diamant72 je napisal/-a:pa saj se je vedelo, da bo imela samo 5 vrat. Pomanjšana delta ...
Kar pa niti ni tako slabo, in seveda bo vseeno oblikovno dovolj samosvoja, da se jo bo dalo ločit od Delte, če izključimo samo razliko v velikosti.
To je navsezadnje vendarle Lancia.
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje." Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli." James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today." Spock: "Live long and prosper."
@Renault VG: Ta tvoja objava s temi starimi slikami je res ažurna in bralcu nudi koristno informacijo, ni kaj _______________________________________________________________________________________________________________________________
Skice za novi Ypsilon:
Je zanimivo, da ima takšne reže spredaj kot novi Chryslerji. Bo tudi novi Lanciin obraz poenoten s Chryslerjevim?
Maska s prečnimi linijami oz. ideja, da se poenoti te dve znamki = silovito bruhanje. Zame osebno lancia ne obstaja več, ampak zgolj Chrysler ki ima na maski znak v obliki ščita. Tako, da zame se je vse skupaj zaključilo.
+ za pogum in inovativnost, ni mi pa najbolj všeč po prvih fotografijah. Sprednje luči so preveč škatlaste, Muranovski zadek pa tudi moram videt v živo.
...nimam besed. Povsem so se izneverili samim sebi. Plastika na armaturi je takšna kot v malo bolje opremljeni Dacii Duster, pa še na nekaterih delih vse skupaj deluje prav ceneno - prestavna ročica!!!
Daleč od kakšnega dobrega pristnega italijanskega stila, ki smo ga bili vajeni v Lanciah in ki ga premore še aktualna Ypsilon.
Če bi bila taka kot smo jih vajeni v Lanciah, bi nastal en velik problem - najmanjša in najcenejša Lancia bi imela najbolši interer v celotni paleti, kar pa bi predstavljajo grožnjo za kvazi Lancie v "višjih" razredih.
Ja. Bilo bi res naivno pričakovat po vsem tem kakšno žlahtno notranjost v najmanjši Ypsilonki, res je! Prav žalostno je kako zelo nizko so padli. Resnično jih lahko sram