Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Marussia cestni športni avto

Napisal/-a AutoVAZ Po jan 12, 2009 1:13 pm

Rusko avtomobilsko podjetje Marussia je predstavilo svoj najnovejši špotni izdelek imenovan Marussia, ki bo dostopen v sredini letošnjega leta v izvedenkah:

-Sedan

-Gran Turismos (GT)

-Crossover version


Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Osnovni podatki:

-Končna hitrost: 320 km/h
-Pospešek do 100 km/h v 4 sekunde
-Motor: 3,5 V6 - 300 KM
-Teža vozila: 950 Kg
-Notranjost: najmodernejša elektronika in sistemi upravljanja, GPS/GLONASS navigacija,glavni računalnik, video kamere, senzorji, povezave do hitrega interneta 380 GB HDD za hranjenje podatkov (elektronika, avto, podatki, glasba, mp3, DVD...)...ITD, ITD...
Zadnjič spremenil AutoVAZ, dne To jan 13, 2009 1:51 pm, skupaj popravljeno 7 krat.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Po jan 12, 2009 1:39 pm

Ter klima iz lagune 2, kot lahko vidim z zadnje slike ;) Drugače mi je pa všeč - super avto kot to mora biti =)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jan 12, 2009 1:41 pm

Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 12, 2009 2:20 pm

esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Napisal/-a AutoVAZ Po jan 12, 2009 2:26 pm

kljukec je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp


Normalno, da bo !

To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po jan 12, 2009 4:42 pm

končna 320 iz 300 km? impresivno... :shock:

:lol: :lol: Lahko je klobase prodajat, če jih noben ne proba ne? :P
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 12, 2009 4:48 pm

AutoVAZ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp


Normalno, da bo !

To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.

velika slabost pa bo povsejverjetnosti servisna mreža ;)
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan Po jan 12, 2009 4:49 pm

zakaj pa nebi šel 320?
če pogledaš ima avto 950 kilogramov....
je pa res da ga naj najprej stetirajo da bomo vsi vedeli kako pa kaj...
vse lepo in prav sm če bo tko narejen kot so ruske lade,se naj sploh ne trudijo z lansiranjem na trg.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po jan 12, 2009 4:52 pm

Teža je pa res pomombna pri končni hitrosti ja... :roll:
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Po jan 12, 2009 6:16 pm

Notranjost je prav grozna :?
Prelude To Disaster
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Po jan 12, 2009 6:21 pm

Notranjost enega športnega avtomobila:

Slika

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/url]
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Napisal/-a AutoVAZ Po jan 12, 2009 7:54 pm

metallic je napisal/-a:Teža je pa res pomombna pri končni hitrosti ja... :roll:


za idijote tvojega kova, ki ne razumejo osnov fizike je res nepomembna.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 12, 2009 8:14 pm

Potem pa razloži, kako višja teža zmanjša končno hitrost.
Slika
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Napisal/-a AutoVAZ Po jan 12, 2009 8:15 pm

kljukec je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp


Normalno, da bo !

To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.

velika slabost pa bo povsejverjetnosti servisna mreža ;)


Kako to veš si daljnovidec ?

Sedaj je Rusija močno v kapitalizmu...in kaj ti pričakuješ ? Kolhoze in planski socialistični sistem ?
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Napisal/-a AutoVAZ Po jan 12, 2009 8:20 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Potem pa razloži, kako višja teža zmanjša končno hitrost.


http://sl.wikipedia.org/wiki/Masa

Predmet z majhno vztrajnostno maso lahko spremeni svoje gibanje, predmet z veliko pa težje.

V enakem gravitacijskem polju deluje na predmete z manjšo težnostno maso manjša sila teže kot na predmete z večjo težnostno maso.

Marussia je izdelan iz slahkih kompozitnih materialov in karbonskih vlaken. To občutno zmanjša težo vozila.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Po jan 12, 2009 8:28 pm

Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Po jan 12, 2009 8:37 pm

Spredaj mi je hud. notranjost je čist mim, zadka pa nism videl
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Napisal/-a AutoVAZ Po jan 12, 2009 8:39 pm

modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !

Zato narediti lahek avto, z močnim motorjem, dobro stabilizacijo in dobro aerodinamiko ni slaba stvar.
Zadnjič spremenil AutoVAZ, dne Po jan 12, 2009 8:47 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 12, 2009 8:45 pm

AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!
Slika
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Napisal/-a AutoVAZ Po jan 12, 2009 8:55 pm

Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Samo kaj pomeni pojem masa ter kako se giblje večja in nižja masa na naši zemlji...samo to sem omenil.

Pa ne bodi tako naptetelinjen.

p.s. Ti govoriš o hitrostnem eksperimentu z inštaliranimi reaktivnimi motorji ?

Pa se je tebi popolnoma utrgalo, al kako ?

ti slučajno veš koliko moči in potiska proizvedejo turbine teh motorjev, ter aeordinamika vozila v obliki rakete ?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov