AutoVAZ je napisal/-a:modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno?

bravo !
Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne
uravnoteži pri 200!
Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.
O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.
Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?
Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!