Autoblog je napisal/-a:REPORT: GM, Ford to dramatically increase Q1 production versus year ago numbers
by Chris Shunk (RSS feed) on Dec 9th, 2009 at 10:29AM
The first quarter of 2009 could best be described as the worst of times in the auto industry. With the full weight of the global financial collapse weighing down on the industry, sales dropped like a stone and production screeched to a halt. General Motors and Ford produced only 371,000 and 349,000 vehicles respectively during Q1 2009, a mere fraction of the industry giants' overall capacity. One year later, the auto industry here in the U.S. is still far from healthy, but many industry experts feel the market has stabilized.
Evidence of that fact presents itself when looking at production data for the fourth quarter of 2009 versus the first quarter of 2010. Automotive News is reporting that Ford plans to build 550,000 cars and trucks in the first quarter while GM plans 650,000 units. While that's a bump of 58 percent and 75 percent versus Q1 2009, respectively, the numbers are within a few thousand units of Q4 production. But even compared to Q4, production is up around four percent for both Ford and GM – a hopeful sign for the industry.
But while GM and Ford appear to have good production news, AN is reporting that the forecast is a bit cloudier for Chrysler. The Pentastar's recent announcement that it would prolong shutdown over the holidays throws some doubt on the Auburn Hills, MI-based automaker's reported plan to increase Q1 2010 production by 56% versus Q1 2009. While Chrysler was supposed to up production to 376,000 units, the shutdown could drop production by up to 30,000 units.
Templar je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat!
GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu.
Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.
Zadnjih 10 let je bilo na vsakega Saaba 5000€ izgube
Templar je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat!
GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu.
Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.
cruiser1 je napisal/-a:Templar je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat!
GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu.
Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.
Ko propade oziroma ukinejo kakšno ameriško znamko (npr. Pontiac) so nekateri vedno pametni in skoraj vriskajo od veselja. Češ, saj so to itak ničvredna j***a za katere je čudno, da so jih sploh izdelovali toliko časa. Kadar se ukine pa evropska znamka so pa itak za vse krivi hudobni američani, ki niti ne vejo kaj je dober avto. te izjave me res samo še v smeh spravijo.
Avtomobilistična industrija je samo velik biznis in zato je kakor je, žal. Tudi meni ni všeč taka politika posla, ampak danes ni nič več sveto. To je kapitalizem in take stvari se dogajajo v vseh panogah povsod po svetu. Škoda za sabb in ostale znamke (s tradicijo), ki so in še bodo ukinjene. To je tudi posledica globalizma. Na koncu bomo imeli samo še peščico znamk in eno firmo in povsod enake avtomobile. Že zdaj so si avtomobili vse bolj podobni (po izgledu), pa čeprav so narejeni na različnh koncih sveta.
Zakaj pa sabba ni kupil Koenigsegg in zakaj švedska vlada ni pomagala rešiti njihovo avto industrijo, če pa po besedah nekaterih ni delal izgube??
cruiser1 je napisal/-a:Templar je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat!
GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu.
Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.
Ko propade oziroma ukinejo kakšno ameriško znamko (npr. Pontiac) so nekateri vedno pametni in skoraj vriskajo od veselja. Češ, saj so to itak ničvredna j***a za katere je čudno, da so jih sploh izdelovali toliko časa. Kadar se ukine pa evropska znamka so pa itak za vse krivi hudobni američani, ki niti ne vejo kaj je dober avto. te izjave me res samo še v smeh spravijo.
Avtomobilistična industrija je samo velik biznis in zato je kakor je, žal. Tudi meni ni všeč taka politika posla, ampak danes ni nič več sveto. To je kapitalizem in take stvari se dogajajo v vseh panogah povsod po svetu. Škoda za sabb in ostale znamke (s tradicijo), ki so in še bodo ukinjene. To je tudi posledica globalizma. Na koncu bomo imeli samo še peščico znamk in eno firmo in povsod enake avtomobile. Že zdaj so si avtomobili vse bolj podobni (po izgledu), pa čeprav so narejeni na različnh koncih sveta.
Zakaj pa sabba ni kupil Koenigsegg in zakaj švedska vlada ni pomagala rešiti njihovo avto industrijo, če pa po besedah nekaterih ni delal izgube??
Joie de vivre! je napisal/-a:Počutim se, kot bi mi umrl nek znanec, prav žalosten sem.
Templar je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Templar je napisal/-a:Daedalus je napisal/-a:Ne se jebat!
GM je najbolj skoncentriran idiotizem na tem svetu.
Se strinjam, najbolj žalostno je da je ameriški napuh stal ne samo američanov ampak tudi Evropejce.
