srcnik je napisal/-a:Malce vozil in sem razočaran:
- šparali so na takih osnovnih stvareh kot je nastavitev volana po globini
- Pa avtomatik je boleče grozn za peljat, sploh če hočeš na hitr pospešit oz. mal bolj dinamično za peljat
Pričakoval bi take šalabajzarske stvari pri nekem nizkocenovniku, ne pa pri temle ki je precej drag...
drugmirko je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Malce vozil in sem razočaran:
- šparali so na takih osnovnih stvareh kot je nastavitev volana po globini
- Pa avtomatik je boleče grozn za peljat, sploh če hočeš na hitr pospešit oz. mal bolj dinamično za peljat
Pričakoval bi take šalabajzarske stvari pri nekem nizkocenovniku, ne pa pri temle ki je precej drag...
za volan, ceno in še za marsikatero podobno, ki sem jo že povečkrat omenil, se popolnoma strinjam!! za tisti njegov "avtomatik" (čeprav ga iz dna duše sovražim), pa ne ... predvsem zato, ker NI avtomatik ampak je robotiziran manualec in kot tak pač zahteva "primeren način uporabe"... za gladko in nemoteče delovanje mu je med samo menjavo prenosa pač treba pomagat s popuščanjem pedala za gas ... potem je cela stvar veliko bolj kultivirana! obrati ne "rulijo", avto se prav nič ne guga ali "kinka" in pri normalni, ležerni vožnji je prav prijeten, čeprav rahlo počasen "sodelavec"... v bistvu menjave brzin potekajo točno tako (in tudi tako hitro), kot če bi "šaltal na roke". s to razliko, da ti pri prestavljanju ni treba stiskat kuplunge in premikat šalthebla, le gas moraš še zmeraj popuščat ...
v bistvu "robotek" presentljivo dobro predvideva v "katero brzino" bi prestavil, če bi to počel sam, le malček počasen je pri samem početju prestavljanja... ampak, saj je manualec in ne avtomatik ali kak "rafalni dvosklopičar"...
za hitra pospeševanja pa moraš "downshiftat" sam, s "šaflico" ob volanu... je veliko hitreje in moč in navor prideta takrat, ko to želiš in pričakuješ! v bistvu je pri pretikanju z obvolanskimi ročicami hitrejši, kot če bi mel ta isti manjalnik s "šaltheblom in kuplungo" in bi to počel sam...
ETG je pač ena od tistih stvari katere se je treba navadit in ki z uporabo ratajo samoumevne in nemoteče... je pa res, da je ob prvem stiku zoprno drugačen in da mu prav nič ne bi škodlo, če bi bil vsaj malo hitrejši! še posebej v "avtomatskem modu"...
drugmirko je napisal/-a:ETG je pač ena od tistih stvari katere se je treba navadit in ki z uporabo ratajo samoumevne in nemoteče... je pa res, da je ob prvem stiku zoprno drugačen in da mu prav nič ne bi škodlo, če bi bil vsaj malo hitrejši! še posebej v "avtomatskem modu"...
srcnik je napisal/-a:Dobro, samo moraš pa veset, da se ta menjalnik prodaja kot avtomatik in tu noben prodajalec ne poudarja, da je le robotiziran ročni in da je zadeva grozno drugačna.
Posledično bo potencialni kupec peljal le ročnega, ker bo ta na voljo, potem bo rekel, ehhh raje bi imel avtomatika, pa si ga naročil v pričakovanju, da bo vsaj na nekem nivoji, glede na to, da smo leta 2014... Dobil bo pa tako žalost... Ne vem no, js bi znorel. btw, vozil sem pa dizla, kaj pa ti?
Prodajat se bo pa pomoje začel, ko bodo popusti tam cca. 3-4k €, da bo osnovni 10-11k€.
~toMmy~ je napisal/-a:Zame ta "avtomatika" kot taka nima smisla, ker moraš večino časa sam ali šaltat z gasom (in si pomagat z "ročnim") ali pa "ročno".
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 114 gostov