Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

PA-PA striček Bangle...

Napisal/-a drugmirko To feb 03, 2009 7:05 pm

... 8) :P


no, mogoče niti ne sodi v to sekcijo foruma ampak, ker je zrisal toliko sedanjih in ene par bodočih bemflov, naj bo tu...

v glavnem, Bangle odhaja, menja ga en nizozemc se mi zdi in upam, da nebodo šli nazaj v švabski dolgcajt.

Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 To feb 03, 2009 7:23 pm

baje pride lipu iz bangla bangers...
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire To feb 03, 2009 7:56 pm

haha da se zacne zivcirat :D :D :D
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
goranTNT
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Če sep 22, 2005 9:16 am

Napisal/-a goranTNT To feb 03, 2009 8:43 pm

Nadomestil ga bo Adrian van Hooydonk, ki je ze nekaj let pri BMW-ju. Bil je tudi glavni dizajner serije 6 in pa x6 če se ne motim.
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge To feb 03, 2009 9:28 pm

Ooo ne, če je dizajniral tisto grdobo od X6, potem se ne piše dobro.
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo To feb 03, 2009 9:32 pm

Vseeno je kdo, kaj in kako oblikuje. Pri bemflu bojo vse prodali. Če prodajo X6 ni dvoma o tem.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To feb 03, 2009 9:37 pm

drugmirko je napisal/-a:v glavnem, Bangle odhaja


Ob tej novici sem povsem ravnodušen.
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr feb 04, 2009 9:25 am

dejstvo je, da je tip en najvecjih genialcev v zgodovini oblikovanja atomobilov in dejstvo je, da je zaradi njega BMW tako uspesen.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr feb 04, 2009 9:47 am

OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr feb 04, 2009 10:14 am

INFINITI je napisal/-a:OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?

ne vem, če ni tisti Nemec, ki je iz alfe "pobegnil" ? Wolfgang Egger :?:
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr feb 04, 2009 10:57 am

Andraz3d je napisal/-a:dejstvo je, da je tip en najvecjih genialcev v zgodovini oblikovanja atomobilov in dejstvo je, da je zaradi njega BMW tako uspesen.


Čisto nakladanje. Izgleda, da marketing, imdz, kvaliteta, luksuz, motorji, športnost... sploh niso pomembni pri prodaji. BMWji se prodajajo ravno zaradi teh stvari, šele potem pride dizajn.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 04, 2009 11:06 am

Se strinjam!
Sicer pa - kaj je Bangle v resnici naredil tako veličastnega, da je nekaterim vreden takih slavospevov? Razen polemičnosti za seboj ni pustil nekih veledosežkov. Malo je spremenil linijo (po mojem na slabše, kar se vidi tudi po tem, da se delno vračajo), zrisal par avtov, ki niso res vrhunsko oblikovani (kot kak AM ali M QP, da ne govorimo o marsikaterem manjšem avtu), so pa dovolj zanimivi in predvsem prepoznavni. Je to res dovolj za tako znamko, kot je BMW (in za take slavospeve)?

Morda je zrisal katerega od lepih konceptov in zahteval, da gre praktično enak na trak, šefi pa tega niso odobrili. Če zato odhaja, mu dam prav - a malce dvomim - pa tudi zvedeli tega verjetno ne bomo nikoli.
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr feb 04, 2009 11:21 am

Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.

Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr feb 04, 2009 11:52 am

Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.

Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.


Andraž, na koncu je resnica takšna, da se avtomobili delajo zato, da se jih prodaja in služi denar - to je biznis.
In kot tak mora biti izdelek všečen ljudem, v nasprotnem se ne proda ničesar. Sigurno BMW ne dela avtomobila v butičnih količinah zato da bi ga nekaj "poznavalskih" oblikovalcev lahko občudovalo. Pa imam kar nekaj dobrih prijateljov ki so industrijski oblokovalci, pa se njihova mnenja totalno razlikujejo kaj je lepo in kaj ne - torej kdo ti je na koncu ta "večvrednež" ki poda mnenje, ki bi se mu mi morali prikloniti?
Linije konceptov in oblikovalske rešitve se velikokrat testirajo preko sejmov, kasneje preko vzorčnih skupin, ki podajajo mnenja kaj jim je všeč in kaj ne ipd.
No lahko se pa zgodi da se to preskoči in samo nekaj šefov reče; ja to bi rad delal in dejansko gre direktno v izdelavo.
Naj vsak poda mnenje, ni pa potrebno drugim vsiljevati svojega okusa.
De gustibus est non disputatum - ni res?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr feb 04, 2009 11:58 am

sašo5 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?

ne vem, če ni tisti Nemec, ki je iz alfe "pobegnil" ? Wolfgang Egger :?:


Nope; ta tip je šel na AUDI; sem poiskal pa je verjetno Adrian van Hooydonk.
Vir:
http://www.leftlanenews.com/bmw-z4-2010.html

-No osebno mi je to najlepši BMW in sploh eden najlepših avtomobilov danes
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 04, 2009 12:04 pm

Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.


Cehovsko zagovarjanje in zapiranje še nikoli dolgoročno ni bilo verodostojno, niti produktivno. Se pa oblikovanje glede izobrazbe deli na obrtniški "strojni" del (banalno rečeno - kako neko obliko spravit na trak) in čisti dizajnerski del (oblikovanje kot tako, uporaba optičnih povdarkov, tudi op. zakonov itd). O "obrtniškem" delu ne bomo sodili, smo pa konpetentni za oblikovanje, saj je namenjeno nam, širokim množicam ("neizobraženim", če hočeš - kar po tvoje pomeni, da je Bangle vsaj vprašljiv oblikovalec, saj dela avte za "folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev") - s tem pa so le-te tudi verodostojni "končni" ocenjevalci - kar se kaže tudi v prodaji! In smo spet tam, da bi nekateri pripisovali zasluge dobre prodaje kar samemu Bangle-u - kljub polemičnosti, kljub delnemu vračanju stran od Bangle-ove linije sprememb, kljub že prej zgrajenemu image-u BMW-ja.

Sicer pa je nazoren že ta "samo ne upamo o njej dvomiti"! Je to res samo nepotreben (!) strah ali kar malce abotno ponavljanje ultimativne cehovske dogme? Avtomobili niso delani za oblikovalce, delani so za prodajo, za množice. To ni intimna izpoved, je sicer podpis, a tak, da ustreza splošni klimi (zato tudi hvaljenje Prešerna, ne glede na resnično kvaliteto (ki sicer ponekod tudi je), ta tu ni pomembna, pomemben je podpis v Času), že prej zgrajenem image-u, mora biti korak pred časom - a v pravo smer. Koliko so Bangle-ove spremembe korak v pravo smer, nazorno kaže vračanje. Kaj torej ostane od Bangle-ovega zapopadenja "BMW klime"?

Andraz3d je napisal/-a:Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.


Ne vem (in mi je vseeno), kakšno zvezo ima Patrick Le Quément z Bangle-om, me pa res zanima, kje vidiš te silne premike? V "metuljčkastih" lučeh? V korejskih ali japonskih posnemovalcih? V polemičnosti in delnem vračanju? V tem, da jih je rešil slepe ulice, a zapeljal v novo? V veličastnem (a kritičnem, zaboga!) odzivu BMW skupnosti na njegove spremembe?

Še največji premik je sama polemičnost, novodobno pop-zvezdništvo oblikovalcev (znotraj avto-stroke) in sam prihod/odhod. Je to res dovolj za salve slavospevov?

lp
Zadnjič spremenil esem, dne Sr feb 04, 2009 12:14 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr feb 04, 2009 12:08 pm

INFINITI je napisal/-a:Nope; ta tip je šel na AUDI; sem poiskal pa je verjetno Adrian van Hooydonk.
Vir:
http://www.leftlanenews.com/bmw-z4-2010.html

-No osebno mi je to najlepši BMW in sploh eden najlepših avtomobilov danes

bo najverjetneje tako kot ti pravš.....(sem nekje enkrat zasledil, da se Egger nekam "odpravlja") ....pa sem povezal.....
....res, najlepši Bmw in najlepši avtomobil danes, je ta Z4
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr feb 04, 2009 12:10 pm

INFINITI je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.

Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.


Andraž, na koncu je resnica takšna, da se avtomobili delajo zato, da se jih prodaja in služi denar - to je biznis.
In kot tak mora biti izdelek všečen ljudem, v nasprotnem se ne proda ničesar. Sigurno BMW ne dela avtomobila v butičnih količinah zato da bi ga nekaj "poznavalskih" oblikovalcev lahko občudovalo. Pa imam kar nekaj dobrih prijateljov ki so industrijski oblokovalci, pa se njihova mnenja totalno razlikujejo kaj je lepo in kaj ne - torej kdo ti je na koncu ta "večvrednež" ki poda mnenje, ki bi se mu mi morali prikloniti?
Linije konceptov in oblikovalske rešitve se velikokrat testirajo preko sejmov, kasneje preko vzorčnih skupin, ki podajajo mnenja kaj jim je všeč in kaj ne ipd.
No lahko se pa zgodi da se to preskoči in samo nekaj šefov reče; ja to bi rad delal in dejansko gre direktno v izdelavo.
Naj vsak poda mnenje, ni pa potrebno drugim vsiljevati svojega okusa.
De gustibus est non disputatum - ni res?



je bistvena razlika med tem kar je dober ali odlicen dizajn in kaj je lepo in kaj ne. Naj ti kolegi razlozijo.

Glede prodajnih rezultatov pa je BMW itak bil fantasticno uspesen zadnjih 15 let. Tudi zaradi Bangla.
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Sr feb 04, 2009 12:13 pm

Vsekakor je nekaj posebnega v svetu avtomobilskih oblikovalcev (reklama gor al dol) nekaj podobnega kot Starck za hišno opremo (ki se ima zahvaliti uspehu tudi zaradi reklame). Treba je rečt, da vsak njegov izdelek ni bil vrhunec estetike, vendar mu je uspelo nekaj drugega... o izdelkih se je veliko govorilo... Torej je vzbudil neka čustva čeprav izdelek ni bil ušečen (vzporednice s Starckom).
Moje mnenje je, da je svojo nalogo pri BMWju opravil odlično. Veliko je naredil predvsem z uvedbo arhitekturnega dizajna, ki je danes mainstream...

Še eno vprašanje: h kateri firmi se seli?
Lep pozdrav!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov