No danes sem se odzval na povabilo in šel z ženo na testno vožnjo Velosterja. Bil je mišje sive metallic barve z rdečim usnjem znotraj ter vso opremo - 18 col, navigacija, vzvratna kamera, usnje, steklena streha oz "šiberdah", smart key...
Prvi vtis - avto je všečen in zelo drzno oblikovan; definitivno ne pusti nikogar hladnega
Tudi znotraj je zelo zanimivo in futuristično oblikovan, materiali so kvalitetni in na otip prijetni. Žena je še posebej pohvalila dizajn notranje kljuke za zapiranje vrat
Ergonomija tipk na konzoli je definitivno narejena po ideologiji "function follows form" - zelo lepo, vendar logika tipk ni tako intuituvna kot pri recimo VAG ali BMW vozilih. Kljub vsemu sem se znajdel po krajšem času. Volan je lepo coupejevski - manjši z ergonomsko razporejenimi multifunskcijski mi tipkami za aktivacijo telefona, tempomata, radio tipk board computerja itd. Želel bi si le, da bi bil ščep debelejši, vendar se lepo "vsede" v roke voznika. Sedeži lepo objamejo telo ter udobno in varno "zasidrajo" voznika in sopotnico
Ključ sem spravil v žep in pritisnil na tipko za zagon ter speljal na cesto. Avto sem imel za 3 ure in sem se odločil peljati proti Ribnici - cesta je polna ovinkov in je hkrati tudi grbasta in luknjastja - kot zanalašč za preizkus podvozja.
Navigacija je hitra in natančna - po trditvah prodajalca jo bo možno updejtati direktno preko usb ključa na katerega se bo naložil updejt s Hyundaijeve web strani; tako ne bo treba na servis po nove karte - sweet
Vožnjo lahko pohvalim - sklopka je mehka in ima dobro modulacijo - enako velja za zavore; primejo suvereno brez drame in se krasno dozirajo. VOlanski mehanizem daje dobro komunikacijo z cesto, je dobro odziven, skupaj z čvrsto šasijo daje prijetno izkušnjo med "ovinkanjem". Podvozje je presenetljivo udobno; pohvalila ga je celo moja žena ki sicer prisega na udobje Mercedesovih izdelkov
Hkrati se avto sploh ne nagiba - po ovinkih smo šli kot po tirnicah. Manjšo grajo prejme nastavitev povratnega dušenja blažilnikov. Na točki ko je sredi ceste počez grbina, je avto poskočil in še enkrat zanihal preden se je lepo umiril - ni pa "plaval" da bi rekel da je "premehek".
Menjalnik je fenomenalen - kratek, natančen, hiter - spominja me na izdelke znamke BMW - krasno; DCT je tako nesmiselno doplačilo. Ob pretikanju v R, se vklopi barvna vzvratna kamera, ki mi je osebno precej boljša od klasičnega displeja za prikaz oddaljenosti od ovire.
MOtor je dobro prožen za svojo litražo in dobra zamenjava za bivšega 2.0, ki je imel podobno moč. Vsekakor pa je res kar ste slišali že prej - definitivno si zasluži turbo motor, ki bi "malega nabitka" sunil v pospešek, ki opravičuje obliko vozila.
Na koncu smo zapeljali še na AC in si malo dali "duška" pri višjih hitrostih. Motor je tih do nekje 3.000 rpm, potem pa že postane glasnejši v notranjosti - skoraj indentičen kot v zadnji hondi civic z podobno kubaturo. Nad 140 km/h je žena vprašala zakaj je naenkrat v notranjosti zvok kot da bi bili v letalu. SLišal se je namreč močan hrup vetra, kot da bi odprl okno, je pa prihajal iz šiberdaha, ki je bil popolnoma zaprt. Pozneje je prodajalec povedal, da gre za napako nulte serije in sicer je gumasto tesnilo šiberdaha malo premehko in prekratko in tako se veter pri višjih hitrostih ujame v žleb okoli okna. Zadeva je pa kot pravi odpravljena na vseh modelih, ki bodo romali v roke končnih kupcev. Tudi sami bodo popravili zadevo na testnem vozilu, ko pride na vrsto.
Skratka po testni se vidi, da je Hyundai izjemno napredoval na vseh področjih - gre za mladosten in ličen izdelek, ki ne razočara, temveč ravno nasprotno - pošten coupe za pošteno ceno, ki bo našel prenekaterega kupca tega segmenta - tako moškega kot ženskega
BTW tista 3.ja vrata so izredno praktična - če ima človek kakšnega otroka ali avto sedež, pa kake torbe itd je dostop precej enostavnejši kot pri klasičnem coupeju - tudi tukaj je žena zadevo zelo pohvalila
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi