, za krajše pa vsakodnevno polnjenje Li-ion baterij in to brezžično (podobno kot telefoni), kar že razvijajo.
Naj bi prišle na trg že 2017.

http://green.autoblog.com/2014/06/03/ph ... eal-video/
Ni slaba ideja, je pa vprašanje izkoristka - torej pri izrabi aluminija in potem pri ponovni elektrolizi aluminija. Morda je boljši izkoristek pri vodiku, pa še vodikovega oksida (voda) ni treba vračat, ker se sam. :)
Je pa prednost zagotovo v varnosti in enostavno shranjevanje aluminija v primerjavi z vodikom, prav tako bi bilo verjetno "tankanje" hitro oz. primerljivo s tankanjem bencina.
Seveda je kot pri vseh takih in podobnih alternativnih gorivih vir tako "zelen", kot je "zelena" elektrika, s katero ga proizvedemo. Torej če bi se elektroliza aluminija izvajala z jedrsko/geotermalno/vetrno energijo, bi bil tak pogon precej čist.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Alternativni pogoni in goriva

Napisal/-a esem Ne okt 22, 2023 1:49 am

esem je napisal/-a:Podavljeni !
(s trdimi delci, dimom in ogljikovim diomonoksidom)

Skoraj vsak teden poročajo o prebojih....
...
...Zdaj pa uvodna novica

Ameriški Hydrogen Engine Center pravi, da je uspel z novim gorivom - amonijakom (amonijev anhidrid?) z dodatkom vodika, ki služi kot "izgorevalni katalizator". Vodik bi se lahko, verjetno z elektrolizo, proizvajal kar v vozilu, s tem bi bile odpravljene vse težave s proizvodnjo, distribucijo in skladiščenjem vodika. Amonijak (ali a. anhidrid, podatki so še skopi) je zelo razširjena kemikalija, ob izgorevanju bi nastajali dušikovi oksidi, dušik in voda, vendar bi dušik itak prej uporabili za samo proizvodnjo goriva. Moč motorjev naj bi bila solidna, tehnologija motorjev pa skoraj nespremenjena glede na dosedanjo.

Več v linkih

http://www.theautochannel.com/news/2007 ... 50505.html
http://www.hydrogenenginecenter.com/use ... 060507.pdf

Hydrogen Engine Center Demonstrates Carbon-Free Hydrogen Ammonia (anhydrous) Engine

Slika

ALGONA, Iowa June 5, 2007; Hydrogen Engine Center, Inc. demonstrated its proprietary ammonia/hydrogen-fueled Oxx Power(TM) engine just prior to the annual shareholders' meeting in Algona, Iowa on May 30. This is the culmination of over three years' effort. The test was conducted using one of the company's Oxx Power(TM) 4.9 liter, 6 cylinder engines. The engine has been designed to use HEC's proprietary Oxx Boxx(TM) engine controller and a dual-fuel injection system. Although the engine is capable of running exclusively on hydrogen, the test was conducted using 95% ammonia and 5% hydrogen used as a combustion catalyst. The increased density of hydrogen associated with the ammonia fuel provides the engine with significantly more power than hydrogen alone. Because ammonia contains no carbon, emissions byproducts include only slightly increased amounts of water vapor and trace amounts of NOX.

HEC's President, Ted Hollinger stated, "We have been awaiting the day when we could add ammonia to the world's list of potential fuels and today is the day. The performance of the engine is very impressive. This demonstration clearly shows that anhydrous ammonia can be used as a fuel."

Ammonia is the second most prevalent chemical in the world. It's widely used as a fertilizer and is used in refrigeration. The use of ammonia as a clean fuel (hydrogen is the other) solves the storage and availability problems associated with hydrogen. The small amount of hydrogen needed can be generated onboard the engine, thus eliminating the need for a second fuel. HEC has trademarked ammonia as "the other hydrogen." The cleanliness, ease of storage, availability and hydrogen density of ammonia make it an ideal fuel. HEC has filed 5 patents on its ammonia engines.

HEC's Chief Operating Officer, Don Vanderbrook stated, "We will continue our endurance testing, and then we will install an ammonia/hydrogen-fueled engine in the Oxx Power(TM) hydrogen-fueled genset that is currently powering our dyno room. By doing this we can reduce our hydrogen storage requirements and gather valuable data on the operation of this engine. Solving the hydrogen storage problem by use of ammonia opens up the market for zero emission engines and systems by providing fuel cost competitive and logistically viable alternate energy systems. Ammonia is a fuel that is available today through cost-effective delivery and storage systems that have been proven over time."


Ker je moje znanje kemije že malo pozabljeno, na netu v slovenščini pa tega ni, naj nekdo dopiše razliko (npr agr. stanje itd) med amonijakom in amonijakovim anhidridom in formulo za to zadnje.

Bomo avto prihodnosti tankali z lastno ščavnico in polnili predelovalni aparat (naše telo) s hladnim pivom? Je raj za Slovence res tik za vogalom prihodnosti? Smer je dobra, ni kaj... :lol: :D

Za nove preboje so poskrbeli Kitajci, japonska Toyota in še (marsi)kdo.
Več v videu, lahko pa kdo drug še kaj doda
https://www.youtube.com/watch?v=Pcm4fCDQ4dY
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 151 gostov