srcnik je napisal/-a:Vprašanje za tiste, kateri ste že sedeli v njem.
Je to dejansko avto velikosti golfa in je konkurenca tiguanu ipd. ali je bolj velikosti 2008ke?
ma dej no... od kod ti pa te buče? avto razen "C4" v imenu, nima NIČESAR s C segmnetom! in to (razen Citroenove PR službe) čivkajo že vrabci na strehi! normalnim&vsaj malo zainteresiranim pa je blo to jasno v trenutku, ko so objavli njegove dimenzije (4.16x1.73x1.48 metra)... najkasneje pa takrat, ko je njihov PR vendarle "izdavil", da je narejen "na bazi DS3"! ali z drugimi besedami -na PF1 platformi (na kateri je narejen tudi C-Elysse, sam se DS3 "lepše sliši"...
) .
Golf je tako v dolžino, kot tudi v širino, za razredvečji avto... in da, mehansko in dimenzijsko (praktično v centimeter) je Cactus dvojček Pugovega 2008!
yashica je napisal/-a:Me ni ravno prepričal. Generalno gledano je žlahtnik 2008 boljša izbira.
mene tudi ne... čist iskreno, avto je sicer simpatična, vendar ena "trdoplastična" in "rudimetarna", "back to 70-ties" zadevščina.... ena taka...
"stoenka z iPadom" sem danes preživel eno uro z njim... sicer sem si ga (v malo boljši opremi) na hitro ogledal že pred par dnevi, parkiranega pri Merlaku, vendar nisem vozil... i takrat, na hitro, se mi je v marsičem tudi zdel "bazičen", vendar me (še) ni preveč motlo... ker zgleda res fajn! ampak... ko v njem preživiš malo dlje časa in "prvi vtisi" malo popustijo, začne ta njegova (sicer kao "konceptualna") "esencialnost" malo bolj "bost" v oči...
.
že ko odkleneš vrata je slišat tisti prav plehnat in cenen "plenk", ki napoveduje bolj švohno zvočno izolacijo, kar se na žalost pokaže tudi med vožnjo... piš vetra čez strešne sanke na avtocesti je kar slišen, kot tudi hrup podvozja... nič posebno drastičnega, vendar moram odkrito povedat, da je moj C2 bolje zvočno izoliran! k "votlemu" občutku zvoka pa prispeva tudi obilje trde plastike v kabini!
ima tudi odločno premehke zice, ki sicer majo "predispozicijo", da bi lahko nudili bočno oporo. pa je žal ne, ker so mehki kot spužva! tisti, v mojem 7 let starem C2 VTR so veliko konkretnejši, boljši in čvrstejši! veliko lažje bi blo tudi najt ugoden položaj za volanom, če bi volan bil nastavljiv po globini! in naj me koklja brcne, če ne bi blo izjemno praktično in -glede na število ostalih mest za odlaganje- tudi potrebno, če bi v tisti plastični škatli, ki med sprednjima sedežema "glumi" klopco, res naredili pokriti predal, kot je to navada v ostalih današnjih vozilih! še posebej, ker je tisti edini (in zaradi airbaga v strehi kao večji) predal vozniku praktično nedosegljiv! zoprno je tudi to, da je strop nad sprednjo šipo zaradi airbaga v njem odebeljen in nizek! in za razliko od C4 Picassa se mi je vmesnik touchscreena tukaj zdel malo počasen... in njegova drugačna grafika, manj pregledna.
ena huda "žalost" je tudi zadnja klop... ravna kot deska, s premehkim oblazinjenjem in naslonjalom v enem kosu, ki se za na povrh niti približno ne podre v kej ravnemu dnu prtljažnika podobnemu, temveč prav nemarno in štengasto štrli "v nebo". občutek v zadnji vrsti pa je nasplošno nekam utesnjen... "deskasta" klopca, nizek strop, ozka in zatemnjena bočna okna in "metuljček šipe"... kot na zadnji klopi kakšnega Fiata 127, sam bolj nizko in temno
...
so me pa prijetno presenetili zelo direkten in natančen volan, podvozje z zelo korektnimi in konkretnimi voznimi sposobnostmi, na koncu koncev pa tudi ETG6 menjalnik! avto se (za svoj tip in namen) pelje zelo suvereno, na avtocesti deluje izjemno stabilno in ves čas sem, ne glede na vrsto in zavitost ceste, mel občutek, da bi se z njim dalo peljat tudi zelo živahno in dinamično, če le sedeži ne bi funkcionirali kot "ortopedska žoga"! mislim... ni zdej, da je tak "gokart" kot DS3, vendar se za crossoverja pelje presentljivo dobro!
