Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Bo evropski (non-Audi-BMW-MB) višji razred povsem izumrl?

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 5:43 pm

Če so v začetku 90. velike francoske, italijanske, švedske, angleške limuzine še dosegale petmestne številke, jim dandanes grozi, da ne bodo dosegli niti štirimestnih.

Prodaja non-ABM limuzin višjega razreda v Nemčiji 2007 (največji evropski trg za ta rzred vozil):

Chrysler 300C 259 Gesamt 2007: 2998 -3.4%
Citroën C6 244 Gesamt 2007: 1751 +78.7%
Jaguar S-Type 143 Gesamt 2007: 1231 -8.2%
Volvo S80 84 Gesamt 2007: 1928 +16.1%
Lexus GS 70 Gesamt 2007: 664 -31.6%
Peugeot 607 41 Gesamt 2007: 488 -47%
Renault VelSatis 11 Gesamt 2007: 124 -60.5%

Številke so kot vidite smešno nizke, saj Nemci prodajo šestmestne številke svojih A6, E in serije 5 samo na domačih tleh.

Citroënov C6 so lani proizvedli samo slabih 7000, a se še vedno šteje med bolj uspešne nenemške limuzine
:?

Presenečenje je tudi Volvo, se mi zdi da je bil svoj čas model S80 precej popularen, novi model pa je povsem na dnu.

Kaj mislite, kje tičijo razlogi? Slabi avtomobili to menda niso, nekvalitetni tudi ne, imajo dobro dizelsko ponudbo in ogromno opreme, izgledajo tudi dobro, tehnološko tudi niso nujno za Nemci.

Med tem ko razmišljate, malce spomina na bolj pisane limuzinske čase:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Vsaj kar se avtomobilske buržoazije tiče, jim je leta 2008 uspelo tisto, kar jim 1945 ni :!:
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr jan 16, 2008 6:02 pm

hm...eden od razlogov je lahko da nemci skrbijo za svoje gospodarstvo in pokupijo tisto kar proizvedejo. in seveda, če je tak izdelek ( beri avto) odličen v kakovosti zakaj ne nadaljevati s to tradicijo in ostati pri domačem ponudniku :?:

pa še nekaj je...če ima eden sosed nekaj od ABM potem mora imeti še drugi sosed, mar ne?
nekatera ABM vozila postavljajo meje višje kot none-ABM vozila in s tem zgled kako naj drugi delajo svoja vozila ( npr. audi z led tehnologijo - serijsko)
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr jan 16, 2008 6:26 pm

Po mojem se gre enostavno za znamko... konkurenca ni toliko cenejša da bi lahko bila bolj privlačna kot imeti avto znamke MB, Audi, BMW. Malo primitivno ampak jaz pravim da tko pač je :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 6:27 pm

Sploh Mercedes, pa tudi BMW imata dolgo izročilo, sta kult, o tem ni dvoma. Audi je nemški Lexus, diskretnejša in zato zelo uspešna alternativa prvih dveh.

Da drugim ne uspeva, je razlogov po mojem veliko. Na prvem mestu so predsodki:

-Kdo se namreč sočlanom v upravnem odboru upa povedati, da je kupil Renaulta, četudi še tako velikega?
-To so j***a, crkujejo, popravila so draga in hitro izgubljajo ceno. Na tem je vsekakor nekaj resnice, vendar tudi Audiji crkujejo kot za šalo, pa to nič ne prizadene njihve slave.
-itd.

Sam bi dodal še kako bolj realno slabost:

-So premalo dinamični, večinoma imajo sprednji pogon, kupci dragih vozil pa se hočejo vsaj kazati s športnim avtomobilom, če ga že ne bodo nikoli konkretno nucali
-Za pregovorno konzervativne kupce tega razreda so pogosto preveč oblikovno drzni.
-Ne dajejo nekega "trdnjavskega" občutka, čeprav so ravnotako ali največkrat še bolj varni.
-Fovšarija se mi ne zdi tehten argument. Ko sem se na svoj poročni dan okoli vozil s C6, se je na isti dan poročil tudi sosed, ki je za limuzino imel A6. Vsi v tistem A6 so bili zeleni od zavisti, ko so zagledali mojega C6 8)

In najbrš še kaj, več mi trenutno ne pade na pamet.

Nemci (in drugod po svetu Japonci) so tu zmagali, ni kaj. Upam samo, da zadnji žepi upora še ne bodo kapitulirali, naj gredo v gverilo zaradi mene, samo da obstanejo!
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg Sr jan 16, 2008 6:56 pm

pomojem je razlog zelo enostaven. z velikimi limuzinami se ne sluzi (temu je namenjen nizji in srednji razred) in so same sebi namen. tega pa marsikdo, ki se tepe z rdecimi stevilkami ne rabi ravno nujno... pika na i so neumne zahteve "naravovarstvenikov" po vedno bolj cistih masinah (da bi pa nekdo zbombardiral naftno mafijo in poiskal vse prototipe vozil na druge pogone pa nikomur ne pade na pamet) :evil:
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr jan 16, 2008 6:57 pm

Dejavnikov je ogromno..
Najprej je potrebno pogledati kako je določena znamka pozicionirana na trgu. Verjetno se vsi strinjate, da ima kupec, na primer, o MB izoblikovano povsem drugačno mnenje kot o Renaultu. Gre za to, da se je prva znamka že skozi vso svojo zgodovino pozicionirala kot izdelovalec luksuznih in premijskih vozil. Renault, na drugi strani, velja prav tako za zelo napredno znamko (inovacije na področju varnosti,..), a se hkrati oglašujejo kot znamka, ki prodaja avtomobile, dostopne širšemu krogu ljudi.
Že samo to dejstvo pozicioniranja močno vpliva na prodajne številke v segmentu višjega razreda.

Seveda se ne sme pozabiti, da se ABM pojavljajo v številnih ameriških filmih, vidi se jih pred hišami zvezdnikov in podobno..Vse to doprinese k temu, da kupci, obremenjeni z "videzom", posežejo po eni od teh znamk.
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 7:04 pm

[SlasH] je napisal/-a:Dejavnikov je ogromno..
Najprej je potrebno pogledati kako je določena znamka pozicionirana na trgu. Verjetno se vsi strinjate, da ima kupec, na primer, o MB izoblikovano povsem drugačno mnenje kot o Renaultu. Gre za to, da se je prva znamka že skozi vso svojo zgodovino pozicionirala kot izdelovalec luksuznih in premijskih vozil. Renault, na drugi strani, velja prav tako za zelo napredno znamko (inovacije na področju varnosti,..), a se hkrati oglašujejo kot znamka, ki prodaja avtomobile, dostopne širšemu krogu ljudi.
Že samo to dejstvo pozicioniranja močno vpliva na prodajne številke v segmentu višjega razreda.

Seveda se ne sme pozabiti, da se ABM pojavljajo v številnih ameriških filmih, vidi se jih pred hišami zvezdnikov in podobno..Vse to doprinese k temu, da kupci, obremenjeni z "videzom", posežejo po eni od teh znamk.


In v glasbenih spotih...

Ampak vseeno, Volvo ima močno ime in tradicijo predvsem kot izdelovalec luksuznih vozil, pa njegov S80 vseeno tone v nizkih številkah. Tudi Citroën ima svoje izročilo (DS, CX...), pa mu ne gre. Da ne omenjam Jaguarja...

ggg je napisal/-a:pomojem je razlog zelo enostaven. z velikimi limuzinami se ne sluzi (temu je namenjen nizji in srednji razred) in so same sebi namen. tega pa marsikdo, ki se tepe z rdecimi stevilkami ne rabi ravno nujno... pika na i so neumne zahteve "naravovarstvenikov" po vedno bolj cistih masinah (da bi pa nekdo zbombardiral naftno mafijo in poiskal vse prototipe vozil na druge pogone pa nikomur ne pade na pamet) Evil or Very Mad


Se ti ne zdi, da malce bluziš? Po tvoji logiki ABM sploh ne bi bilo...
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr jan 16, 2008 7:37 pm

Pomoje je največ na mentaliteti ljudi. Ker so enostavno toliko zaslepljeni, da ne vidijo dlje od teh nemcev. Nato pa sodijo druge znamke, čeprav o njih nimajo pojma in še nikoli niti od blizu niso videli avto višjega razreda, ne-nemškega proizvajalca. Nazadnje pa še jamrajo, ko katerega ukradejo. Isto bi se vprašal, zakaj so naprimer naši policiji namenili ravno Touarege, kot pa kakšne XC70. :roll:
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Tad
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jul 07, 2007 6:38 pm

Napisal/-a Tad Sr jan 16, 2008 8:05 pm

sebaveh je napisal/-a:Pomoje je največ na mentaliteti ljudi. Ker so enostavno toliko zaslepljeni, da ne vidijo dlje od teh nemcev. Nato pa sodijo druge znamke, čeprav o njih nimajo pojma in še nikoli niti od blizu niso videli avto višjega razreda, ne-nemškega proizvajalca. Nazadnje pa še jamrajo, ko katerega ukradejo. Isto bi se vprašal, zakaj so naprimer naši policiji namenili ravno Touarege, kot pa kakšne XC70. :roll:


Ker je touarege bolši na terenu kot pa xc70!
No tak so saj na testu povedali.
Pravzaprav pa ne vem zakaj bi oni rabli luksoznega terenca?
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Sr jan 16, 2008 8:31 pm

Jaz mislim da kar se vel satisa in peugeot 607 sta že kr nekaj cajta na trgu, prav tako jaguar s-type (sedaj prihaja novi xf). Mislim da so ti modeli že nekoliko "zastareli". Zelo pa me čudijo recimo prodajne številke citroena c6. Kakšni pa so kaj podatki recimo za francijo ali pa italijo?
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jan 16, 2008 8:41 pm

Skoraj nič drugega kot imdž, je kriv za to. ABM ga ima, ogromno. Za ljudi so avti znamke ABM samoumevno najbolšji, in skoraj vsakemu malo uspešnejšemu podjetniku se zdi nenormalno če ne bi avto te znamke imel (so seveda redke izjeme).
Denimo C6 in Lancia Thesis; oba odlična avtomobila, a oba na trgu ne uspevetata oz. Thesis ni nikoli uspel, C6ki pa ne kaže kaj dosti boljše.

Obstaja pa še druga velika razlika. To je to da imajo ABM verzije ala S/RS, M, AMG. Vsi ostali tega nimajo in s temi imeni defnitivno dvigujejo imidž in prodajo. Recimo motorizacija v C6 in Thesisu je napram MB E-klasi klavrna, nobenega V8 in več kot 400 konjev. Ne narobe razumet, ne gre se z hitrost avta, ampak zgolj in le za prestiž imeti pri veliki limuzini tudi močan in velik motor.

Recimo Thesisu je definitivno manjkal en velik V8, pogon na štiri kolesa, mnogo boljši marketing, predvsem pa imidž in prepoznavnost. Pri C6 so zadeve podobne. Nemci so postavili merila v tej klasi in si zaenkrat izgradili neprebojen imidž. Ostali bi morali zelo reklamirat svoje izdelke, cena sploh ni v tem razredu tako pomembna, da bi z nji pridobivali kupce, in imeti konkurenčno motorizacijo, ter izdelke na sploh.

Naslednji avto, ki mogoče kaj lahko naredi je Alfa 169. Upam le da imajo dober načrt s prodajo v ozadju, ker drugače bo to le še ena Thesis zgodba. Uspe njim lahko z dobro motorizacijo in odlično propagando, o dizajnu več ali manj ni dvomiti.

LP
Zadnjič spremenil lizard, dne Sr jan 16, 2008 8:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 8:42 pm

Sportivo je napisal/-a:Jaz mislim da kar se vel satisa in peugeot 607 sta že kr nekaj cajta na trgu, prav tako jaguar s-type (sedaj prihaja novi xf). Mislim da so ti modeli že nekoliko "zastareli". Zelo pa me čudijo recimo prodajne številke citroena c6. Kakšni pa so kaj podatki recimo za francijo ali pa italijo?


V Franciji in Italiji prodajo 10x manj tako dragih avtomobilov kot v Nemčiji, zato podatek nič ne koristi. V Nemčiji je bilo prodanih 1700 C6, torej so jih v ostali Evropi prodali še 5000, od tega najbrž največ v Franciji. Če bi Francozi, Španci in še kdo toliko investirali v pleh kot Nemci, bi prodali 50.000 C6 na leto.

lizard je napisal/-a:Skoraj nič drugega kot imdž, je kriv za to. ABM ga ima, ogromno. Za ljudi so avti znamke ABM samoumevno najbolšji, in skoraj vsakemu malo uspešnejšemu podjetniku se zdi nenormalno če ne bi avto te znamke imel (so seveda redke izjeme).
Denimo C6 in Lancia Thesis; oba odlična avtomobila, a oba na trgu ne uspevetata oz. Thesis ni nikoli uspel, C6ki pa ne kaže kaj dosti boljše.

