No, to VW šefi ne bi odobrili pa da jim ponudiš nevem kaj

Ker je to enostavno preveč radikalna oblika za mnoge in VW tu ne tvega pa da se po trepalnicah mečeš.
Škodin padec se je kolikor poznam njeno zgodovino (tu moram priznati, da sem podhranjen) začel že s 2. svet. vojno, prej, v 30 ih je bila to prestižna znamka, ki se je lahko kosala s Mercedes Benzom & co.

(pa vemo da so bili nemci tehnološko takrat izredno močni). Potem je prišla vojna in vemo koliko je bila ura za avto industrijo po več ali manj celi Evropi. Po vojni pa je Čehoslovaška padla za železno zaveso in bila sovjetski satelit, ki ji je bil nivo tehnološkega napredka značilen za predvojno Čehoslovaško enostavno nedosegljiv. Pa seveda je tu še ideologija prispevala svoje in do ponovne osamosvojitve je Škoda tako stagnirala, da je bila le še avto znamka za množice, ki se takrat s Z konkurenco ni mogla kaj prida kosati in je tako bila le še bled senca tiste iz 1930 ih.
Kaj bi se zgodilo s škodo v 90 ih, če je ne bi VW vzel pod svoje okrilje je seveda odprto za ugibanje, dejstvo pa je, da če se ne bi finančno in tehnološko podvizali (tudi kaj inovativnosti seveda) bi mogoče v najkasneje desetletju ugasnila ali pa mogoče ne. Lepo je, da jo je VW vzel pod svoje okrilje, vendar pa tu neke svobode skorajda žal ni. Tako da bo tale zadevica po vsej verjetnosti ostala zgolj spominek.
A si predstavljate, kaj bi bilo s Škodo, če bi Čehoslovaška bila res samostojna po vojni in na Z strani železne zavese, kaj bi lahko morebiti še doprinesla k avto svetu. Bi danes bila znamka enakega ugleda kot npr. Mercedes Benz in BMW,... Just imagine
![Zasuk :]](./images/smilies/icon_avtomobilizem_com_zasuk.gif)
Lahko, da bi pa tudi ugasnila ne vem no.
Če sem kaj zaj***l naj me kar kdo popravi.
Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."