tudi ETG robotizirana kontrapcija je v bistvu bila prijetno presenečenje... še zmeraj prestavlja počasi vendar, če mu med prestavljanjem malo "pomagaš" z odvzemanjem gasa, je že skoraj znosen... med umirjeno vožnjo deluje povsem nemoteče in skorajda neopazno. sicer si za moj okus prestavlja pri malo prenizkih obratih -pri katerih ne vem, ker Cactus nima obratomera (niti med opcijami)- ampak tako, po "ušesu" in "feelingu, bi jaz prestavil malce kasneje in z malo višjimi obrati... ne vem pa, ali bi izklop funkcije "eco" v nastavitvah vozila, imel -poleg izklopa S&S sistema- kak vpliv tudi na to.
počasnost menjalnika pa rata moteča že pri malo bolj živahni vožnji! pri downshiftu itak ni za čakat, da se bo končno sam odločil prešaltat, pri upshiftu pa mu je nujno treba "pomagat z gasom". drugače pri "pohojenem gasu", poleg počasnosti prestavljanja, rata zoprno tudi vzdolžno guganje avtomobila... najbrž bo to tisto, čemur v tujih testih pravijo "jerky shifting"...
no, kakorkoli... ETG menjalnik je za umirjeno vožnjo čist zadosti "uglajen" in je v primerjavi s prvim Sensodrivom in BRM verzijo iz prvega C4 RES veliko napredoval... mel ga pa vseeno ne bi!
pri celi stvari pa je najbolj problematična cena! za Cactusa kakršnega sem vozil, bi hoteli okrog 20 jurjev.... kar pa je -kljub 1.6l dizlu, ETG6 menjalniku, navigaciji, rikverc kameri, parkirnim senzorjem (in še čem kar nisem niti našel/opazil)- zaradi vsega zgoraj napisanega, po mojem mnenju preveč! za vsaj 15-20% preveč! oziroma, za približno enak (če ne celo manjši) denar in brez "esencialnih posebnosti", dobiš njegovega 2008 dvojčka ali Reanultovega Capturja...
za primerjavo... v salonu so 2m od vhodnih vrat pred katera sem po probni vožnji sparkiral Cactusa, imeli razstavljen C3 Picasso Exclusive, z enako 1.6lHDi mašino.... seveda sem se takoj vsedel vanj... in doživel "manjši šok"! dimenzijsko enako velik avto, nakrcan z opremo, z izjemno prijetnim ambientom, dvobarvno motranjostjo, stekleno streho, prijetnimi, natančno obdelanimi materiali lepih tekstur, z boljšimi -proti Cactusu kot kamen trdimi- zici... skratka, očitno "en čist drug nivo"... in ceno: nekaj malega čez 16 jurjev, nalepljeno na sprednji šipi...
hja, boste rekli "C3P je star model s popusti, Cactus je pa nov"... res je, C3P je mel ene 4 jurje popusta... ampak, končna cena je za kupca pač -končna cena! ga prav nič ne briga, kakšna je "cena po ceniku"... zanima ga samo kolikšna je vsota, ki bo "šla iz denarnice" in koliko bo za njo dobil... in čist iskreno, ni ti treba lazit k Peugeotu ali Renaultu, da bi se ti pri presedanju iz Cactusa v drug model, Cactus zazdel drag.... ali pa malo "preosnoven" za svojo ceno!
aja... skorej pozabu... bremze ma pa take, kot se Citroenu pritiče.... tudi ta ne bremza ampak "meče sidro"! in to takšno, "16tonsko"
.... benti, sem se na začetku vožnje, pri dokaj nizki hitrosti "za*ebal" in htel "prešaltat" iz prve v drugo... roka je segla "v prazno" med zice, noga pa je avtomatsko "pohodila pedal"... in ker pedala kuplunge ni, sem seveda pohodil zelo širok pedal bremze.... mater, je "ruknlo"
, avto pa se je ustavil, kot bi bil prvezan za ketno
! sem mislu, da se bo kar na nos postavu