Obstaja pa še druga velika razlika. To je to da imajo ABM verzije ala S/RS, M, AMG. Vsi ostali tega nimajo in s temi imeni defnitivno dvigujejo imidž in prodajo. Recimo motorizacija v C6 in Thesisu je napram MB E-klasi klavrna, nobenega V8 in več kot 400 konjev. Ne narobe razumet, ne gre se z hitrost avta, ampak zgolj in le za prestiž imeti pri veliki limuzini tudi močan in velik motor.

Recimo Thesisu je definitivno manjkal en velik V8, pogon na štiri kolesa, mnogo boljši marketing, predvsem pa imidž in prepoznavnost. Pri C6 so zadeve podobne. Nemci so postavili merila v tej klasi in si zaenkrat izgradili neprebojen imidž. Ostali bi morali zelo reklamirat svoje izdelke, cena sploh ni v tem razredu tako pomembna, da bi z nji pridobivali kupce, in imeti konkurenčno motorizacijo, ter izdelke na sploh.

Naslednji avto, ki mogoče kaj lahko naredi je Alfa 169. Upam le da imajo dober načrt s prodajo v ozadju, ker drugače bo to le še ena Thesis zgodba. Uspe njim lahko z dobro motorizacijo in odlično propagando, o dizajnu več ali manj ni dvomiti.

LP


Že V8 in 400 konjev, ampak koliko jih dejansko prodajo, je vprašanje. Velika večina ABM avtomobilov je motorizirana tako kot C6, to je s 6-valjnim 200-konjskim dizlom in čisto nič več. AMG in podobno služi kot halo efekt, s čim takim pa Francozi, Italijani itd. bodisi nimajo izkušenj, ali pa se zavedajo, da jim kaj takega tako ali tako ne bi nič pomagalo in se temu izogibajo. Ker roko na srce jim res ne bi preveč pomagalo.

Kvaliteta in marketing bi največ pomagala, vendar je za to najbrž že prepozno. C6 rešuje le to, da je sestavljenka iz obstoječih komponent in z razvojem niso riskirali bankrota, tako da lahko mirno še naprej proizvajajo tistih 7000 komadov na leto in si s tem ne delajo preveč skrbi.
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne Sr jan 16, 2008 8:52 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr jan 16, 2008 8:48 pm

Majhne prodajne številke Volva S80 so me resnično presenetile..Meni je ta avto zelo všeč in bi o njem resno razmišljal, če bi kupoval avto v tem razredu.

Je pa res, da nekateri ljudje stalno prisegajo na določeno znamko/nacijo. Moj fotr je tak primer. Od kar je prešel s 101ke na Kadetta, ni imel nič drugega kot nemške avtomobile.
Pred nekaj leti se je prvič upal pogledati na vzhod in je kupil za mami Toyoto Rav4.
Čudežno, je bil z avtom zelo zadovoljen :D
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr jan 16, 2008 8:50 pm

lizard je napisal/-a:Skoraj nič drugega kot imdž..

LP


Se strinjam z vsem kar si napisal.
Let there be rock!
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Sr jan 16, 2008 9:20 pm

nemška tradicija, ''kakovost'', prestiž, preseravanje, marsikdo pospravi vse iz bančnih računov in šparovca samo da je nemc na dvorišču... (po vsej verjetnosti je še hiša v razsulu)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jan 16, 2008 9:40 pm

Luky je napisal/-a:nemška tradicija, ''kakovost'', prestiž, preseravanje, marsikdo pospravi vse iz bančnih računov in šparovca samo da je nemc na dvorišču.

