
no, mogoče niti ne sodi v to sekcijo foruma ampak, ker je zrisal toliko sedanjih in ene par bodočih bemflov, naj bo tu...
v glavnem, Bangle odhaja, menja ga en nizozemc se mi zdi in upam, da nebodo šli nazaj v švabski dolgcajt.

Andraz3d je napisal/-a:dejstvo je, da je tip en najvecjih genialcev v zgodovini oblikovanja atomobilov in dejstvo je, da je zaradi njega BMW tako uspesen.
Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.
Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
sašo5 je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?
ne vem, če ni tisti Nemec, ki je iz alfe "pobegnil" ? Wolfgang Egger
Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.
Andraz3d je napisal/-a:Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
INFINITI je napisal/-a:Nope; ta tip je šel na AUDI; sem poiskal pa je verjetno Adrian van Hooydonk.
Vir:
http://www.leftlanenews.com/bmw-z4-2010.html
-No osebno mi je to najlepši BMW in sploh eden najlepših avtomobilov danes
INFINITI je napisal/-a:Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.
Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
Andraž, na koncu je resnica takšna, da se avtomobili delajo zato, da se jih prodaja in služi denar - to je biznis.
In kot tak mora biti izdelek všečen ljudem, v nasprotnem se ne proda ničesar. Sigurno BMW ne dela avtomobila v butičnih količinah zato da bi ga nekaj "poznavalskih" oblikovalcev lahko občudovalo. Pa imam kar nekaj dobrih prijateljov ki so industrijski oblokovalci, pa se njihova mnenja totalno razlikujejo kaj je lepo in kaj ne - torej kdo ti je na koncu ta "večvrednež" ki poda mnenje, ki bi se mu mi morali prikloniti?
Linije konceptov in oblikovalske rešitve se velikokrat testirajo preko sejmov, kasneje preko vzorčnih skupin, ki podajajo mnenja kaj jim je všeč in kaj ne ipd.
No lahko se pa zgodi da se to preskoči in samo nekaj šefov reče; ja to bi rad delal in dejansko gre direktno v izdelavo.
Naj vsak poda mnenje, ni pa potrebno drugim vsiljevati svojega okusa.
De gustibus est non disputatum - ni res?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov