Da povem še svoje mnenje in izkušnje:
Ko se je začel pojavljat po spletu, po raznih slikah ipd. sem si mislil, da bolj grdega avta v življenju še nisem videl. Ko sem ga pa prvič videl v živo, me je prevzel. Ne vem zakaj in kako, ampak me je. No, potem sem na pozabil na vse to in lepo živel naprej. Potem pa pride en dan ata domov, pa reče da je vido taki posebn avto na cesti, da mu je bil všeč, da ne ve kaj je to, ker kaj takega še ni vido itd.. Takoj sem vedel, da gre za Juka in ker smo bli ravno v nakupu novega vozila, sem bil drugo jutro že v avtohiši. Če vas je avto presenetil z izgledom in se ne morete odločit ali vam ugaja ali ne, pojdite na testno vožnjo. Tako presenečen še nisem bil v življenju nad vožnjo nobenega vozila. Avto gre po cesti kot po tirnicah, ko potegneš volan na stran, se avto tja premakne brez kakega koli nagibanja, zelo dober občutek. Sem mislil, da se na račun tega sigurno slabše pelje čez luknje, ampak temu ni tako. Načeloma sem bolj pristaš VAG koncerna, ampak Golf 6 (bil v izboru za nakup) se lahko odpelje nazaj v tovarno. Ko je prodajalec povedal še ceno polno opremljenega Juka, sem ponovno pogledal :O. Za tako ceno dobiš Golfa 6, ki mogoče še avtomatske klime nima. Da ne bo preveč firbcanja, cena Juka z 1.6 16V bencinskim motorjem in Tekna opremo (17" lita platišča, inteligentni ključ, senzor za dež, navigacija z zaslonom za dotik, vzratna kamera, Bluetooth telefonija itd.) + kovinska barva + dodatno zaslon za roke 16.370€. Cena primerljivega Golfa z takšno opremo je po konfiguratorju 25k€+. Ni me potrebno zdaj napast, da je VW - VW, ker ko zadnje čase berem o problemih takih in ovakih, mi je slabo in ob tem očitno, da se plačuje ime. No, Juka smo še isti dan naročili in ga prejšnji petek prevzeli (čakali smo mislim da 2 meseca. Tudi ata je navdušen, pa je pred tem vozo samo golfe, od 1ke dalje in je bil do pred kratkim zanj samo Golf "avto".
Pa še par stvari odkar imamo avto doma: Avto ima trenutno prevoženih 700km, 200 sem jih naredil sam. Ko sem se prvič vsedel notri, se je tudi meni zdel malo utesnjen, ampak mi je tisti občutek hitro izginil. Vožnjo bi sam opisal z besedo užitek. Prtljažnik je res malo manjši, ampak ima pod tistim dnom še eno dno, kjer je tudi še kar nekaj prostora. Zmotili sta me do sedaj dve stvari - naslon za roko na vratih mi je prenizko, (mogoče zato, ker ima ata stol najbolj gor nastavljen) druga stvar pa je, da moraš v primeru, da ti crkne zadaj žarnica za menjavo le te odstraniti celi žaromet. To stvar sem "zameril" že taščinemu Qashqaju. Pa kot je že nekdo prej omenil, trenutno povprečno porabo kaže od 30l navzdol. Zakaj tako, ne vem. Malo čudno je tud pomikanje po potovalnem računalniku, ker moreš stiskat tisti gumb pri števcu, čeprav ima vse druge gumbe na volanu (Tudi pri Qashqaju se po meniju premikaš s tipko i na volanu). Navigacija dela dobro in hitro, tudi Slovenija je dobro pokrita v novih Nissanovih mapah (November 2011). Edino kaj manjka, je Slovenski jezik za upravljanje in navodila v Slo jeziku. Avto omogoča tri načine vožnje, Normal, Eco in Sport. Morem rečt, da se med njimi res pozna razlika. Avto je še dokaj nežno vožen, poraba po potovalnem računalniku je trenutno 6.0l/100km.
Če bi bil kdo pred nakupom Juka, bi mu ga priporočal. Je pa trenutno malo gužva z Juki, če ga nimajo na zalogi, se nanj čaka 3, 4 mesece. Če sem mogoče kaj pozabil, pa bi koga kaj zanimalo, mi lahko pošlje vprašanje na ZS.
Lp, Simon
p.s.: Kaj ste vsi Čehi, da samo češke članke lepite?