......hm...dejavnikov je veliko, ampak zame oz. po moji kmečki logiki je samo en: ko so bili še tolarji je avtomagazin delal eno primerjavo med pravkar prišlim C6 na trg in Mercedesom E (citroen se mi zdi 2.9 , E 2.7 ali nekaj tasga) in Citroen 14 milijonov Mercesed 12...in nato so še uzeli za primerjavo iz 1991 Mercedesa S (celo brez desnega ogledala)ki je stal še spoštljivih 10.000 DM ter Citroenovega XM-a ki si ga lahko kupil za borega "tisočaka" pa še noben ga ni hotel pogledat.......enako je z Renoldovih "žafranom" drag kot že ime pove, po petih letih "nepremičnina" zastonj ga noben noče.....
...je pa na tak ali drugačen način "izumrlo" nekaj velikanov že v preteklosti - Opel Omega (imel sem jo čast prevozit (v karavanski verziji) okol 100.000 km - fantastičen voz, osebno sem (ko sem delal na reševalni) raje uzel opela kot pa CX-sa 2.4.....)
..govorice so pa tudi, da obstoječi Hondin Legend ZDA držijo "gor" ....evropa prodajni rezultati - katastrofa.
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Sr jan 16, 2008 9:58 pm

Za nekatere modele se mi zdi da je kar starost in oblika kriva s tem mislim 607 in vel satis. Tudi C6 mi ni privlačen, pa še kšn bi se najdu. Mi je stari safrane dost lepši ko satis
Pa tudi to je da se tisti ki kupujejo te avtomobile odločajo za klasične oblike avtomobilov, kar za npr Signuma al Vel satisa al pa C6 nikakor ne morem reči. Tudi meni osebno 607 malce istopa zaradi previsa.
drgač pa je tud mogoče da nemci s tem podpirajo svoje gospodarstvo eni se pa odločajo samo zaradi značke.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 10:12 pm

10000 za S-klaso in 1000 za XM-a, kdo misliš da je več zgubil? S-klasa je bila nova 40.000 DM dražja, torej je veliko več izgubil lastnik S-klase in je XM ohranil presunljivo dobro ceno.

Tale "izguba vrednosti" je en velik mit. Moj Berlingo je trenutno vreden kakih 600.000 SIT. Golf istega letnika je vreden 700.000 SIt. Golf je bil nov vsaj pol milijona dražji kot Berlingo, torej je Golf izgubil 400 jurjev več kot moj Berlingo. Toliko o tem, kako dobro držijo ceno. Neumnost.

Da je bila E-klasa 12 mio., C6 pa 14 težko verjamem. S primerljivim motorjem, menjalnikom in opremo je C6 cenejši od nemške konkurence.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jan 16, 2008 10:28 pm

zdej morte razumet da velsatis, 607.... niso konkurenčni S klasi- ampak E klasi- in ta po motorizaciji- kar se dejansko proda ni dosti močnejša- avto mora biti klasično oblikovn- in samo klasične limuzine se prodajajo- eden od razlogov za nenakup je recimo tudi servisna mreža- jst recimo nebi mel C6 tudi zaradi tega-v lj so servisi živ obup
kar se tiče pa amg-jev- proda se jih nenormalno velik ;)
lp
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr jan 16, 2008 10:30 pm

Za vse razen za Jaguarja je po moje bilo krivo to da niso nosili nekega prestiža s sabo.
Velike limuzine tega razreda pa kupujejo 1. poznavalci ki vejo kaj kupujejo in pa 2. tisti ki kupujejo zaradi prestiža in ti se ponavadi bolj površno spoznajo na avtomobile oziroma povedano drugače, nek kvazi privatnik, sveži povzpetnik je vedno hotel zvezdice pa propelerje in kroge ker durgega ni poznal in bo to tudi kupil ko bo lahko.

BMW AUDI Mercedes ne glede na to koga si vprašal je to bil avto ki je nov nedosegljiv ne glede na model nosi zraven prestiž neko težo, in neuki masi lahko na vse kriplje razlagaš kaj pomeni C6 pa posebno vzmetenje in tako naprej in tako nazaj pa je to za njih še vedno Citroen, in sosedova Micka je kupla prejšnji teden Citroena...

Problem Jaguarja je 1. marketing 2. design.
Po moje se bojo številke Jaguarja popravile od kar je na sceno stopil naslednik S.typa ki je dosti bolj privlačen na pogled in ne izgleda kot gensko zmeden otrok Subaru Tribece in Prve generacije E klase.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov