Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 1:25 pm
Kraj: Gorenja vas

AVTOKALIPSA!

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 27, 2009 7:27 pm

Pa je uradno, tradicionalna znamka Pontiac je šla rakom žvižgat, ravno ko je spet postajala zanimiva:

http://www.autoblog.com/2009/04/27/offi ... s-pontiac/

Slika

Idejo za naslov teme mi je dala rubrika Carpocalypse na strani Jalopnik.com, kjer se ukvarjajo z uničujočim vplivom trenutne recesije na avt. industrijo.

Še kar nekaj drugih znamk bije smrtni boj in ta tema naj bo namenjena njim, naslov bomo sproti urejali :cry: .
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne Če jun 03, 2010 2:58 pm, skupaj popravljeno 11 krat.
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 8:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Po apr 27, 2009 8:20 pm

kriza! Najprej Olds zdej pa še Poniac :cry:
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
Falco_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Ne jun 03, 2007 6:19 pm
Kraj: Lian Yu

Napisal/-a Falco_ Po apr 27, 2009 9:03 pm

škoda,... :( :(
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 1:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 27, 2009 9:19 pm

Pontiac je (bil) pri nas gotovo najbolj množičen resnično ameriški avtomobil (Ford, Opel in Daewoolet torej ne štejejo) po zaslugi futurističnega enoprostorca Trans Sport:

Slika

Ampak če smo natančni, je bil evropski Trans Sport v bistvu ameriški Oldsmobile Silhouette, sa je imel ameriški Trans Sport drugačno masko:

US Trans Sport:

Slika

US Oldsmobile Silhouette:

Slika

Torej je bil najpogostejši Pontiac v Evropi v bistvu Olds, kul, ne?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7258
Pridružen: So maj 01, 2004 12:28 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 27, 2009 10:47 pm

Jah če hočejo preživet je treba narest prestrukturiranje podjetja pa se losat znamk. Verjetno to za končnega kupca niti nima pomena ker se bo brand verjetno prodal nekomu.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi
 
Uporabniški avatar
Pravi_Diablo
Uporabnik
 
Prispevkov: 981
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:12 pm

Napisal/-a Pravi_Diablo To apr 28, 2009 10:10 am

ni taka kriza glede znamk kot se zdi, ko bo boljse stanje jo bodo pa uziveli, pa je, kaj pa pol ce 10 let ni neke znamke?
 
PiWPiW
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Če avg 14, 2008 7:25 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a PiWPiW To apr 28, 2009 12:57 pm

ni škode, itk so bile kante od avtov.
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 1:45 pm

Napisal/-a Doktor To apr 28, 2009 1:03 pm

Za SLO/EU trg nič posebno vznemerljvega, širše pa nič novega.

Praktično vsa zgodovina avtomobilizma pozna takšne ali drugačne "pogrebe" blagovnih znamk.

V tem pogledu je zanimivo začetno obdobje, kjer je bilo tega veliko več(če ne celo največ v vsej zgodovini).

LP
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 2:53 pm

Napisal/-a chevy To apr 28, 2009 1:29 pm

PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Bravo. Zelo uporaben in konstruktiven komentar.
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 3:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo To apr 28, 2009 1:36 pm

chevy je napisal/-a:
PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Bravo. Zelo uporaben in konstruktiven komentar.


OFF: itk se mu gre da ma cim vec objav :roll:


ON: ..ja moj stric v Ameriki je meu tazga "Trans-a" in pravi da je kr dobr :D,če ga ma še pa na zalost nwm...škoda znamke :P ..lp
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8094
Pridružen: To jan 30, 2007 2:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To apr 28, 2009 1:45 pm

moje mnenje je, da bo naslednja znamka na odstrelu kar buick a pustimo se presenetiti...

kar se tiče pontiac-a se enaka zgodba odvija glede švedskega volva z to razliko, da slednji še diha ( beri: na škrge)
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 4:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To apr 28, 2009 1:55 pm

Buick bo (vsaj na Kitajskem) po mojem kar ostal.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 1:45 pm

Napisal/-a Doktor To apr 28, 2009 2:21 pm

RejmiK je napisal/-a:
chevy je napisal/-a:
PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Bravo. Zelo uporaben in konstruktiven komentar.


