Lignage je napisal/-a: Mislim, da ne bo šlo zgolj s preznačkanjem obstoječih Renaultov.
Joie de vivre! je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:čakaj, čakaj? Kaj bo pa še ostal od GM?
Bolj ko berem vidim da ne bo nič drugega tole kot ena velika zmeda
Ja, res. In te Renault Saturne naj bi še naprej proizvajali GM-ovi delavci v GM-ovih tovarnah...
Zadevo obsojam na neuspeh, ker imajo Američani zelo slab spomin na Renault (kot tudi na Fiat). Še VW se v ZDA bori za obstanek.Kaj Američani hočejo, so poštekali edinole Japonci
modri D. je napisal/-a:A je možno, da bojo v ZDA pripeljali Safrane-a 2, Koleosa ter Fluence-a 2 (torej Samsunge), in jih prodajali pod Renaultovo značko kot na Bližnjem vzhodu? Ker recimo Renault ma že Nissane pa Infinitije na ameriškem tržišču, a zdj bi radi pa še svojo znamko tja tlačli? Tale globalna prestrukturiranja koncernov tud mene medejo, ja
chgotom je napisal/-a:Da, Renault se je res tam koncem 80-ih umaknil iz ZDA predvsem zaradi slabe kvalitete tedanjih modelov. No, danes je prisoten kot Nissan in to znamko ljudje kar cenijo, poseben Infiniti! Nekaj podobnega je bilo s Fiat-om, tudi zdaj se napoveduje, da po zenitvi s Chryslerjem Fiat ne bo nastopal pod tem imenom ampak kot Dodge ali pa sam Chrysler.
martin_krpan je napisal/-a:GM je v prvih 3 mesecih pridelal 6 milijardno izgubo. Do sedaj so od ameriške vlade prejeli 15,4 mrd USD, kar lahko skurijo še pred koncem 2009, če bodo tako nadaljevali in bodo propadli še pred prodajo posameznih znamk.
Joie de vivre! je napisal/-a:Še pred kratkim se je zdelo, da lahko majhni Porsche osvoji svet, sedaj pa vse kaže, da lahko doživi pravo bavčarjansko apokalipso. Ko so poskušali nabaviti VW, so se zadolžili za neverjetnih 9 miljard €:
http://www.thelocal.de/national/20090523-19465.html
Porsche nagomilao dugove
26.05.09,11:55
Njemački list Der Spiegel otkriva da je Porsche povećanjem vlasničkog udjela u Volkswagenu i drugim izdacima došao u vrlo nezavidan položaj te je uz gomilanje dugova zamalo izbjegao bankrot. Prema Der Spiegelu Porsche je od bankrota u ožujku spasila Volkswagenova financijska injekcija vrijedna 700 milijuna eura. Porscheova su zaduženja do ožujka narasla na 8 i pol milijardi eura, a nakon VW-ove intervencije Porsche još uvijek treba oko 2 i pol milijarde eura kako bi ispunio financijske obaveze prema dobavljačima i zaposlenicima.
Za pomoć su se u Porscheu obratili i njemačkoj vladi, no kako doznaju tamošnji mediji administracija kancelarke Merkel nije sklona ulaganju značajnijih sredstava u spas Porschea. U usporedbi s dugovima iznos koji je Porsche zatražio od vlade zapravo je simboličan, tek 100 milijuna eura kap je u moru zaduženja.
Iz same kompanije zasad ne pristižu službena priopćenja o mogućim mjerama za optimizaciju poslovanja i konsolidaciju dugova.
Negotiators elected to continue talks with Fiat and Magna, both of which are seeking additional government loans and guarantees of up to $8 billion to take over and absorb GM's money-losing operations in Europe. GM estimates that Opel and Vauxhall this year will post an operating loss of $3 billion, the Financial Times reported.
Fiat wants to fold Opel and Vauxhall into a larger global empire that is being assembled by Fiat boss Sergio Marchionne and will include the remnants of Chrysler. Magna is being joined by Russia's Sberbank and Russian automaker GAZ in a bid that is widely seen in Europe as aimed at bolstering the Russian auto industry.
Bids by China's Beijing Auto and Brussels-based investor RHJ International, an affiliate of U.S. private-equity firm Ripplewood Holdings, were dismissed by the German government.