Ko propade oziroma ukinejo kakšno ameriško znamko (npr. Pontiac) so nekateri vedno pametni in skoraj vriskajo od veselja. Češ, saj so to itak ničvredna j***a za katere je čudno, da so jih sploh izdelovali toliko časa. Kadar se ukine pa evropska znamka so pa itak za vse krivi hudobni američani, ki niti ne vejo kaj je dober avto. te izjave me res samo še v smeh spravijo.
Avtomobilistična industrija je samo velik biznis in zato je kakor je, žal. Tudi meni ni všeč taka politika posla, ampak danes ni nič več sveto. To je kapitalizem in take stvari se dogajajo v vseh panogah povsod po svetu. Škoda za sabb in ostale znamke (s tradicijo), ki so in še bodo ukinjene. To je tudi posledica globalizma. Na koncu bomo imeli samo še peščico znamk in eno firmo in povsod enake avtomobile. Že zdaj so si avtomobili vse bolj podobni (po izgledu), pa čeprav so narejeni na različnh koncih sveta.
Zakaj pa sabba ni kupil Koenigsegg in zakaj švedska vlada ni pomagala rešiti njihovo avto industrijo, če pa po besedah nekaterih ni delal izgube??
Ne delam neke antipropagande za Američane ne me narobe razumet. Ampak za propad GMa in ostalih znamk v zadnjem času je posledica dejstva, da so si ravno ti giganti, ki danes zapirajo tovarne (medtem ko jih druge tuje znamke na ameriških tleh odpirajo) po 2. svetovni vojni sami izborili najprej prepoved uvoza iz tujine, kar so kasneje zaradi WTOja morali ukinit in spremenit v kvote kasneje pa ko pa se je trg čisto odprl so na mesto, da bi razvijali nove produkte še vedno delali samo facelift na facelift na prazgodovinskih tehnologiji. Ta zastarela tehnologija pa je bila za povrh vsega še zanič narejena. Ampak ker je trg bil pretirano patriotski (se ni obnašal tržno) jih to ni sililo v razvoj novih in kvalitetnih produktov ampak so samo delali na marketingu in imidžu znamk. Tako so na koncu zaradi pohlepa vodilne elite imeli cel kup znamk ampak so skoraj vsi avtomobili bili rebadge drug drugega. Ko se je potrošnik kočno začel obnašat tržno pa je bilo prepozno za odziv, ker ko je azijska konkurenca začela dobavlja boljše in cenejše avtomobile, so takrat že bili cca 5-10 let zadaj.
Moj komentar je bil samo to da so očitno SAABa prodali kitajcem zato da bi rešili lastno nesposobnost, zato je sedaj propadel proizvajalec, ki je proti ostalim malim znamkam v velikh koncernih ni bil samo rebadge katere večje znamke v koncernu ampak je znamka dejansko imela neko lastno vizijo in del razvoja.
AMS chart Saab's possible future model timeline
By Swade on July 30, 2009 10:57 AM |
Auto Motor and Sport have a big feature on Saab in their current issue. As part of that feature, they've cobbled together a look at what Saab's future model timeline could look like.
AMS did spend some time in Trollhattan as part of the preparations for this big feature. How much this timeline is based on things they've heard there and how much is speculation on their part is unknown.
But the speculation sure is a lot of fun, nonetheless. It looks like I've got to save up for a new car in 2015!!
------
My basic Swedish and general knowledge lead me to believe this is as follows:
•2010 - New Saab 9-5 as shown in Frankfurt. New Saab 9-4 small SUV available in September. Facelift for the Saab 9-3, which will focus on the interior as per the 9-5.
•2011 - In January, the new 9-5 Sportcombi. Start/Stop technology added to the 9-5 range.
•2012 - an all-new Saab 9-3 and possibly a Saab 9-1, developed in co-operation with BMW/Mini. Something there about a Sport hybrid.
•2013 - Possibility of a crossover vehicle based on the 9-5 SportCombi. All new Saab 9-3 convertible, maybe featuring the new roof system a-la the Saab 9-X Air.
------
I think this is where we're getting into purely speculative countryside, but still.....
•2015 - Something at the top there that looks totally hot and custom built for ME!! And a new Sonett, which could be fun, too.
•2017 - A third generation Saab 9-5.
------
That's a nice timeline and I'm sure there will be plenty of other added features in that time to look forward to, as well.
Bring it on!
My thanks to Dippen for the scans!
BBS je napisal/-a:
Za tebe itak vemo da si nagnjen k Ameriškim ''avtom''
Eni pa nismo, tako da ne pametuj preveč.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 114 gostov