OFF: itk se mu gre da ma cim vec objav :roll:


ON: ..ja moj stric v Ameriki je meu tazga "Trans-a" in pravi da je kr dobr :D,če ga ma še pa na zalost nwm...škoda znamke :P ..lp


Lahko potrdim z mojo izkušnjo - vozil sem 3,8 l različico. Takratni ESPACE in ostala EU konkurenca je bila proti temu prava "sociala".
Najboj je ostal v spominu agregat, sedeži, ki so bili boljši kot "sedežna" povprečne SLO dn.sobe, akustika pa je bila samo pika na I.


LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 1:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To apr 28, 2009 2:25 pm

Pontiac je po več desetletjih brezveznih škatel končno dobil nekaj zanimiv produktov, pa je moral umreti:

Pontiac Solstice Coupe:
Slika

Pontiac G8 GXP:
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 1:07 pm

Napisal/-a Pero To apr 28, 2009 3:12 pm

PiWPiW je napisal/-a:ni škode, itk so bile kante od avtov.


Samo dokazuje tvoje (NE)znanje o avtomobilih.
Priponke
Transam.jpeg
1969_Pontiac_GTO_Judge_large.jpg
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Če sep 06, 2007 9:40 am

Napisal/-a Andraz3d To apr 28, 2009 4:51 pm

razen treh modelov, se vedno kante.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 1:07 pm

Napisal/-a Pero To apr 28, 2009 5:31 pm

Lepo je imeti argumentirano debato z strokvnjaki :roll: :roll: :roll:

Si gkaj slišal za Pontiac Tempest? Veš kje je imel menjalnik leta 1961? Ko so naprimer delali VW že tedaj zastarele avte z zračnim hlajenjem....

Ni treba iskat in odgovarjam, me ni več v tej debati. :bonk
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2609
Pridružen: Pe avg 12, 2005 6:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To apr 28, 2009 6:29 pm

Za pontiaca so že pred leti govorili, da ga nameravajo ukiniti, tko, da mene to ni presenetilo. Pontiaci so bili glavnem kar v redu vozi. Že omenjen najbol poznani pri nas transsport je res odličen avto v svojem razredu in še vedno jih je kar nekaj na naših cestah. 3.8l motor, ki je bil tudi v tem avtomobilu pa je med najbolšimi motorji na svetu.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10305
Pridružen: Sr feb 22, 2006 9:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 29, 2009 10:27 am

GM nikoli ni točno vedel, kaj narediti s Pontiacom. Namesto, da bi ponujal samo avtomobile s športnim predznakom, so v program tlačili poceni, nekvalitetne in nezanesljive Chevrolete in Daewooje in tako znamka ni pri kupcih nikoli pridobila špotnega ugleda. GM-ju so bile vedno najpomembnejše prodajne številke. Ali je taka njihova miselnost, ali pa Američani res ne znajo narediti avtomobila oz. znamke, ki bi bil profitabilen tudi ob relativno majhni prodaji.

Čeprav bi Pontiac vseeno lahko preživel. Če bi bil jaz vodja GM, bi obdržal naslednje znamke:
1) Chevrolet. Budget avtomobili, najpomembnejša prednost cena. Konkurenca Hyundaiju, Kii, Nissanu in prihajajočim Kitajcem in Indijcem.
2) Buick - srednji do višji srednji razred. Za tiste, ki želijo višji nivo materijalov in izdelave. Konkurent Toyoti in Nissanu od katerih pa bi bil lahko malce dražji. Lahko bi ponujal tudi Ople, bi pa res moral biti velik poudarek na kvaliteti in zanesljivosti.
3) Cadillac - najboljše od GM. Vsa najsodobnejša tehnologija, pravi (ne samo neki wannabe) konkurent MB in BMW.

In potem še Pontiac kot manjši nišni ponudnik športnih avtomobilov. Glavne prednosti bi bile dinamika in užitek v vožnji. Če bi GM lahko razvil take platforme, da bi tudi manjši Pontiaci imeli RWD, bi bila to velika prednost pred Acuro in Infinitijem. Pontiac bi ponujal tudi navite Chevroletove SUV.

Saturna in GMC bi ukinil, Hummerja prodal. Ob padajočih cenah goriva bi se lahko našel kak kupec zanj.

Potem ostane Saab. Ta je tudi klinično mrtev zaradi napačnih GM-jevih odločitev. Namesto da bi že davno pripravili naslednike 9-5 in 9-3, so raje trošili denar na propadli poskus prodora Cadillaca in Corvette v Evropo ter razvoj neuspešnega BLS, Saabu pa namenjali povprečne Chevroletove terence (verjetno ob slepi miselnosti, da bodo kmalu SUV-i imeli po vsem svetu 60% tržni delež). Kratkoročne in poceni rešitve za Saab ne vidim, če bi GM lahko preživel brez njegove prodaje, bi lahko kasneje izključno v Evropi ponujal našem okusu prilagojene Cadillace.

In Opel? Če GM proda Opla in južnoameriško vejo, je z njimi konec. Na teh dveh kontinentih bodo postali nepomemben igralec z minimalnim tržnim deležem. Prav tako bodo izgubili stik z zahtevnimi evropskimi kupci. In kaj takrat čaka dobičkonostni kitajski Buick, ki prodaja večinoma Ople? GM bi moral obdržat delež v Oplu ali pa vsaj podpisati dolgoročne pogodbe o skupnem R&D.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 1:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr apr 29, 2009 5:38 pm

Ameriške avto industrije res ne razumem. Država, ki je pogruntala tržno gospodarstvo, se glede avtomobilov že desetletja ne obnaša tržno in samovoljno rine v pogubo. Propadla tako kmalu ne bo, me pa skrbi, da bo naslednjih nekaj let, morda celo desetletij živela v agoniji in na koncu šla v pozabo tako kot nekoč angleška avtoindustrija.

Če bi jaz bil direktor GM-a:

- Pontiac bi pozicioniral proti Hondi, se pravi bi ponujal privlačne, kao športne in hkrati cenovno ugodne izdelke predvsem s sprednjim pogonom, nekaj malega pa še z zadnjim. Na osnovi Cruza bi se dalo naresti lepega Civic fajterja, dal bi mu ime Tempest.
- Chevrolet bi pozicioniral proti Toyoti, se pravi bi ponujal čimbolj kvalitetne in vsakdanje modele, le z več pristnimi ameriškimi čustvi. Mislim, da trenutno Chevy ni slab, meni je veliko bolj privlačen kot pa ameriška Toyota, ki je res dolgčas od dolgčasa.
- Buick bi pošteno zmoderniziral, zdinamiziral in zopeliziral (čeprav se to pri Saturnu ni obnesla) v smeri Acure, VW-ja ipd., s čimveč tehnologije.
- Cadillac bi moral postati ponos Amerike, da bi se spet cel Svet zgledoval po njih.
- GMC bi jaz pustil, ampak naj delajo izključno težke pick-upe, terence ter seveda komercialne tovornjake in kombije.
- Hummer je povsem odveč, Saturn žal tudi, čeprav je meni osebno še najbolj simpatičen.
- Opel mora ostali pod GM-om, brez njega se bo izgubil in kmalu zatem umrl. Podobno velja tudi obratno.
- Saab? Končati agonijo, druge ni. Ta znamka je bila že zdavnaj obsojena na smrt, naj se mu izklopi aparature in omogoči dostojen pokop.

V vsakem primeru pa velja, naj živi GM!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov