srcnik je napisal/-a:Dobro, samo moraš pa veset, da se ta menjalnik prodaja kot avtomatik in tu noben prodajalec ne poudarja, da je le robotiziran ročni in da je zadeva grozno drugačna.
Posledično bo potencialni kupec peljal le ročnega, ker bo ta na voljo, potem bo rekel, ehhh raje bi imel avtomatika, pa si ga naročil v pričakovanju, da bo vsaj na nekem nivoji, glede na to, da smo leta 2014... Dobil bo pa tako žalost... Ne vem no, js bi znorel. btw, vozil sem pa dizla, kaj pa ti?
Prodajat se bo pa pomoje začel, ko bodo popusti tam cca. 3-4k €, da bo osnovni 10-11k€.
hja... prodajalci so v vecini pac r*iti, ki ti bodo relki skorajda vse, samo zato, da bodo prodali tisto, kar pac prodajajo... resno dvomim pa, da ti ne bo tvezil lovskih, ce mu bos dal vedet, da si vsaj priblizno informiran o tem kaj recimo ETG je.
robotek je pa skoraj ze fajn menjalnik... no, v primerjavi s taprvim, imenovanim sensodrive, je ze skoraj odlicen... tisti je bil se dvakrat pocasnesjsi, pa skoraj vedno se je, ob ostreje pohojenem gasu, "zasaltal" in bil sploh en hud "pain in the ass"... tole pa Cactusu ze skorajda pase! ce bi bil le se malo hitrejsi...
po drugi strani pa...Cactus z nicemer od svoje pojave in/ali motorjev ni kak "nafrfuljen rejser" za "ovinke polagat"...Cactus je cool avtek za lezerno kruzanje... zakaj bi Cactus moral met ultra hiter "DSG"? (ceprav negovo podvozje kaze sposobnost tudi za kej bolj dinamicnega)... in debeli vecini lastnikov bo prav zaradi tega ETG cist ok... se posebej, ko ga "zastekajo"in se ga navadijo...
tisto nad cimer se je pri Cactusu RES treba vsajat je, da v njem, ce si vendarle zazelis malo bolj dinamicnih lastnosti, ne mores dobit 6 stopenjskega manualca... 110 konjski turbo in tudi cist korektno Cactusovo podvozje naravnost kliceta po njem!
in da, tudi jaz sem vozil dizla
~toMmy~ je napisal/-a:Zame ta "avtomatika" kot taka nima smisla, ker moraš večino časa sam ali šaltat z gasom (in si pomagat z "ročnim") ali pa "ročno".
lej... avto se, ko prtisnes tisti knof na katerem je napisan velik D pac pelje kot, da ma avtomatika... pedala kuplunge ni, in ko speljes, sam salta... normalno, da ljudje mislijo, da je pravi avtomatik! mene pri njem moti, da bi jaz osebno prestavil malo kasneje, pri malenkost visjih obratih, kot to naredi robotek in da je sama menjava pac ...opazna! oziroma, ni tako hitra, da ne bi pogruntal kdaj je robotek "stisnil kuplungo"... zato takrat, ce ne popustis gasa, za malenkost "poskocijo" obrati in avto malenkost vzdolzno zaniha... meni je blo v tiste 3/4ure to rahlo motece, ni pa nic kej posebej drasticnega in cela stvar je v tej tretji ETG varijanti ze zelo kultivirana... se sploh ob saltanju s +/- rockami.... ni pa se toliko, da bi si ga izrecno zelel met ampak, defintivno ni niti priblizno tako slab, kot je slisat iz graj in slabega glasu njegovih predhodnikov (ki se avt. lepi tudi na to verzijo)!
sicer pa mam itak raje manualce in bi ze zaradi tega prej vzel klasicno verzijo.
vendar, ce ga se malo "pohitrijo", pol bi pa ze razmislil, ker je v bistvu kul! od navadnega manualca je tezji samo par kil (avtomatiki so tudi po 40 in vec kil tezji), saj so na navaden menjalnik samo nataknili elektro-hidravlicno skatlico z malo "elektronske pameti" ina posledicno je od avtomatikov tudi orenk cenejsi in neprimerno manj kompliciran...obe lastnosti pa sta mi kul!
no, naj bom iskren, ne bi me vec motil, ako bi ga, zaradi recimo kaksnega ultra start&stopa ali na primer, hibridaira (katerega pa BI zelel imeti), pac bil prisiljen kupit!